Uba asadaකෑල්ලක් හැලිල![]()
අවුලක නැහැ....හොදට කිහිල්ල කන්න තිබ්බ නම්
Maru neh bung,Lewa kala diwen sapak deddi.අම්මෝ පලවෙනි පොටෝ එකේ පිටිපස්ස තන් දෙක වගේමයි.
Ammo eh wunaata naki ewwa nm maru bung,Mage paka naliyawa sinhala naki huttakata...loku ekak neme madi wayase game osari kadakata...Ammo un gaawa thiyena daddiya suwada lewakaka mage kalu paiiya danna oneh eh gada huttata.ආපෝ බං. ඔය නාකි උට්ටවල් මොනවද?
පලයන්කො ඔය ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලෙකට, ඉස්කෝලෙකට, කච්චේරියකට. ඕන තරං කෙට්ටු සුප්පා කෑලි ඉන්නවා.
ඉයෑක්Ammo eh wunaata naki ewwa nm maru bung,Mage paka naliyawa sinhala naki huttakata...loku ekak neme madi wayase game osari kadakata...Ammo un gaawa thiyena daddiya suwada lewakaka mage kalu paiiya danna oneh eh gada huttata.![]()

EAKANEH BUNG,ee banis walata,ee kesel kiyanne...ඉයෑක්
ඔෆිස් එකේ මගෙ දෙපැත්තෙ ඉන්නෙ ස්ලිම් ඉටිකිරිස් කෑලි දෙකක්. (රජේ ආයතනයක් නං නෙවෙයි.) උන් සාරි ඇන්දත් සුප්පා, trousers ඇන්දත් සුප්පා![]()
පිස්ස්ද පක්යෝ මාව මෙන්සන් කරන්න .. හුත්තොර් පොලිස්යීන් කුදලන් යයි මාව . ඒ වගේ පිස්සු හුට්ටලා ඉන්නේ... මකපන් මකපන් මාවතෝ නේද මේ ෆේක් අටවන් එන්නෙ

Gihin balahn mage eke inne,Man gahala thiyenawa badu hamaratakama wage 60 wenakn gahala thiyenawa suddiyo nm..Wasa wisath one ekak.... Eh wunata m bung oya wage madi wayaseEAKANEH BUNG,ee banis walata,ee kesel kiyanne...![]()
![]()
![]()
![]()
Tho tmai asahanakara pakayaපිස්ස්ද පක්යෝ මාව මෙන්සන් කරන්න .. හුත්තොර් පොලිස්යීන් කුදලන් යයි මාව . ඒ වගේ පිස්සු හුට්ටලා ඉන්නේ... මකපන් මකපන් මාව
![]()