Sri lankan, CEB and CPC popsiyo gedra yawanna onee hamadaama loss. Balapn Central bank, BOC, peoples hamadaama profiCBSL eka witrak 150 billion loku padi dena eka saaadarnay profit nisa plus innet onee gaana witralu. eth CPC and CEB unta arinna onee
pin padi karayo nisa thma me thram kela wela tiyenne
We have to create industries where we can source majority of the RM locally. Greenhouses and hydroponics require comparatively less fertilizer I think. Also we have phosphate deposites which can be used for making chemical fertilizer. Anyway its time for sri lankan resiliance and innovation. Never say die. Lets keep our chins upfertilizers?
බබා ඔන්ද වේ.
අත්යවශ්ය රාජ්ය සේවකයන් පමණක් සේවයට කැදවන්න,චක්ර ලේකය හෙට (24) නිකුත් කෙරේ.
ඒක තමයි මචන් democracy කියන්නෙ. උබ කියන විදියට ඉගෙන ගත්ත උන් බලල රට පාලනය කරන්න දුන්න නම් ජනතා නියෝජනය කෝ. ජනතා නියොජිතයන්ට අද්යපන මට්ටම් දාන එකෙනුත් වෙන්නේ වරප්රසාද නොමැති කොටසක් discriminate කිරීමක්urban council wala 8pass chairmen laaaaaaaaaaaaaa lol
unge yatathe degree karayo lol
aulak naha neda? 225 tha keeyak innawada 8pass
------ Post added on May 23, 2022 at 10:12 PM
mama kohewath kiyala naha, igena gaththa un witharai udin inna ona kiyala, anika igena gaththu horuth mewata wagakiyanna ona, udahanayak PBඒක තමයි මචන් democracy කියන්නෙ. උබ කියන විදියට ඉගෙන ගත්ත උන් බලල රට පාලනය කරන්න දුන්න නම් ජනතා නියෝජනය කෝ. ජනතා නියොජිතයන්ට අද්යපන මට්ටම් දාන එකෙනුත් වෙන්නේ වරප්රසාද නොමැති කොටසක් discriminate කිරීමක්
@හෙළයෙක් @dilann @malakadss @yapa100 @Heshan Daminda @pavithra_uk @r.pathirana @YelaWolf ගූ පොන්නයිනේ සැපද දැන්![]()
dan ponilge gal kolla @erozanRANIL hates public servants and government owned things. He like to sell everything![]()
1stමේ රාජ්ය සෙවක බර තවත් පුද්ගලික අංශයේ සේවකයන්ට අදින්න බැ
මුලු බෝට්ටුවම ගිලෙන්න කලින් බර දේවල් අයින් කරන්න ඕනේ
aniwa meka karanna one. aththatama prashne wisadanna one nam.මේ රාජ්ය සෙවක බර තවත් පුද්ගලික අංශයේ සේවකයන්ට අදින්න බැ
මුලු බෝට්ටුවම ගිලෙන්න කලින් බර දේවල් අයින් කරන්න ඕනේ
ranila kaloth hodai. medical, education, administration tasks arenna anith okkoma private karanna one.රනිල් කලින් අගමැතිඋන පස් පාරම රජයෙ සේවකයන්ටයි ආන්ඩුවට අයිති ආයතන, බැන්කු වරාය ඔක්කොටම ශොට් එක දෙන්න බැලුව එක පාරක්වත් හරි ගියෙනෑ..
මේ සැරේ අවස්තවෙන් ප්රයෝජන අරන් ශොට් එක දෙන්න යන්නෙ.. ඒ රනිල්.. ඇත්ත රනිල්ගෙ හැටි එහෙමයි
math hithanne oka thama anthime wenneපිස්සුද බන්. එකෙක් අස් කරන්නේ නෑ. ඕනේ නම් පඩි වැඩි කරයි![]()
![]()
![]()
මිනිස්සුන්ගේ පඩි කපන එක නම් කැත වැඩක් බං. බැදපු මිනිස්සු බබාල ඉන්න මිනිස්සු කොහොමද මාසෙ දුවන්නේ ?
pissata, nariyek set wela kare pottuwe wahallunge horakan okkoma yata gassapu eka.................දේශපාලන පත්වීම් (පොහොට්ටු බත් බැලයෝ) සුදුසුකම් බලල නැති උන් සේරම මාස 3 වන්දි දීලා ගෙදර එලවන්න ඕනේ. ඕක කලොත් අනිවාර්යෙන්ම මන් vote එක දෙනවා කරන එකාට
pissata, nariyek set wela kare pottuwe wahallunge horakan okkoma yata gassapu eka.................
sirikotha para carpet karala dunne mainane wata karanna yaddi, maina wata karala iddi ponila beruwaරනිලගේ හැටි හොඳට දැක්කේ 2015 එකනේ එක ආසනයක්වත් හම්බුනේ නැත්තේ. පොන්න මයිනනේ ඕකව ගත්තේ