un eka karana eke waradak na

එහෙම බැලුවම AI තමා උන්ට එකම සොලුෂන් එක, අනෙක Robotics පැත්ත.ප්රංශුවෝ ළමයි හදන්නේ නැතිනිසා, මේවා ඉස්සරහ ට තවත් සුලබ දේවල්.
iluminati නායකයන්ට ලොකුම ප්රශ්නේ උන්ගේ දැවැන්ත සමාගම් run කරන්න ශ්රමය නැති වීම
හාමු කීවට උබ කැරිදෙමලෙක්නෙඊයාSinhaluth aus wala dansal denne ban, awurudu uthsawa thiyanne... so munta witharak baninna ba ape rate ewunuth e dewal kara kara...
neethiyen prashnayak nathnam... permission aran namun eka karana eke waradak na
ubala mewata wiruddai nam, ape rate peraharawal tikath nawaththanna kiyai![]()