wade hodai digatama karanna.. PC Spec danna puluwan nam. animation rendering time kohomada?
මම මචන් සක්කිලි කානු පල්ලෙ සින්හල නෙමෙයි ඒ නිසා මම report කරන්නෙත් නෑ උත්සහ වන්තයෙකුට වල කපන්නෙත් නෑ සින්හල ගොබ්බ ජාතියට අලුත් දෙයක් කියලා දෙන්න
ඉස්සර ගිය විජය ග්රැපික්ස්ලාගෙ වීඩියෝ මතක් උනා. සද්ද වගේම ඉෆෙක්ට්ස් ඒ් වගේ. උඹද ඒ්ව කොම්පෝස් කරේ ?
නෑ මචෝ. මේ වැඩේට ඕනි නිසා මම ලඟදි ඇනිමේෂන් පැත්ත ටිකක් ඉගෙන ගත්තේ. මා වෘතීමය ඇනිමේටර් කෙනෙක් නෙවෙයි.



pudumai eka umbata maga aruna kiwwahama thama japan wala sword ganna thiyanawa habai kadawal wala naaaa ekathanaka withari thiyene eka kiwwoth withrai hadanne jappo .....thawa japane rajjurruwo gawaaa paramparawen uruma wena kaduwak thiyanawa..... jappo kiyannenam eeka hadala thiyenne mee looke thiyana metal ekakin nemei kiyala.... eka kaatawath pennne naaa eka paramparwen rajjuuwanta uruma wena ekk eka balanna allanna aithiya thiyenne pathwena rajjuruwanta withrai wena kawrut
