අතීතයේ අති බිහිසුණු ආයුධ 3 ක්. මුණ ගැසුණොත් මරණය නියතයි!

raamuwa

Active member
  • Apr 6, 2019
    94
    215
    43
    wade hodai digatama karanna.. PC Spec danna puluwan nam. animation rendering time kohomada?
    මම මචන් සක්කිලි කානු පල්ලෙ සින්හල නෙමෙයි ඒ නිසා මම report කරන්නෙත් නෑ උත්සහ වන්තයෙකුට වල කපන්නෙත් නෑ සින්හල ගොබ්බ ජාතියට අලුත් දෙයක් කියලා දෙන්න

    ඉස්සර ගිය විජය ග්‍රැපික්ස්ලාගෙ වීඩියෝ මතක් උනා. සද්ද වගේම ඉෆෙක්ට්ස් ඒ් වගේ. උඹද ඒ්ව කොම්පෝස් කරේ ?

    නෑ මචෝ. මේ වැඩේට ඕනි නිසා මම ලඟදි ඇනිමේෂන් පැත්ත ටිකක් ඉගෙන ගත්තේ. මා වෘතීමය ඇනිමේටර් කෙනෙක් නෙවෙයි.
     

    jaliyaela

    Active member
  • Jan 4, 2017
    533
    104
    43
    නෑ මචෝ. මේ වැඩේට ඕනි නිසා මම ලඟදි ඇනිමේෂන් පැත්ත ටිකක් ඉගෙන ගත්තේ. මා වෘතීමය ඇනිමේටර් කෙනෙක් නෙවෙයි.

    Pyhthon valin yana Blender3d yanna balanna free software
     
    • Like
    Reactions: raamuwa

    raamuwa

    Active member
  • Apr 6, 2019
    94
    215
    43
    Pyhthon valin yana Blender3d yanna balanna free software


    මචං මම උඹේ කලින් කොමෙන්ට් එකට රිප්ලයි කලත් ඒක වැටිල නෑ. මොකද දන්නෑ. කොහොම වුණත් මං කිව්වෙ උඹ මට කියපු දේ අහිතකින් කියූ දියක් කියල මං හිතුවෙ නැති බව.

    එල එල! බ්ලෙන්ඩර් හොඳයි කියල ගොඩක් අය කියනව අහල තියෙනව .චෙක් කරල බලන්න ඕනි බ්‍රෝ. ජය වේවා!
     
    • Like
    Reactions: shenat

    dinesh4u

    Well-known member
  • Nov 16, 2006
    2,539
    370
    83
    kandana
    නියමයි මචං ..උබට මේ වගේ වීඩියෝ දිගටම කරන්න ශක්තිය ලැබේවායි ප්‍රර්තනා කරනවා
     
    • Like
    • Love
    Reactions: shenat and raamuwa

    thanush000

    Well-known member
  • Aug 22, 2018
    1,589
    717
    113
    38
    සුවසිලන්තය
    Ado ow ban. Notification walata mokaddo seen ekak wela. godak evunta gihin thibbe na :(

    Kamak na uba baluva eka mata sathutatk :)

    Jaya veivaa!
    man thma umbata samurai kathawa kiwwe :yes: pudumai eka umbata maga aruna kiwwahama thama japan wala sword ganna thiyanawa habai kadawal wala naaaa ekathanaka withari thiyene eka kiwwoth withrai hadanne jappo .....thawa japane rajjurruwo gawaaa paramparawen uruma wena kaduwak thiyanawa..... jappo kiyannenam eeka hadala thiyenne mee looke thiyana metal ekakin nemei kiyala.... eka kaatawath pennne naaa eka paramparwen rajjuuwanta uruma wena ekk eka balanna allanna aithiya thiyenne pathwena rajjuruwanta withrai wena kawruth eegana dannalu pennneth naalu,,,,, ehama thama kiyanne (maath hariyatama dannena japanek kiiwa kathawak kiwwe)kohomath japan malige udin kurullekwath piyabannenna eeetharam security ekk thiyenne :eek: :eek:
     
    Last edited:

    raamuwa

    Active member
  • Apr 6, 2019
    94
    215
    43
    man thma umbata samurai kathawa kiwwe :yes: pudumai eka umbata maga aruna kiwwahama thama japan wala sword ganna thiyanawa habai kadawal wala naaaa ekathanaka withari thiyene eka kiwwoth withrai hadanne jappo .....thawa japane rajjurruwo gawaaa paramparawen uruma wena kaduwak thiyanawa..... jappo kiyannenam eeka hadala thiyenne mee looke thiyana metal ekakin nemei kiyala.... eka kaatawath pennne naaa eka paramparwen rajjuuwanta uruma wena ekk eka balanna allanna aithiya thiyenne pathwena rajjuruwanta withrai wena kawruth eegana dannalu pennneth naalu,,,,, ehama thama kiyanne (maath hariyatama dannena japanek kiiwa kathawak kiwwe)kohomath japan malige udin kurullekwath piyabannenna eeetharam security ekk thiyenne :eek: :eek:
    Adooo siraaaa :shocked:
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    මේ කමෙන්ට් මාස දෙක තුනෙන් වෙනස් වෙලා මොකද? 🤔
    1. Some people hate Buddhism. After he posted a video about Buddhism from that moment he will be the most hated.

    2. Some people Don't believe in Spirituality. He posted some videos about Spirituality.

    3. Some people don't like someone else is getting popular on something. They always hate popular people.

    4. Some people think that only scientifically proven things are true and things that not proven or cannot be proven, not worth to be discussed even.

    5. Some people didn't like that Matrix video and only video they watched. They thought all of the content will be like that.
     
    Last edited:

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    1. Some people hate Buddhism. After he posted a video about Buddhism from that moment he will be the most hated.

    2. Some people Don't believe in Spirituality. He posted some videos about Spirituality.

    3. Some people don't like someone else is getting popular on something. They always hate popular people.

    4. Some people thinks that only scientifically proven things are true and things that not proven or cannot be proven, not worth to be discussed even.
    Well said.......... And actually they don't even know what are scientifically proven and what are not. They just act scientific cos they think it makes them seems more intelligent. Basically 99% of them are just close minded apes with under developed brains and C passes for O/L science.