මේ ලගදි fb group ගැන කතාවක් ගියානේ එ වෙනුවෙන් කතා කරපු female අය දැන් brand ප්රමොට් කරනවා😂😩
Roddk da Well-known member Oct 21, 2025 1,159 864 113 Tuesday at 9:19 PM #1 මේ ලගදි fb group ගැන කතාවක් ගියානේ එ වෙනුවෙන් කතා කරපු female අය දැන් brand ප්රමොට් කරනවා
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,345 1 61,914 113 Mother Earth Tuesday at 9:29 PM #2 මම දැක්කා එක ගෑනියෙක් fems ඇඩ් එකක ඉන්නවා. Reactions: clumsyhulk and Roddk da
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,402 5,111 113 Tuesday at 9:33 PM #3 Roddk da said: මේ ලගදි fb group ගැන කතාවක් ගියානේ එ වෙනුවෙන් කතා කරපු female අය දැන් brand ප්රමොට් කරනවා Click to expand... natuwa hamadama eka katha karannada
Roddk da said: මේ ලගදි fb group ගැන කතාවක් ගියානේ එ වෙනුවෙන් කතා කරපු female අය දැන් brand ප්රමොට් කරනවා Click to expand... natuwa hamadama eka katha karannada
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,929 167,701 113 එකමත් එක රටක Tuesday at 9:37 PM #4 මට කියපන් ලංකාවේ කපල් අම්මි තාත්ති කියලා කතා කරන එකේ ලොජික් එක මොකද්ද කියලා ....
Roddk da Well-known member Oct 21, 2025 1,159 864 113 Yesterday at 12:04 AM #5 dilann said: මට කියපන් ලංකාවේ කපල් අම්මි තාත්ති කියලා කතා කරන එකේ ලොජික් එක මොකද්ද කියලා .... Click to expand... whatsapp එකෙනම් බොරුවට ලිංගික කටයුත්තකදිනම් ( හැගීමට) Mr.Curious said: natuwa hamadama eka katha karannada Click to expand... ඔව් හොදයිනෙ ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:06 AM
dilann said: මට කියපන් ලංකාවේ කපල් අම්මි තාත්ති කියලා කතා කරන එකේ ලොජික් එක මොකද්ද කියලා .... Click to expand... whatsapp එකෙනම් බොරුවට ලිංගික කටයුත්තකදිනම් ( හැගීමට) Mr.Curious said: natuwa hamadama eka katha karannada Click to expand... ඔව් හොදයිනෙ ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:06 AM