අද කොලඹ පැවතුණු ඇමරිකා විරෝදි ‍රැළිය-වීඩ&#3538

Jul 10, 2011
5,011
473
0

මචන් දන්නේ නැති නිසා අහන්නේ, සිරාවට මොකක් ද උබේ ආගම??
:oo::oo::confused:

ඇය් උඹට එහම සැකයක් ආවේ..උඹ හිතන්නේ මම මුස්ලිම් වෙස්මුහුණු දාගෙන එලකිරි එකේ ජාතිවාදය අවුස්සන කිතුවානුවෙක් කියල?? :rolleyes::rolleyes:
 
Jul 10, 2011
5,011
473
0
264281_4438048346446_816602964_n.jpg

:yes::yes::yes:
 

sajithswa

Active member
  • Dec 24, 2007
    120
    46
    28
    [FONT=&quot]මොනව උනත් මෙක සින්හල රට. ඔය තම්බි වැඩිවෙන එක අපිට නවත්වන්න වෙඉ[/FONT]. [FONT=&quot]නතිනම් තව අඋරුදු 50 කින් විතර මේ රට තම්බින්ගේ රටක් වෙඉ......[/FONT]
     
    Nov 30, 2011
    5,572
    840
    0
    මිහිතලයෙ
    අල්ලහ් මිනිසුන්ව මෑව්වා නම්, ඈයි දන්න්නේ නෑ මිනිස්සුන්ගේ හිත අල්ලහ් ට බය පක්ෂව මෑවිවේ නෑත්තෙ. ලොල්

    මිරිගුව කියන්නේ ඈසට පෙනෙන දෙයක්, හෑබෑයි ඒකත් බොරුවක්. එහෙම දෙයක් නෑ ලගට ගිහින් බලුවම.
    මුස්ලිම් එඋන්ගෙ ගොන්කම කියන්නේ. මුන් මිරිගුවේ ශබ්දයත් විශ්වාස කරනවා. අල්ලහ් සාක්කි

    තොපිලට ආසාවට පින්තුරක් වත් තියෙනවද කියහල්ලා තමන් විස්වාස කරන දෙවියන්ගෙ


    kiyapan balann asawakata oyatharam puka digena inna deyyage rupayak thiyenawada...kawadawath dekala nethi deyyek innawa kiyanne kohomada ban..hitiya kiyala sakshi ko ubalata...
    budun weda sitiya kiyala thiyenawa..
    Jesus hitiya kiyala shakki thiyenawa..
    hindu agameth thiyenawa....
    ko ubalata ewwa....

    :angry::angry::angry:
    :confused::confused:

    බොරලුගොඩ මහතා;13461850 said:
    ඇය් උඹට එහම සැකයක් ආවේ..උඹ හිතන්නේ මම මුස්ලිම් වෙස්මුහුණු දාගෙන එලකිරි එකේ ජාතිවාදය අවුස්සන කිතුවානුවෙක් කියල?? :rolleyes::rolleyes:

    tho mokek unath tho illagena kanawa...
    tho me thread ekata bump karanne moktda...

    :angry::angry::angry:
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    oya yamdeyak therena kenek A nisa poddak bata ira ratavalvala ugath minissu islam gana kiyana eva poddak ahala balanna....ehemath neththam jesus enakam inda vei....aththa denagannna....api okkotama inne eka deviyai.. ohu merichcha kenek nevei... ohuta maranayak naha ......ohu kavadath panapitinmai inne .....merichchca devalvala pana naha apata udaw karanna......panapitin inna deviyanta vedalaa balannna...meka thamai jesusasuth kiwwe...ada berivunath heta davasaka aththa therei....:yes::yes:

    මට අදාල දෙයක් නොවුනත් මම පිළිතුරක් දෙන්නද ? If you don't mind.
    මිත්‍රයා, ඔබතුමාගේ ආගමේ විශ්වාසයක් තිබෙනවා ලෝකය දෙවියන් විසින් මවා තිබෙනවායි ඒ වගේම දෙවියන්ගේ පණිවිඩය ලෝකයට ගෙන ඒමට කෙනෙක් සිටිනවා වගේ දේවල්. Abrahamic religions විදිහට ගන්නා යුදෙව් ආගම (මෝසස්), ක්‍රිස්තු ධර්මය (ජීසස්) හා ඉස්ලාම් ආගම (මහම්මත් තුමා) ආදී ආගම් හා ශාස්තෲවරුන් මෙය දේශනා කරලා තිබෙනවා. මැවුම්-වාදය එරෙහිව මේ ත්‍රෙඩ් එකේම මත කීපයක් දක්වලා තිබෙනවා නමුත් ඒකට සෑහෙන පිලිතුරක් ඔබ විසින් ලබා දුන්නේ නැතිබව නම් කියන්න පුලුවන්.
    උදහරණයක් විදිහට දෙවියන් වහන්සේව ඇතිකලේ කවුද කියන එක. ඒ වගේම දෙවියන් වහන්සේ කොහෙද ඉන්නේ කියන එක.

