අච්චිලගේ සියලාගේ කාලේ කතාව දුදරුවෝ

jay-shan

Well-known member
  • Jan 3, 2010
    4,381
    1,871
    113
    Metaverse
    Du daruwo baladdi api godak podi…hamoma ekata idagena balapu lassanama kathawak..adatath oke song eka aheddith dukai ban..e kaale mathak wenawa..ape Amma,thaththa dennama api athare naha…godak dewal wenas wela…..

    Ade full drama eka nadda ban…?pls thiyenawanam upload karanna barida…?
    Matath oya experience ekama thamai thyene. Patta dukai e sundara kale mathak wenakota :(
     

    movi

    Active member
  • Dec 23, 2009
    419
    37
    28
    38
    කණගාටුයි සහෝ. නමුත් ලෝක ස්භාවය සියලුම දේ දිනක නැති වෙනවා. එක ඔයාටත් මටත් පොදුයි. මචං සම්පුර්ණ නාට්‍යම YouTube එකේ තියනවා. ගිහින් බලන්න.
    YT eke full eka nane?
     
    • Like
    Reactions: hchri

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    කණගාටුයි සහෝ. නමුත් ලෝක ස්භාවය සියලුම දේ දිනක නැති වෙනවා. එක ඔයාටත් මටත් පොදුයි. මචං සම්පුර්ණ නාට්‍යම YouTube එකේ තියනවා. ගිහින් බලන්න.
    සම්පුර්න නාට්‍ය නෑ බන්
     
    • Like
    Reactions: hchri

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,728
    113
    Mahanuwara
    කණගාටුයි සහෝ. නමුත් ලෝක ස්භාවය සියලුම දේ දිනක නැති වෙනවා. එක ඔයාටත් මටත් පොදුයි. මචං සම්පුර්ණ නාට්‍යම YouTube එකේ තියනවා. ගිහින් බලන්න.
    hee full tele eka YT na kollo,e thiyenne kali
     
    • Like
    Reactions: hchri

    hchri

    Well-known member
  • Jan 2, 2007
    1,696
    488
    113
    united kingdom
    කණගාටුයි සහෝ. නමුත් ලෝක ස්භාවය සියලුම දේ දිනක නැති වෙනවා. එක ඔයාටත් මටත් පොදුයි. මචං සම්පුර්ණ නාට්‍යම YouTube එකේ තියනවා. ගිහින් බලන්න.
    Ou eka aththa….eka therum aran thamai mama geewathwenne…thanks yaaluwa..full eka naha you tube eke…mama hithanne kotas 2k ho 3k thamai thiyenne…thanks any way…

    Matath oya experience ekama thamai thyene. Patta dukai e sundara kale mathak wenakota :(
    Mmmm mona karannada…e kaale mata mathakai ahala pahala ayath enawa ape gedara nattiya balanna…mathak wenakotath dukai…
    ------ Post added on Sep 10, 2021 at 10:34 PM