ඔව් ඒකනෙ අඩු ගණන් දාලා ලියන්නෙ,එතකොට විකුනනකොට තමයි බලපාන්නෙ,අම්මගෙයි තාත්තගෙයි ඉඩම් මගෙ නමට හරවන්න්නත් පට්ට වියදමක් ගියා
නොවදින්න ක්රම සහ විදි තියනවා පට්ට පරණ ගේඩර් දෙන්න දන්න නොතාරිස්ලා එහෙම ඉන්නවා ගානට වැඩෙ බැලන්ස් කරනඅඩු ගණන් දාල ලියන්න බෑ යකෝ
දඩයක් වදිනව
ඒ මොකක් ද බංඉස්සරහට දෙමව්පියො දෙන දේපොල ලියාගත්තම වෙනම අලුත් බද්දක් එනවා
පළවෙනි ලක්ෂෙට සීයට 3 යිkeeyakda ban gewanna ona? value eke percentage ekakda?
දැන් එහෙම බෑ බන් ආදායම් බදු එකෙන් Check වෙනවා. ඔප්පුවක් වැලිඩ් වෙන්න උන්ගේ සීල් එකත් වදින්න ඕනේ. ඒ නිසා එක එක ජිල්මාට් දාන්න යනවට වඩා තක්සේරු වටිනාකමට අදාලව මුද්දර ගාස්තු ගෙවන එක ඇඟට ගුණයි. නැත්තන් පස්සට කරදර වැඩියි.නංගීට නේ ලියන්නේ මස්සිනාට ගෙවන්න කියපන් කුහක හිඟන්නා. ඌට ඉඩමත් ඕන සල්ලි ගෙවන්නත් බෑ අමනයා.
තෑගි ඔප්පු කියලා එකක් තියනවා පොඩ්ඩක් දන්න කෙනෙක් ගෙන් අහන්න
තව කවුරුත් ගන්න ගානම දාන්නේ නෑ ගොඩක් අඩුවෙන් දාන්නේ උදා කොටි තුනයි නම් ලක්ෂ අසූවක් වගේ.
බලාගෙන පරිස්සමට කරන වැඩේ කරපං ලියාගත්තට පස්සේ සෙබස්තියන් කාරය උඹව එළවල දාවි නැත්නම්.
ow.mage idamatath tax apahu gewanna una.munge seel eka nathiwa oppuwa bank wala tiyala lorn mokuth ganna beha.දැන් එහෙම බෑ බන් ආදායම් බදු එකෙන් Check වෙනවා. ඔප්පුවක් වැලිඩ් වෙන්න උන්ගේ සීල් එකත් වදින්න ඕනේ. ඒ නිසා එක එක ජිල්මාට් දාන්න යනවට වඩා තක්සේරු වටිනාකමට අදාලව මුද්දර ගාස්තු ගෙවන එක ඇඟට ගුණයි. නැත්තන් පස්සට කරදර වැඩියි.
wikunanakotath ohomada ban. nathnam inheritance walata wenama gahanawada?පළවෙනි ලක්ෂෙට සීයට 3 යි
ඊට වැඩිවෙන හැම ලක්ෂෙකටම සීයට 4 ගාණෙ
කොටින්ම මුළු ඉඩමටම සීයට 4 යි. රුපියල් 1000 ක් අඩුයි
මාත් ලොකුවට දන්නෙ නෑ මචං විස්තරේwikunanakotath ohomada ban. nathnam inheritance walata wenama gahanawada?
ඔව් ඒකනෙ අඩු ගණන් දාලා ලියන්නෙ,එතකොට විකුනනකොට තමයි බලපාන්නෙ,අම්මගෙයි තාත්තගෙයි ඉඩම් මගෙ නමට හරවන්න්නත් පට්ට වියදමක් ගියා
නොවදින්න ක්රම සහ විදි තියනවා පට්ට පරණ ගේඩර් දෙන්න දන්න නොතාරිස්ලා එහෙම ඉන්නවා ගානට වැඩෙ බැලන්ස් කරන
පට්ට මුද්දර ගාස්තුවක් එනවනෙ![]()
මේ විකුණුම්කරයක ( සින්නක්කර ඔප්පුවක් ) මුද්දර ගාස්තු තමා බන්. ඕක උරුමයෙන් එනවා නම් තෑගී ඔප්පුවක් විදියට ලියාගන්න පුළුවන්නේ. එතකොට Valuation කරලා පලවෙනි රු 50000ට 3% කුයි ඉතිරි මුදලට 2% විදියට හැදෙන්නේ. හැබැයි ඉතින් මුද්දර ගාස්තු වැඩිවීම ගැන ලොකුවට හිතන්නේ නැතුව එකවරම සින්නක්කර ඔප්පුවක් විදියටම ලියාගන්න එක ඉස්සරහට හොඳයි. ප්රශ්න අඩුයි.wikunanakotath ohomada ban. nathnam inheritance walata wenama gahanawada?