අද Interview එකට ආවා සක්කිලි කොටෙක් පේරාදෙනියෙන්

baby_shanika

Member
Jun 8, 2023
1
43
3
ලකේ පන්කාවේ දෑන් හෑදෙන උන් නම් මහ අසම්ජ්ජාතියො බන්.. මම කොලබ නවම් මාවතේ තියෙන software company එකක වෑඩ කරන්නේ.. අද මට interview එකක් schedule වෙලා තිබ්බා උදේ. ඒකට ආවා කලු කෑත කොට dial එකක්. 1st impression එකම අවුල්. මූ හෑබෑයි අහපු හෑම ප්‍රශ්නෙටම වගේ උත්තර දුන්නා. එත් පොරගෙ තිබ්බෙ හෙන වන්නි look එකක්. උබලට කියන්න මූ pera කෑම්පස් කීවට ම්න් හිතුවෙ පොර වන්නි campus කියලා. මම letter ekak ඉල්ලුවා verify කරගන්න. පොරව ගත්තෑයි කියලා අපේ companyයේ tiktok promotion එකක්ටවත් ගන්න තරන් look එකක් නෑති හන්දා, ආවොත් ආවා ගියොත් ගියා කියල මන් රුපියල් 10,000ක් offer කලා... මෙන්න මුගෙ ඈත්ත තත්වෙ එලියට ආවෙ එතකොට. මු මට වෙසි, සක්කිලි ගෑනි කියල බෑන්නා කියපන්කො.. අන්තිමෙ අපි sorry කියල dial එක යන්තන් යවාගත්තා.. මම අපෙ inter company telegram group එකට පොරගෙ details දෑම්මා. පොර දෑන් SL Software Field එකෙන් blacklist වෙලා තියෙන්නෙ