ada badu eka thmai math me ponz lata kiwe mun ahana ne nay :sorry:
Dead or Alive Member Sep 30, 2012 703 44 0 වල ඇතුලේ Oct 7, 2012 #21 Jinthuwa said: ada badu Click to expand... eka thmai math me ponz lata kiwe mun ahana ne nay
intelcorei8 Well-known member Jun 15, 2012 1,272 116 63 මැසිම අස්සේ Oct 7, 2012 #22 adoooooooo wahida ban
Thilantdm Well-known member Sep 15, 2010 22,615 5,869 113 අද නම් හදට ආවා Oct 7, 2012 #23 33000W said: අම්මට හුඩු.පට්ටනෙ.ලංකාවෙ කාලගුණ දෙපාර්තුමේන්තුවෙන් ඕක කිවුව කියන්නෙ ආයි තව දවස් 7 කටවත් වහින්නෙ නෑ කියන එක.ඒක නිසා ආතල් එකේ match එක බැලුවහැකි Click to expand...
33000W said: අම්මට හුඩු.පට්ටනෙ.ලංකාවෙ කාලගුණ දෙපාර්තුමේන්තුවෙන් ඕක කිවුව කියන්නෙ ආයි තව දවස් 7 කටවත් වහින්නෙ නෑ කියන එක.ඒක නිසා ආතල් එකේ match එක බැලුවහැකි Click to expand...
James-Bond Member Dec 21, 2010 2,705 308 0 Oct 7, 2012 #24 meke positive petta thamai meka kiyala thiyenne Sri Lanka kaalaguna depaarthamenthuva veema
0716aravinda Well-known member Aug 21, 2008 20,754 1,744 113 අනේ මන්දා බන්zලා Oct 7, 2012 #30 wessoth ape un aniwa wessata hena gahapan kiyanawa
madura199 Well-known member May 6, 2012 1,992 334 83 Oct 7, 2012 #32 "හිත මිතුරු සුලග ලග එන වැහි වලාවට කියන් අද නොපෑමින වෙන දවසක වෑසි රැගෙන එන ලෙසින්..." Click to expand... ........
"හිත මිතුරු සුලග ලග එන වැහි වලාවට කියන් අද නොපෑමින වෙන දවසක වෑසි රැගෙන එන ලෙසින්..." Click to expand... ........