අඩෝ ලංකාවට බෝල්ක් සයිට් දැන් වැඩ කරනවනේ

Sep 30, 2009
643
40
0
37
හදෙ
Hotspot Shield මචන් මෙකෙන් ගියොත් අවුලක් වෙයිද?
මෙකෙන් නම් යන්න පුලුවන්
 

ryanex

Well-known member
  • Jun 27, 2008
    4,636
    908
    113
    http://aboutrenewableenergy.com
    vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයි :rofl::rofl::rofl: මමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි ! :sorry::sorry::rofl::rofl::rolleyes::rolleyes:

    macho man vpn eken log wenne ona site ekakata yanna puluwan
    awulak wena ekak naa neda ??
     

    chkaushalya

    Active member
  • Oct 18, 2007
    271
    42
    28
    Colombo
    Picture1.png
    :shocked:

    මෙන්න Wikipedia වලට අනුව දැනට නීතිමය තත්වය.

    නීතියෙන් තහනම් නැති රටවල්
    සීමා කිරීම් වලට යටත්ව තහනම් නෑ
    නීතියෙන් තහනම්
    දත්ත නෑ

    අපිට රතු