https://elakiri.com/threads/හාමුදුරුවෝ-ඩොකෙක්ට-ඩිස්-කරලා-☸️🙏🏻🪷🩺💉.2262780/කමක් නැහැ බන්. මගේ අක්කත් ඕක ෆේල්, එත් දැන් විශේෂඥ දොස්තර කෙනෙක්.
https://elakiri.com/threads/හාමුදුරුවෝ-ඩොකෙක්ට-ඩිස්-කරලා-☸️🙏🏻🪷🩺💉.2262780/කමක් නැහැ බන්. මගේ අක්කත් ඕක ෆේල්, එත් දැන් විශේෂඥ දොස්තර කෙනෙක්.
රිසල්ට්ස් ඔන්ලයින් බලන්න බැරිද?ape deveniya pass 165 pass mark eka 139
එක බොරුවක් බන් මාත් දැඛ්ක පේග් කාරයෙක් දාල තියෙනව රීච් එක ගන්න.



මන් දැන් රිසල් 10ක් විතර චෙක් කරා මුගෙ නම්බර් එක විතරක් රිසල් පෙන්නන්නෙ නෑ.
fail වෙනවා කියන්නේ උ අනික් 2 ගොඩ දාගන්නවා කියන එක .අපේ පොඩි එකා ට ලකුණු 102යි දිස්ත්රික් කට්ඔෆ් මාක්ස් 139. කමක් නෑ ඌ මහන්සි වුනා සැහෙන්න. පොඩි තෑග්ගක් දෙන්න ඕන හිත අමාරුව යන්න.
ඔවු බන්, හොඳ තෑග්ගක් දෙනවා. අපි දැක්ක නේ මහන්සි වෙලා වැඩ කරා. හැබැයි හරි දඟ ළමයෙක්.fail වෙනවා කියන්නේ උ අනික් 2 ගොඩ දාගන්නවා කියන එක .
cake එකක් අරන් පලයන්
පොඩි එකාට දුක හිතෙන්න දෙන්න එපා බන්

Truefail වෙනවා කියන්නේ උ අනික් 2 ගොඩ දාගන්නවා කියන එක .
cake එකක් අරන් පලයන්
පොඩි එකාට දුක හිතෙන්න දෙන්න එපා බන්
එක නේ බන් . ඔය කාලේ දග වෙන එක හොදයි . පොඩි එකා ගොඩ දායි ලස්සනට ..ඔවු බන්, හොඳ තෑග්ගක් දෙනවා. අපි දැක්ක නේ මහන්සි වෙලා වැඩ කරා. හැබැයි හරි දඟ ළමයෙක්.![]()
Boru ban 63i lu.. u kid kenek widyata exporse una nisa in future Mentally harassment wei kiyala Number eka Block karala thiyenne site eken.


ඔවු, මේවා පුංචි එවුන්ගේ විභාග, දුක් වෙන්න දෙයක් නෑ කියල දුවට කියන්න.මගේ චූටි දුව 135 යි බන්. Cut off එක 139. 4ක් මදි.
කරන්න දෙයක් නෑ. මම කොහොමත් දරුවට ප්රෙශර් කරේ නෑ බන්. ඒ උනට කෙල්ල අඬනවා.
මම වයිෆ්ටත් කිව්වා කිසිම දෙයක් කෙල්ලට කියන්න එපා කියලා.
![]()
83 tiyenne podi eka athe aran ena number ekata...eke last digit 13.. eka kage hari yaluwekge number ekak wenna athi.. podi ekage shirt eke tibba number ekata penwanne ne. last digit 0583යි කියලා කියන්නෙ
අන්න එහෙමයි පේපර් හදන්න ඕනේමේ පාර pass mark එක අඩුයි කොහොමත් ... ලේසි ලේසි කිව්වට පලවෙනි එක අමාරුයි කියලා ලියපු උන් දන්නෙත් නැ .
මුගෙ results පෙන්නන එකක් නැති වෙයි. කලින්ම ඕක වෙනව කියල දැනගෙන ගුරුවරු එයාගෙ අම්මල එහෙම request කරල ඇති web එකට දාන්න එපා කියල. Sheet එක scl එකට එනවනෙ. මොකද ආපු ගමන් ගමන් ලංකාවෙන්ම bully වෙලා මුගෙ අනාගතේම කෙල වෙන්න ඉඩ තියනවkeeyada ban
site not working heavy load
Muu nisaa server eke load eka wadi wenawa ban
Lankawama muge result eka hoyanawa
![]()
8870705
ඔවු බන්, පොඩි එකාගේ නම එහෙමත් පෙන්වනවා නේ රිසල්ට් ශීට් එකේ.මුගෙ results පෙන්නන එකක් නැති වෙයි. කලින්ම ඕක වෙනව කියල දැනගෙන ගුරුවරු එයාගෙ අම්මල එහෙම request කරල ඇති web එකට දාන්න එපා කියල. Sheet එක scl එකට එනවනෙ. මොකද ආපු ගමන් ගමන් ලංකාවෙන්ම bully වෙලා මුගෙ අනාගතේම කෙල වෙන්න ඉඩ තියනව