අතිගරු ෆේස්බුක් ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසා

BINGU_PUTHA

Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    මම මේක ජොලියට දැම්මේ. විමල්ගේ lankacnews වල ගිය මඩක්. කට්ටිය බොහොම serious අරගෙන වගේ. හික්
     
    • Like
    Reactions: wdk

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    මම මේක ජොලියට දැම්මේ. විමල්ගේ lankacnews වල ගිය මඩක්. කට්ටිය බොහොම serious අරගෙන වගේ. හික්
    :P:P:PFB eken ratawal wala andu peralalath thiyenawa neda machan?
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    ridila:P

    අතිගරු ෆේස්බුක්... 03-22-2014 10:55 PM ube ammath ohoma thama puka denne mahindata..
    අතිගරු ෆේස්බුක්... 03-22-2014 02:34 PM ඉතින් thoge puka කහනවද>
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,589
    16,441
    113
    අතිගරු ෆේස්බුක්... 03-25-2014 06:56 PM ube pawle ewunge atha paya kora wenna ona pontiya..anunta sapa karanne..thoth hadi gawila pala...thope jvp ponnayo danne ochcharai ne..puka deela mariyan jvp ponnaya


    ahahahahahaaa ridila mahindage goo kana ponsiyekta.:rofl:.ane palayan ballige putho tho rep kapuwa kiyala mama mata ona eka nokiya inne naha..mahindage goo kana balla.:lol:
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    ow ow eka thama malliye api 2005 bulath koleta kathire gahuwe! :rofl::rofl::rofl:

    මෙ පාරත් ගහපන්..උබ වගෙ මොලෙ නැති ගොන් නාම්බෙක්ගෙ ජන්දෙ අපිට එපා
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    ජ.විපෙ තමයි හිතේ තියෙන පක්ෂය..
    අන්න ඒ පක්ෂයට හයිය දෙන්න, සහය දෙන්න...
    ආන්ඩු විරෝධීව ජන්දය පාවිච්චි නොකර සිටීමටත් අනියමින්
    මේ ආණ්ඩුවට සහය දීමක්.. නොවැරදීම 29 උදෙන්ම ජන්ද පොළෙට යන්න...
    ජ.වි.පෙට ඔබේ සහයෝගය දැක්වීම, ඔබේත්, ඔබගේ දුවා දරුවන්ගේ මතු අනාගතයට
    කරන ආයෝජනයක්ම වේවි...:):)
     
    • Like
    Reactions: DJLEOx78

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    20axpjk.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    anurage fan page ekata thawama masa thunakwath une naha ban:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්‍රමානයයි වැදගත්. :P:P ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ. :P:P
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්‍රමානයයි වැදගත්. :P:P ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ. :P:P

    e oyatane......api balanne ralla gana:P:P
     

    amilaxp

    Member
    Dec 1, 2006
    2,370
    302
    0
    මහින්දට කඩේ යන බල්ලොන්ගේ පවුල් පිටින් හැදී ගෑවිලා පල.
    ඔක තමයි මල්ලි වයිරී දේශපාලනය.. ඔය විදියට කවදාවත් ගොඩ ඒමක් නෑ. ඒකයි ඔය වගේ ආකල්ප තියේන පක්ශයක් හෑමදාම පරදින්නේ.
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්‍රමානයයි වැදගත්. :P:P ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ. :P:P
    ගොන්සන් ලයික්ස් ප්‍රමානෙ නෙවෙයි අර ඒකෙ යටින් තියෙනව නේද ටෝකින් අබෞට් දිස් කියල අන්න ඒක තමයි වැදගත්. ලයික්ස් කියන එව්ව ඕන සොෆ්ට් වෙයර් හරි ෆයිෆර් හරි එකකින් ගන්න පුලුවන් සල්ලි දුන්නොත්
     

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    gamman pila

    Joined Facebook
    10 March 2009

    mechchra kal pol gawada?

    Joined Facebook
    24 January
    අරූ කරගත්තෙ විහින් නාගත්ත වගේ වැඩක්. ලගදි පේජ් එක හදලත් likes ඔච්චර නම් . ගම්මන්පිලය හදපු කාලෙ හැදුවනම් කොච්චර likes හිටීද වගේ එකක් උට කියවුනෙ/. :lol::lol::lol: