ඕකාට කෝල් කරලා " තීන්ත ගාන කැ _ වේ_ බල්ලෝ අන්න තොගේ පින්සල් ටික අරන් පල. තෝ දවස් දෙකක් ඇතුලත් ආවේ නැත්නම් තොගේ හත් මුතු පරම්පරාවටම හි- වෙන්න කියල මම ඒ ටිකට ගිනි තියනවා" කියපන්.Salary නෙවෙයි අවුල. අපේ උන්ගෙ ජාන.
අපේ ගෙදර paint කරන්න එකෙක් ගත්තා. ඌ එක කාමරයක් paint කරන්න දවස් දෙකක් ගත්තා (ඒක ලොකුයි, patch ටිකකුත් තිබුණා, කමක් නෑ). අපි හැමදාම හවසට ගාන දුන්නා, හොඳට කෑමත් දුන්නා, හෙටටත් එක්ක සල්ලි ඉල්ලුවම ඒත් දුන්නා. සාලෙ, open area එකේ ඇතුලයි paint කරන්න දවස් 4ක් හෝ 5ක් ගියා. එතකොට තව දවස් හතකින් විතර අපේ ගෙදර දානයක් ලෑස්ති කර කර හිටියේ, ඌට කිව්වම ඌ කිව්වා එලියෙ ටික එක දවසයිනෙ එතකොට ඉවරයි කියලා.
පහුවදා එන්නම් කියලා ගියා ගියාමයි මේකා ආයෙ ආවෙ නෑ. මේ යකා පොරගෙ ලොකු අම්මලාගෙ කොල පාගන්න ගිහින්. ඊට පස්සෙ දවසෙ කතා කරනකොට වී වේලනවලු. අන්තිමට මම paint කරේ ඉතුරු ටික. තාම ආන්න tool ටික තියනවා ඉස්සරහා. ඉල්ලන්න එන්න ලැජ්ජා ඇති පරයට.
ඔහොම බැනල වෙන එකෙක්ට දෙන්න තරන් කට්ටිය ඉන්නවනන් ප්රශ්නයක් නෑනෙ. එහෙම නැති එකයි අවුල. ඔහොම ටයිප් උන් හොයාගන්නත් මාස දෙකක් විතර හොයන්න ඕනෙ.ඕකාට කෝල් කරලා " තීන්ත ගාන කැ _ වේ_ බල්ලෝ අන්න තොගේ පින්සල් ටික අරන් පල. තෝ දවස් දෙකක් ඇතුලත් ආවේ නැත්නම් තොගේ හත් මුතු පරම්පරාවටම හි- වෙන්න කියල මම ඒ ටිකට ගිනි තියනවා" කියපන්.වඩු වැඩ කරන එකෙක් මගේ දොරවල් හදනවා කියල ඇවිල්ල මු දවස් දෙකක් වැඩ කරලා වෙන තැනක සිවිලිමක් ගහන්න ගිහිල්ල. මම උට කෝල් කරලා අර උඩ ටික උට ගැලපෙන විදියට කිව්වා. අරු උගේ මැෂිම පටවන් ගියා, යද්දී මගෙන් මැෂිම ගෙනියන ලොරියට ගානක් ඉල්ලුවා. මම කිව්වා මම තොට ඒක දෙන්නම් තෝ මට කරපු රස්තියාදුවට ගෙවපන් කියල. උ නිකම්ම ගියා.
![]()
ඊළඟට එන එකාත් බොහෝදුරට ඒවගේම එකෙක් තමයි බන්. ඒක නිසා තමයි ඔය බාස්ලා වගේ උන් ජිවිතේ හැමදාම ලොන්ත කුස් වෙලා ඉන්නේ. කොලිටියට ස'විස් එක දෙන එකා ටික කාලයකින්ම ගොඩගිහිල්ල ඔය ස්ටේජ් එකෙන් උඩට යනවා.ඔහොම බැනල වෙන එකෙක්ට දෙන්න තරන් කට්ටිය ඉන්නවනන් ප්රශ්නයක් නෑනෙ. එහෙම නැති එකයි අවුල. ඔහොම ටයිප් උන් හොයාගන්නත් මාස දෙකක් විතර හොයන්න ඕනෙ.

Labour wage jobs neda set wenne? Etakota gihin awilla mokada bn karanne? Career ekak build wenne nane podi jobs hinda.