අඩු වයසේ එවුන්ට report කරන්න ගියාම එපවෙනවනේ

chullahattipadopana

Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    මාගේ ජොබ් එකේ, අලුත් එවුන්, ඉන්න එවුන් එවුන් අව්රුදු 10 විතර බාලයි.

    තව director කෙනෙක් ගත්තා එකිත් 8 හරි බාලයි.

    මම හිතන්නේ වැඩි කල් දුවන්න බැරි වෙයි වගේ.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    මාගේ ජොබ් එකේ, අලුත් එවුන්, ඉන්න එවුන් එවුන් අව්රුදු 10 විතර බාලයි.

    තව director කෙනෙක් ගත්තා එකිත් 8 හරි බාලයි.

    මම හිතන්නේ වැඩි කල් දුවන්න බැරි වෙයි වගේ.
    gen z unta danma director post denne mona company ekeda ban?
     
    • Like
    Reactions: sajith.xp.pk

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    ego problems?
    Why do you think that older person should always be in the higher position. Skills should reflect the position, not the age.
    There has to be a certain level of maturity for some positions though, then again age and maturity are not related either.
     
    • Like
    Reactions: Candid-B

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    ego problems?
    Why do you think that older person should always be in the higher position. Skills should reflect the position, not the age.
    There has to be a certain level of maturity for some positions though, then again age and maturity are not related either.
    ehema thmayii ban... anika ban.. ungen report ganna thanaka mama hitiye, pereda wenakal.. passe wenas kara, api unta report karana thanata.. ekane epa wune
     

    chullahattipadopana

    Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    Ai un dan mokada karanne.nondi danawasa
    nondi nam danne naha... a wunata ban,,, ehema hariyanne nahane.. ban... mama hitiye middle person wage.. ungen report aran check karanna.. namuth dan wune.. unge gawata daala... ara hadapu report apita hadanna wela, saha , report karannath wela.. eka nikan reverse giya wagene
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    nondi nam danne naha... a wunata ban,,, ehema hariyanne nahane.. ban... mama hitiye middle person wage.. ungen report aran check karanna.. namuth dan wune.. unge gawata daala... ara hadapu report apita hadanna wela, saha , report karannath wela.. eka nikan reverse giya wagene
    Mmm ehemanan tikak chatar wage
     

    kj1

    Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,810
    2,338
    113
    Are you the owner of the organization? No right.you are just a mere employee who thinks about someones elses property because of fiduciary duty.just do your bloody job and if you are unhappy working for your current ownership find a new one.you are not a dog to be that loyal.let's say they pay you 2 million now and you can't find a similar role like that outside of the current org.then use this time to upskill to find something better.cleary it's not your bloody job to take decisions in your current org.so you are just an employee.that's why you are venting here just to fix up your mind thinking you are important for them.

    nondi nam danne naha... a wunata ban,,, ehema hariyanne nahane.. ban... mama hitiye middle person wage.. ungen report aran check karanna.. namuth dan wune.. unge gawata daala... ara hadapu report apita hadanna wela, saha , report karannath wela.. eka nikan reverse giya wagene
    Ok this confirms that u are just an employee.
    ------ Post added on Sep 16, 2025 at 8:30 AM
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Uncle GIF by Death In Paradise
     
    • Like
    Reactions: chullahattipadopana

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    mokadda prashne huththo...

    ube wade uba hariyata karala, maase anthimata padiya athata hamba wenawa nam echcharane...

    idala hitala podi mistake ekak unaama kathandarak dekak ahanna wei..

    eaka ithin, moka yatathe job eka karath ahanna wenawa, e hinda ganan ganna epa...

    ubata ihalin inna ewunge wayasa adu nam, uba othana digu kaalayaka idala inna ekek nam, position ekata witharak respect karala paduwe idapan, ethakota hithe amaruwa adu wei...
     
    • Like
    Reactions: chullahattipadopana