This. Le kati gahena seen ekak thiyenawa. Putuwaka unath normally 1.5hrs walata wada wadipura hitiyoth le katiyak hadenna possibility ekak thiyenawa. Ekath ekka stroke ekak enna puluwanඑක තැන ඉදගෙන ඉන්න හොඳ නැහැ. බයික් අය මැරෙනවා අඩුයි නේද? එහෙට මෙහෙට අවිද්දින්න වත් ඕනේ
ඕක නම් මටත් වෙලා තියෙනවා. තව ටිකෙන් ගුටි කනවා bike උස්සන්න ආවා කියලාපීඩනය නිසා බන් මිනිස්සු දිහා බලපන්.. එක එක සීන්.. ලගදි මම දැක්කා එන බයික් එකේ නෙවෙයි අමතක වෙලා වෙන බයික් එකක නැගලා ස්ටාර්ට් කරලා යන්න හදනවා..
Kari wesa naki pakaya menna mu haminila yanne nane huththa!!!
Bayyekda ehema kyanna kiwwe ponnayo ubata??සාමාන්යයෙන් ගෙදර ඉදන් මැරෙන අය අද පාරේ...සාමාන්යයි
පීඩනය නිසා බන් මිනිස්සු දිහා බලපන්.. එක එක සීන්.. ලගදි මම දැක්කා එන බයික් එකේ නෙවෙයි අමතක වෙලා වෙන බයික් එකක නැගලා ස්ටාර්ට් කරලා යන්න හදනවා..
වෙනද පෝලිමේ මළාම රචනා ලියාගෙන අඩපු ගූ පොන්නයො හැoගිලා @හෙළයෙක් @හෙනයා @dilann @malakadss @Heshan Daminda @yapa100 = @ruchira55 @r.pathirana @Walter White @YelaWolf @deanXX @RandomGuy @pavithra_uk @jhnnwp @Truth Hurts @Xi Jinping