මචන් දන්නේ නැති නිසා අහන්නේ, සිරාවට මොකක් ද උබේ ආගම??![]()
ඇය් උඹට එහම සැකයක් ආවේ..උඹ හිතන්නේ මම මුස්ලිම් වෙස්මුහුණු දාගෙන එලකිරි එකේ ජාතිවාදය අවුස්සන කිතුවානුවෙක් කියල??


මචන් දන්නේ නැති නිසා අහන්නේ, සිරාවට මොකක් ද උබේ ආගම??![]()


අල්ලහ් මිනිසුන්ව මෑව්වා නම්, ඈයි දන්න්නේ නෑ මිනිස්සුන්ගේ හිත අල්ලහ් ට බය පක්ෂව මෑවිවේ නෑත්තෙ. ලොල්
මිරිගුව කියන්නේ ඈසට පෙනෙන දෙයක්, හෑබෑයි ඒකත් බොරුවක්. එහෙම දෙයක් නෑ ලගට ගිහින් බලුවම.
මුස්ලිම් එඋන්ගෙ ගොන්කම කියන්නේ. මුන් මිරිගුවේ ශබ්දයත් විශ්වාස කරනවා. අල්ලහ් සාක්කි
තොපිලට ආසාවට පින්තුරක් වත් තියෙනවද කියහල්ලා තමන් විස්වාස කරන දෙවියන්ගෙ





බොරලුගොඩ මහතා;13461850 said:ඇය් උඹට එහම සැකයක් ආවේ..උඹ හිතන්නේ මම මුස්ලිම් වෙස්මුහුණු දාගෙන එලකිරි එකේ ජාතිවාදය අවුස්සන කිතුවානුවෙක් කියල??![]()



