මම මේක ජොලියට දැම්මේ. විමල්ගේ lankacnews වල ගිය මඩක්. කට්ටිය බොහොම serious අරගෙන වගේ. හික්


FB eken ratawal wala andu peralalath thiyenawa neda machan?FB eken ratawal wala andu peralalath thiyenawa neda machan?





.ane palayan ballige putho tho rep kapuwa kiyala mama mata ona eka nokiya inne naha..mahindage goo kana balla.
ow ow eka thama malliye api 2005 bulath koleta kathire gahuwe!![]()
පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්රමානයයි වැදගත්.anurage fan page ekata thawama masa thunakwath une naha ban![]()

ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ. 

පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්රමානයයි වැදගත්.ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ.
![]()


ඔක තමයි මල්ලි වයිරී දේශපාලනය.. ඔය විදියට කවදාවත් ගොඩ ඒමක් නෑ. ඒකයි ඔය වගේ ආකල්ප තියේන පක්ශයක් හෑමදාම පරදින්නේ.මහින්දට කඩේ යන බල්ලොන්ගේ පවුල් පිටින් හැදී ගෑවිලා පල.
ගොන්සන් ලයික්ස් ප්රමානෙ නෙවෙයි අර ඒකෙ යටින් තියෙනව නේද ටෝකින් අබෞට් දිස් කියල අන්න ඒක තමයි වැදගත්. ලයික්ස් කියන එව්ව ඕන සොෆ්ට් වෙයර් හරි ෆයිෆර් හරි එකකින් ගන්න පුලුවන් සල්ලි දුන්නොත්පටන්ගත්ත කාලෙන් වැඩක් නැ තියෙන ලයික් ප්රමානයයි වැදගත්.ඔය බයිල හොදයි පරාජය වහ ගන්ඩ.
![]()
gamman pila
Joined Facebook
10 March 2009
mechchra kal pol gawada?
අරූ කරගත්තෙ විහින් නාගත්ත වගේ වැඩක්. ලගදි පේජ් එක හදලත් likes ඔච්චර නම් . ගම්මන්පිලය හදපු කාලෙ හැදුවනම් කොච්චර likes හිටීද වගේ එකක් උට කියවුනෙ/.Joined Facebook
24 January


