8870705ara index number eka balanna ona kata uda dan kiyapu kollage
පව් නන් පොඩි එකා ඔවා හිත්ට වදිනවා අපේ වුන් බූලි කරොත්..8870705
පවු බන් ඒ පොඩි එකා.8870705
results daladaඅපේ පොඩි එකා ට ලකුණු 102යි දිස්ත්රික් කට්ඔෆ් මාක්ස් 139. කමක් නෑ ඌ මහන්සි වුනා සැහෙන්න. පොඩි තෑග්ගක් දෙන්න ඕන හිත අමාරුව යන්න.
මේ පාර pass mark එක අඩුයි කොහොමත් ... ලේසි ලේසි කිව්වට පලවෙනි එක අමාරුයි කියලා ලියපු උන් දන්නෙත් නැ .Oka pass unoth ublt hen nondiy, ane pass weyn
ape kale cut off 160අපේ පොඩි එකා ට ලකුණු 102යි දිස්ත්රික් කට්ඔෆ් මාක්ස් 139. කමක් නෑ ඌ මහන්සි වුනා සැහෙන්න. පොඩි තෑග්ගක් දෙන්න ඕන හිත අමාරුව යන්න.
ara index number eka balanna ona kata uda dan kiyapu kollage
පව් නන් පොඩි එකා ඔවා හිත්ට වදිනවා අපේ වුන් බූලි කරොත්..
ඕකා පස් නන් හොදයි
උගේ රිසල්ට් එක බලන්න බෑපවු බන් ඒ පොඩි එකා.
ඔවු දිලාන් එහෙම කියල තියෙන්නේ, පේපරේ අමාරු නිසා එහෙම වෙලා කියල.ape kale cut off 160. Dan adu velada
193 i kiyala fb comments wala tibba...ara index number eka balanna ona kata uda dan kiyapu kollage
බයිසිකල් එකක් අරන් දියන්අපේ පොඩි එකා ට ලකුණු 102යි දිස්ත්රික් කට්ඔෆ් මාක්ස් 139. කමක් නෑ ඌ මහන්සි වුනා සැහෙන්න. පොඩි තෑග්ගක් දෙන්න ඕන හිත අමාරුව යන්න.
(139)අපේ පොඩි එකා ට ලකුණු 102යි දිස්ත්රික් කට්ඔෆ් මාක්ස් 139. කමක් නෑ ඌ මහන්සි වුනා සැහෙන්න. පොඩි තෑග්ගක් දෙන්න ඕන හිත අමාරුව යන්න.

කමක් නැහැ බන්. මගේ අක්කත් ඕක ෆේල්, එත් දැන් විශේෂඥ දොස්තර කෙනෙක්. පොඩි එකාට කියන්න උසස්පෙළ හොඳට කරන්න කියල. දෙවියන්ගේ පිහිටෙන් පුළුවන් වෙයි.(139)
115![]()
ඌ කිව්වට කෙල්ලක්, පොඩි දුවෙක්. අහල බලන්න ඕන ආස මොකකටද කියල.බයිසිකල් එකක් අරන් දියන්
Boru ban 63i lu.. u kid kenek widyata exporse una nisa in future Mentally harassment wei kiyala Number eka Block karala thiyenne site eken.193 i kiyala fb comments wala tibba