    මේ ලෝකධාතුව මැවීමක් හෝ නැසීමකින් නැතුව වෙනස් වීම් වලට ලක්වීමක් සිද්ධ වෙනවා. මිනිස් ජීවිත වගේම විශ්ව මූලධාතුත් එහෙම වෙනස් වීමකට ලක්වෙනවා මිසක් මැවීමක් නැසීමක් වෙන්නේ නෑ. චක්‍රයක් ආකාරයෙන් තමයි සියලුම දේවල් ක්‍රියාත්මක වෙන්නේ.

    පණපිටින් හිටියත්, මරණයට ලක්වුනත් අපිට උදව් කරන්න පුලුවන් කෙනා ඔබ වැරදි විදිහට තේරීමක් කලා කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ. පණපිටින් ඉන්නවා කියන පුද්ගලයාට තමන්ව ගලවාගැනීමට බැරිනම් ඔහු පණපිටින් හිටියත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ. මරණයට පත්වුනා වුනත් යම් කිසි මාර්ගයක් පෙනනලා දුන්නා නම් ඒ මාර්ගයෙන් විමුක්තියට යන්න පුලුවන් නම් ඇයි අපි ඒ මාර්ගය අනුගමනය කරන්නේ නැත්තේ ? ඒ මාර්ගය පෙන්නලා දීපු ශාශ්තෲවරයාට කළගුණ දැක්වීම හා ඔහුකෙරෙහි විශ්වාසය ඇතිකරගැනීම තවත් දෙයක්.
    අපිට අපි ඇරෙන්න උදව් කරන්න මැරිච්ච හෝ ජිවත්වෙලා ඉන්න කාටවත් බෑ. ශාස්තෲවයාට බේරාදෙන ලෙස ඉල්ලීමෙන් යමක් සිද්ධවෙන්නේ නෑ. තමන්ට පිහිට තමන් කරගෙන මාර්ගයේ යාම පමණයි අපට ඉතුරු වී ඇත්තේ

    ඔබ අප හැමදෙනාම ඉතාම වාසනාවන්තයි මිනිසුන් වෙලා ඉපදීම ගැන. ඔයාගේ විශ්වාසය මොකක් වුනත් අපිට ජීවත් වෙන්න තියෙන්නේ ටික කාලයයි. ඒ කාලයේදී තමන්ගේ ජීවිතයේ වගකීම තමන්ම ගන්න. බුද්ධිමත්ව වෙන දේ වටහාගන්න. මොකද ආයෙත් මේ වගේ අවස්ථාවක් එළඹෙන්නේ නැතිවෙයි ඔයාට.

    බටහිර රටවල උගත් මිනිසුන් තමන්ගේ බුද්ධි ප්‍රමාණයෙන් යම් යම් දේවල් කියන්න පුලුවන්. තමන් ලද උගත් කම ලෞකික දේවලින් පමණක් ලබා තිබෙන නිසා දැන් ලැබෙන බුද්ධිය මත ඒ වගේ තීරණ වලට එලබෙන්න පුලුවන්. සමාජයේ කවුරුන් හෝ කියූ පලියට ඒ දේවල් පිළිගන්න එපා කියන එකත් මෙතනදී මතක් කරන්න කැමතියි.

