pyyak wageView attachment 201954පොට්ටනිය වගේ සිංහලු![]()
අනිත් ඒවට මොකෑ උනේමේකේ ලින්ක් දාපු චැනල් වලින් ඉතිරි උනේ වලතර දෙයියාගේ චැනල් එක විතරයි කියලා මතක තියා ගන්න
ඒවා ඉතිහාසගත උනාඅනිත් ඒවට මොකෑ උනේ![]()
මට දැන් හිතිලා තියෙන්නෙ ඔය වගේ උනුත් ඉතින් ජීවත් වෙන්න ගේමක් ගහන්නනේ ඕවා කරන්නේ කාලකන්නි වගේ නිකන් ඉන්නැතුව. අපේ ගෙවල් වලට ඇවිත් නෙමෙයිනෙ ඉතින් උන් වීඩියෝ කරන්නෙ. මාකට් එකකුත් ඇතිනෙ ඉතින් නැත්තන් කරන්නෙ නෑනේ.
ඉතින් සෙට් නැත්තම් ඉග්නෝ කරලා ඉන්නවා. කැමති උන් බලයිනෙ. ස්කෑම් ප්රොමෝට් කරන එවුන්ට වඩා මුන් දාහෙන් සම්පතයි.
උගෙ පොල් කෙදි රැවුල කපන්න ඕනිAmen to that
Me kella hoday,
Kolla nan pissu uttek wage.
Uwa Ayn karala wade Kara nan hari
Thread eka dapu eka nea kollaAmen to that
Me kella hoday,
Kolla nan pissu uttek wage.
Uwa Ayn karala wade Kara nan hari
ඊයා බන්View attachment 201954පොට්ටනිය වගේ සිංහලු![]()
පිස්සුදෝයි මං අල්ලගන්නෙ ඕවට.මට මුන් දෙන්නගෙ වයිබ් එක සෙට් නෑ.ඒකයි දැම්මෙThread eka dapu eka nea kolla![]()
මට දැන් හිතිලා තියෙන්නෙ ඔය වගේ උනුත් ඉතින් ජීවත් වෙන්න ගේමක් ගහන්නනේ ඕවා කරන්නේ කාලකන්නි වගේ නිකන් ඉන්නැතුව. අපේ ගෙවල් වලට ඇවිත් නෙමෙයිනෙ ඉතින් උන් වීඩියෝ කරන්නෙ. මාකට් එකකුත් ඇතිනෙ ඉතින් නැත්තන් කරන්නෙ නෑනේ.
ඉතින් සෙට් නැත්තම් ඉග්නෝ කරලා ඉන්නවා. කැමති උන් බලයිනෙ. ස්කෑම් ප්රොමෝට් කරන එවුන්ට වඩා මුන් දාහෙන් සම්පතයි.