
ලබාගත්ත දේ පරිස්සමින් මැරෙනකල් ආරක්ෂා කරගනින්..
සුබ පැතුම්



hari hari.. ehenam honda job ekak hoyaganin.. dan salli tikak athe thiyanna ona kaale..
eka thamai awula![]()
![]()
Congratz Bro..


ela ela


ela 

congrats mcho


Thanks MAchanla



එල එල නියමයි,,හැබැයි පුතෝ පරිස්සමෙන්..ඔහොම යන ඔන්න උබේ සතුටට මගෙන් රේප්+අද මට හරිම සතුටු දවසක් ,මට පිස්සු හැදෙන තරම් සතුටුයි
මම අවුරුදු 3ක් බලන් හිට්ය
ආදරය කරන ගෑනු ලමයා මට ආදරෙයි කිව්වා,
![]()
මට එලකිරි යලුවන් ගෙනුත් හයියක් ලැබුනා නම් වශයෙන් මතක ට්ක දෙනයි (coollifestyle4u, AWRORA rasaduna,....... ) ,එනිසා හැමෝටම ගොඩක් ස්තුතියි
මට පිස්සු හැදෙයි ද මන්දා මචන්ලා![]()

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=12767766&posted=1#post12767766එල එල නියමයි,,හැබැයි පුතෝ පරිස්සමෙන්..ඔහොම යන ඔන්න උබේ සතුටට මගෙන් රේප්+http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?p=12767766&posted=1#post12767766
Congrats bro.. mageth ehema scene ekak tamai,
Pattai machan... magen suba pathum... suba anagathayak pathanawa dennatama...!!
~ සහෝට මගෙනුත් උණුම උණු සුබ පැතුම් ~
![]()
ela congratz macho![]()
congratzz machan





Uba dan uda dagena Happy eke innawa wage,hemadama kellath ekka a wagema inna balapan,kellata Boot thiyala maru wenna hadannath epa boru prasna mawagena,anika uba sira love nam marry karanakam Room asse ehema ringanna hithanawa nemei hari...........
Congrad bro!!!!!!!!!!!