    ~~~ බුදු සරණයි ඔබට ~~~~


     
    Last edited:

    bigtop

    Member
    Jul 3, 2012
    1,512
    121
    0
    http://goo.gl/DOv6z
    මට අදාල දෙයක් නොවුනත් මම පිළිතුරක් දෙන්නද ? If you don't mind.
    මිත්‍රයා, ඔබතුමාගේ ආගමේ විශ්වාසයක් තිබෙනවා ලෝකය දෙවියන් විසින් මවා තිබෙනවායි ඒ වගේම දෙවියන්ගේ පණිවිඩය ලෝකයට ගෙන ඒමට කෙනෙක් සිටිනවා වගේ දේවල්. Abrahamic religions විදිහට ගන්නා යුදෙව් ආගම (මෝසස්), ක්‍රිස්තු ධර්මය (ජීසස්) හා ඉස්ලාම් ආගම (මහම්මත් තුමා) ආදී ආගම් හා ශාස්තෲවරුන් මෙය දේශනා කරලා තිබෙනවා. මැවුම්-වාදය එරෙහිව මේ ත්‍රෙඩ් එකේම මත කීපයක් දක්වලා තිබෙනවා නමුත් ඒකට සෑහෙන පිලිතුරක් ඔබ විසින් ලබා දුන්නේ නැතිබව නම් කියන්න පුලුවන්.
    උදහරණයක් විදිහට දෙවියන් වහන්සේව ඇතිකලේ කවුද කියන එක. ඒ වගේම දෙවියන් වහන්සේ කොහෙද ඉන්නේ කියන එක.

    මේ ලෝකධාතුව මැවීමක් හෝ නැසීමකින් නැතුව වෙනස් වීම් වලට ලක්වීමක් සිද්ධ වෙනවා. මිනිස් ජීවිත වගේම විශ්ව මූලධාතුත් එහෙම වෙනස් වීමකට ලක්වෙනවා මිසක් මැවීමක් නැසීමක් වෙන්නේ නෑ. චක්‍රයක් ආකාරයෙන් තමයි සියලුම දේවල් ක්‍රියාත්මක වෙන්නේ.

    පණපිටින් හිටියත්, මරණයට ලක්වුනත් අපිට උදව් කරන්න පුලුවන් කෙනා ඔබ වැරදි විදිහට තේරීමක් කලා කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ. පණපිටින් ඉන්නවා කියන පුද්ගලයාට තමන්ව ගලවාගැනීමට බැරිනම් ඔහු පණපිටින් හිටියත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ. මරණයට පත්වුනා වුනත් යම් කිසි මාර්ගයක් පෙනනලා දුන්නා නම් ඒ මාර්ගයෙන් විමුක්තියට යන්න පුලුවන් නම් ඇයි අපි ඒ මාර්ගය අනුගමනය කරන්නේ නැත්තේ ? ඒ මාර්ගය පෙන්නලා දීපු ශාශ්තෲවරයාට කළගුණ දැක්වීම හා ඔහුකෙරෙහි විශ්වාසය ඇතිකරගැනීම තවත් දෙයක්.
    අපිට අපි ඇරෙන්න උදව් කරන්න මැරිච්ච හෝ ජිවත්වෙලා ඉන්න කාටවත් බෑ. ශාස්තෲවයාට බේරාදෙන ලෙස ඉල්ලීමෙන් යමක් සිද්ධවෙන්නේ නෑ. තමන්ට පිහිට තමන් කරගෙන මාර්ගයේ යාම පමණයි අපට ඉතුරු වී ඇත්තේ

    ඔබ අප හැමදෙනාම ඉතාම වාසනාවන්තයි මිනිසුන් වෙලා ඉපදීම ගැන. ඔයාගේ විශ්වාසය මොකක් වුනත් අපිට ජීවත් වෙන්න තියෙන්නේ ටික කාලයයි. ඒ කාලයේදී තමන්ගේ ජීවිතයේ වගකීම තමන්ම ගන්න. බුද්ධිමත්ව වෙන දේ වටහාගන්න. මොකද ආයෙත් මේ වගේ අවස්ථාවක් එළඹෙන්නේ නැතිවෙයි ඔයාට.

    බටහිර රටවල උගත් මිනිසුන් තමන්ගේ බුද්ධි ප්‍රමාණයෙන් යම් යම් දේවල් කියන්න පුලුවන්. තමන් ලද උගත් කම ලෞකික දේවලින් පමණක් ලබා තිබෙන නිසා දැන් ලැබෙන බුද්ධිය මත ඒ වගේ තීරණ වලට එලබෙන්න පුලුවන්. සමාජයේ කවුරුන් හෝ කියූ පලියට ඒ දේවල් පිළිගන්න එපා කියන එකත් මෙතනදී මතක් කරන්න කැමතියි.

