Matath oya experience ekama thamai thyene. Patta dukai e sundara kale mathak wenakotaDu daruwo baladdi api godak podi…hamoma ekata idagena balapu lassanama kathawak..adatath oke song eka aheddith dukai ban..e kaale mathak wenawa..ape Amma,thaththa dennama api athare naha…godak dewal wenas wela…..
Ade full drama eka nadda ban…?pls thiyenawanam upload karanna barida…?
