meh set eka T20 nam set wenne nathi seen ekak thiyenne.
Indian T20 series eketh boka daagena pana daagena gahuwe. T20 wala mita wada smooth game eka aragena yanna ona players laa ona
Asalankata une apu welawema idala 9 gane wage gahanna una seen eka, eya eyage approach eka wenuwata hema boletama gahanna giya ekai timing nethi une. ekai ape opening pair eka run rate eka allala denna ona kiyanne, mama dekka deyak thama avishakaya ekewa danna balagenama thama hitiye, boundary gahana beluwe ne