    ~~~ බුදු සරණයි ඔබට ~~~~



    ලොකුම විහිළුව කියන්නේ එයාට පිළිතුර දෙන තමනුත් යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න එකයි..
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo

    ලොකුම විහිළුව කියන්නේ එයාට පිළිතුර දෙන තමනුත් යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න එකයි..
    මෙතන තියෙන්නේ ආගමික රාමුවක් පිළිබඳ ගැටලුවක් නෙවෙයි කෙනෙක් මම උත්තරය දුන්න තැනැත්තාගේ තිබෙන මතය වැරදියි කියලා ප්‍රකාශ කරන එක. මම කලේ ඒකයි.
    අපි හැමෝම පිළිපදින යම් දර්ශනයක් තිබෙනවා. සමහර අය බුද්ධියෙනුත් සමහර අය තමන් අතීතයේ සිට එන සිරිත හා බන්ධන මගින් සිතීමෙන් තොරව ඒවා පිළිපදිනවා.

    යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙච්ච කෙනෙක්ට දෙයක් අවබෝධ කරදෙන්න ඊට ආදේශකයක් අවශ්‍ය වෙනවා. පැරණි එකට වඩා තර්කාණුකූල, පැරණි දේට වඩා යහපත් දෙයක් එහෙම නැතුව හිස් මනසෙන් දෙයක් තේරුම් කරලා දෙන්න බෑ.
    අනුන් රාමුවල කොටුවෙලා කියා කියන ඔය ඔබේ චින්තනයත් රාමුවකට කොටුවෙච්ච එකක් බව හොඳට මතක තියාගන්න
     

    KPZ

    Well-known member
  • Apr 15, 2011
    17,331
    1,622
    113
    where I wanna be

    ලොකුම විහිළුව කියන්නේ එයාට පිළිතුර දෙන තමනුත් යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න එකයි..

    ඉතින් ඔයාට පාන්ද ??:P:P
     
    May 4, 2012
    329
    64
    0
    :rofl:
    අම්මට හු&න වැඩක් මේක
    යකෝ අල්ලා දැන් ඇඩ්වටයිසින් කොම්පැනියක් පටන් ගත්තද. මිනිහා නම් මාර බඩුවක්.

    මටත් බැරිද දන්නෑ පොඩි ඇඩ්වටයිසින් පාරක් දාගන්න.
     

    guru.G

    Member
    Oct 23, 2011
    1,108
    379
    0
    Ashram ॐ
    bro im not a racist ,i dont wanna judge people , i understand good and bad ,but some times i dont understand people

    A3Oipn3CQAA_Sxu.jpg


    do you have an idea ?
     
    Jul 10, 2011
    5,011
    473
    0
    bro im not a racist ,i dont wanna judge people , i understand good and bad ,but some times i dont understand people
    do you have an idea ?

    Bro.. That is there country problem..how we can involve in that and that both groups are muslim..that is not common...
    But insulting our prophet is a common problem bro..it is affecting all the muslims..
     

    chinthi123

    Well-known member
  • Dec 26, 2009
    1,458
    661
    113
    planet earth
    no matter wat the insult is.. killing the libyan ambessador was so pathetic:angry::angry: what the hell he did do deserve it... and america is a multicultural country ... the person who did the movie is an israil american so why the hell protest against america .... they canot control every one who post into youtube.... killing an human being over this is tha major issue that ppl need to protest not this video..:angry::angry:
     

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    umbala kawuda hiru tv news beluwe den???

    eke thambi hethi kare tata nano cab ekaka windscreen kudu karanawa dekkada helmet ekakin gahala?? eeta passe pare yana bus ekaka tath gehuwa...

    keri wesige puthala weda waraddaganna thamai hadanne....
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    බොරලුගොඩ මහතා;13469046 said:
    Bro.. That is there country problem..how we can involve in that and that both groups are muslim..that is not common...
    But insulting our prophet is a common problem bro..it is affecting all the muslims..

    dead prophets status is more important than living souls! :rofl: what a hypocryts! pathetic allah!
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    umbala kawuda hiru tv news beluwe den???

    eke thambi hethi kare tata nano cab ekaka windscreen kudu karanawa dekkada helmet ekakin gahala?? eeta passe pare yana bus ekaka tath gehuwa...

    keri wesige puthala weda waraddaganna thamai hadanne....

    kari hambayo beli kapaganna hadanne

    we must sharp our swords now!