බබා ඔන්ද වේ.
අත්යවශ්ය රාජ්ය සේවකයන් පමණක් සේවයට කැදවන්න,චක්ර ලේකය හෙට (24) නිකුත් කෙරේ.
බඩු ලැස්ති කරගන්න කිව්වේ. මේ මාසේ පඩිය බලන්ට කෝoka thel prashne nisa neda? unwa fire karanna nemeine?
fire nokara nam me rata goda ganna ba.
oka thel prashne nisa neda? unwa fire karanna nemeine?
fire nokara nam me rata goda ganna ba.

Corruption valata vada vadayak okun.. english teacherla ehema innava ielts ehema livvoth ivaraioka thel prashne nisa neda? unwa fire karanna nemeine?
fire nokara nam me rata goda ganna ba.
e samahra than wala vitarai ban.wifeta wada thiyana ot paya 170 k.gewanne 100 iනිකං ඉඳං ගන්න ඕටී ලෙප්ට්....

maha putuwala inna unge wadiyen ata lowana un wenna athi neda "athyawasha" kiyanne?බබා ඔන්ද වේ.
අත්යවශ්ය රාජ්ය සේවකයන් පමණක් සේවයට කැදවන්න,චක්ර ලේකය හෙට (24) නිකුත් කෙරේ.
urban council wala 8pass chairmen laaaaaaaaaaaaaa lolunqualified un thami udama putuwala inne ban Gov. pallahama ekata degree tiyenawa
wadiya one naha airport gihin balapanko inna tharamකන්තෝරු වල ඉන්න් ඇනාත සිංහලුනම් ඉවරයි. ටීචර්ලටනම් යන්න පුලුවන් රටෙන් ආයේ ප්රොෆෙසර්ලා එන්ජියස්ලා . එයාලව කෝමත් කැදවයි . පියන් ලා කාකාස ඕකුන් එලවන්න ඕනෙ ආයේ අර පත ගෙඩි තියන ඇන්ටිලායි තේ බොන අංකල්ලා ටික මෙලෝ වැඩක් නෑ
paga gahana TO laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaකන්තෝරු වල ඉන්න් ඇනාත සිංහලුනම් ඉවරයි. ටීචර්ලටනම් යන්න පුලුවන් රටෙන් ආයේ ප්රොෆෙසර්ලා එන්ජියස්ලා . එයාලව කෝමත් කැදවයි . පියන් ලා කාකාස ඕකුන් එලවන්න ඕනෙ ආයේ අර පත ගෙඩි තියන ඇන්ටිලායි තේ බොන අංකල්ලා ටික මෙලෝ වැඩක් නෑ