Router Configuration walta gihin firewall disable karannano way I;m SLT![]()
vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයිමමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි !
![]()













Oops! Google Chrome could not connect to www.sexylk.comwww.sexylk.com wada yesss
vpn එකකින් නැතුව නිකං යනකොට isp සේරම site log කොරල අන්තිමට තොපිට ගෙදර ලිව්ම ආවාම තේරෙයිමමත් විස්වාස කොරේ නෑ මුලින්.. එක බුවෙක්ට කෙල උනා ඒකයි !
![]()