oya yamdeyak therena kenek A nisa poddak bata ira ratavalvala ugath minissu islam gana kiyana eva poddak ahala balanna....ehemath neththam jesus enakam inda vei....aththa denagannna....api okkotama inne eka deviyai.. ohu merichcha kenek nevei... ohuta maranayak naha ......ohu kavadath panapitinmai inne .....merichchca devalvala pana naha apata udaw karanna......panapitin inna deviyanta vedalaa balannna...meka thamai jesusasuth kiwwe...ada berivunath heta davasaka aththa therei....![]()
මට අදාල දෙයක් නොවුනත් මම පිළිතුරක් දෙන්නද ? If you don't mind.
මිත්රයා, ඔබතුමාගේ ආගමේ විශ්වාසයක් තිබෙනවා ලෝකය දෙවියන් විසින් මවා තිබෙනවායි ඒ වගේම දෙවියන්ගේ පණිවිඩය ලෝකයට ගෙන ඒමට කෙනෙක් සිටිනවා වගේ දේවල්. Abrahamic religions විදිහට ගන්නා යුදෙව් ආගම (මෝසස්), ක්රිස්තු ධර්මය (ජීසස්) හා ඉස්ලාම් ආගම (මහම්මත් තුමා) ආදී ආගම් හා ශාස්තෲවරුන් මෙය දේශනා කරලා තිබෙනවා. මැවුම්-වාදය එරෙහිව මේ ත්රෙඩ් එකේම මත කීපයක් දක්වලා තිබෙනවා නමුත් ඒකට සෑහෙන පිලිතුරක් ඔබ විසින් ලබා දුන්නේ නැතිබව නම් කියන්න පුලුවන්.
උදහරණයක් විදිහට දෙවියන් වහන්සේව ඇතිකලේ කවුද කියන එක. ඒ වගේම දෙවියන් වහන්සේ කොහෙද ඉන්නේ කියන එක.
මේ ලෝකධාතුව මැවීමක් හෝ නැසීමකින් නැතුව වෙනස් වීම් වලට ලක්වීමක් සිද්ධ වෙනවා. මිනිස් ජීවිත වගේම විශ්ව මූලධාතුත් එහෙම වෙනස් වීමකට ලක්වෙනවා මිසක් මැවීමක් නැසීමක් වෙන්නේ නෑ. චක්රයක් ආකාරයෙන් තමයි සියලුම දේවල් ක්රියාත්මක වෙන්නේ.
පණපිටින් හිටියත්, මරණයට ලක්වුනත් අපිට උදව් කරන්න පුලුවන් කෙනා ඔබ වැරදි විදිහට තේරීමක් කලා කියලා තමයි මට හිතෙන්නේ. පණපිටින් ඉන්නවා කියන පුද්ගලයාට තමන්ව ගලවාගැනීමට බැරිනම් ඔහු පණපිටින් හිටියත් වැඩක් වෙන්නේ නෑ. මරණයට පත්වුනා වුනත් යම් කිසි මාර්ගයක් පෙනනලා දුන්නා නම් ඒ මාර්ගයෙන් විමුක්තියට යන්න පුලුවන් නම් ඇයි අපි ඒ මාර්ගය අනුගමනය කරන්නේ නැත්තේ ? ඒ මාර්ගය පෙන්නලා දීපු ශාශ්තෲවරයාට කළගුණ දැක්වීම හා ඔහුකෙරෙහි විශ්වාසය ඇතිකරගැනීම තවත් දෙයක්.
අපිට අපි ඇරෙන්න උදව් කරන්න මැරිච්ච හෝ ජිවත්වෙලා ඉන්න කාටවත් බෑ. ශාස්තෲවයාට බේරාදෙන ලෙස ඉල්ලීමෙන් යමක් සිද්ධවෙන්නේ නෑ. තමන්ට පිහිට තමන් කරගෙන මාර්ගයේ යාම පමණයි අපට ඉතුරු වී ඇත්තේ
ඔබ අප හැමදෙනාම ඉතාම වාසනාවන්තයි මිනිසුන් වෙලා ඉපදීම ගැන. ඔයාගේ විශ්වාසය මොකක් වුනත් අපිට ජීවත් වෙන්න තියෙන්නේ ටික කාලයයි. ඒ කාලයේදී තමන්ගේ ජීවිතයේ වගකීම තමන්ම ගන්න. බුද්ධිමත්ව වෙන දේ වටහාගන්න. මොකද ආයෙත් මේ වගේ අවස්ථාවක් එළඹෙන්නේ නැතිවෙයි ඔයාට.
බටහිර රටවල උගත් මිනිසුන් තමන්ගේ බුද්ධි ප්රමාණයෙන් යම් යම් දේවල් කියන්න පුලුවන්. තමන් ලද උගත් කම ලෞකික දේවලින් පමණක් ලබා තිබෙන නිසා දැන් ලැබෙන බුද්ධිය මත ඒ වගේ තීරණ වලට එලබෙන්න පුලුවන්. සමාජයේ කවුරුන් හෝ කියූ පලියට ඒ දේවල් පිළිගන්න එපා කියන එකත් මෙතනදී මතක් කරන්න කැමතියි.
~~~ බුදු සරණයි ඔබට ~~~~
මෙතන තියෙන්නේ ආගමික රාමුවක් පිළිබඳ ගැටලුවක් නෙවෙයි කෙනෙක් මම උත්තරය දුන්න තැනැත්තාගේ තිබෙන මතය වැරදියි කියලා ප්රකාශ කරන එක. මම කලේ ඒකයි.
ලොකුම විහිළුව කියන්නේ එයාට පිළිතුර දෙන තමනුත් යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න එකයි..
ලොකුම විහිළුව කියන්නේ එයාට පිළිතුර දෙන තමනුත් යම් ආගමික රාමුවකට කොටුවෙලා ඉන්න එකයි..



bro im not a racist ,i dont wanna judge people , i understand good and bad ,but some times i dont understand people
do you have an idea ?

what the hell he did do deserve it... and america is a multicultural country ... the person who did the movie is an israil american so why the hell protest against america .... they canot control every one who post into youtube.... killing an human being over this is tha major issue that ppl need to protest not this video..

බොරලුගොඩ මහතා;13469046 said:Bro.. That is there country problem..how we can involve in that and that both groups are muslim..that is not common...
But insulting our prophet is a common problem bro..it is affecting all the muslims..
what a hypocryts! pathetic allah! umbala kawuda hiru tv news beluwe den???
eke thambi hethi kare tata nano cab ekaka windscreen kudu karanawa dekkada helmet ekakin gahala?? eeta passe pare yana bus ekaka tath gehuwa...
keri wesige puthala weda waraddaganna thamai hadanne....
kari hambayo beli kapaganna hadanne
we must sharp our swords now!