අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය ගැන කතා කරන්න ෆොන්&#3523

ugmdjmali

Member
Feb 22, 2007
1,175
69
0
CMB, Dehiwala
thopilage kalawadda gana kiyanna de nathu unama kunuharapa kiyala berennada hadanne

ubalane ponnaseka wage ponna wada karanne

kalawadda?? kawda ube dad da? nikan nodi hitapan.. e manussaya war eka tiyana kale ratata wadak kala.. ubala dan hariyata ka gahane ubala war eka kara wage.. oya mahalokuwata ka gahana ewun eda hitiye nehe.. lajja natda yako LTTE karayo inna anduwata kade yana.. war eka nisa maruna ape kollo gana wat hitapan.. dan oya uba kade yana anduwe inna LTTE karayo eda ape kollo kiyak marana atda?? ubala dan oya hire dagena inna fonsekala tamai meh rata ungen beruwe.. ubala wage jathi drohiyo tamai ellala marana ona..
 

sudheera077

Member
May 25, 2007
76
2
0
colombo
100 % machang


kalawadda?? kawda ube dad da? nikan nodi hitapan.. e manussaya war eka tiyana kale ratata wadak kala.. ubala dan hariyata ka gahane ubala war eka kara wage.. oya mahalokuwata ka gahana ewun eda hitiye nehe.. lajja natda yako LTTE karayo inna anduwata kade yana.. war eka nisa maruna ape kollo gana wat hitapan.. dan oya uba kade yana anduwe inna LTTE karayo eda ape kollo kiyak marana atda?? ubala dan oya hire dagena inna fonsekala tamai meh rata ungen beruwe.. ubala wage jathi drohiyo tamai ellala marana ona..

Mun wage un hinda thama macho apr rata winasa wenne!.. Aurudu 30 war eka puarama thibbe K.P ewapu badu. windows8 wage unge parammarawe un. e bomb walin marila nathuwa athi. Thaman gana witharak hithana pahara ballo. Thota nidahase pare yanna hadala dunne kauda.

Anika politics wala wada karanna thiyenne AAnduwa awoth witharai ner.
ehema eke MR ge 40 years walin bagayak thiyenne nikan ke gahapuwa.

Eth army eke kauru unath army ekata join una da idan me rata wenuwen marenna wenawa..
eka gana hithapan...
 

Silver bird

Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    ඔව් මචන් වැඩේ වාසී මාසෙට රු 50,000 ට වඩා ගෙවනවලු :yes::yes::yes: .......මු අන්තිමයි බං මුගේ ගානට කෙලවෙයි කියල අපිට තොරතුරු මුකුත් කියන්නෙ නෑ................ :frown::frown::frown:

    :lol::lol:
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    Uba ITN neda balanne.ekai ubata ohoma wela tiyenne.yako Danunayawa hoyanne U signature ekak forge karapau waradata.uba eka dannawada.U court ekata enne natte SF ta wage utath oya podi waradata awurudu ganak hire inna wenawa.ekai.U th ban api wage taruna kollekne yako.itin uge mulu young age ekama hire laginna onada oya karapu waradata.oya signature ekak forge karana eka maha loku waradakada ban.ubala wage meharak pataw th innawane.

    eka kara kiyala kiyanne ITN ekane ban. matanam oka sure naha. ;)
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    eka kara kiyala kiyanne ITN ekane ban. matanam oka sure naha. ;)


    hey bro.singature eka forge karapu eka atta.a kiyanne uge bussiness pawarapu scene ekedi yaluwage sing eka gahala echcharai.a wage monada ban ahinsaka waraddakne.ITN eke kiyanne mu hycorp eka hada gena SF ekka horakam kala kiyalane.a scene eka boruwak.eka government dannawa.danunage one and only waradda mcn signature eka forge karapu eka vitarai.
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    hey bro.singature eka forge karapu eka atta.a kiyanne uge bussiness pawarapu scene ekedi yaluwage sing eka gahala echcharai.a wage monada ban ahinsaka waraddakne.ITN eke kiyanne mu hycorp eka hada gena SF ekka horakam kala kiyalane.a scene eka boruwak.eka government dannawa.danunage one and only waradda mcn signature eka forge karapu eka vitarai.

    :sorry::)
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    uba gahala thiyenne amu pachayakne

    danuna kiyana eka army eke salli gahapu loka horek

    waradi godak karala hangila inne

    waradi nathnam podi waraddak nam mokada baya

    uba rata pawa dena kalawaddonta kade noya hitapan

    mama katha karanne rata wenuwen ratata adare minissu godak innawa


    yako sadarana vidiyata neetiya kriyathmaka wenawa nam u melahakata court ekata avilla ivarai.thope kala kanni maha rajata karanna beri deyak tiyenawada.aru idiripath unan passe uwa boru waradi walata patalawala uwa hire dai.ekai u enne natte.terum ganin.


    apith ratata adarei hinda tamai thota mewa sudda sinhalen kiyala denne.thope maha raja rate image eka kala tiyenne yako.meka gonpart ratak wela tiyenne.Ubala ge rajjuruwanta kohomath wadi ayusha ne mataka tiya ganin.
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    yako sadarana vidiyata neetiya kriyathmaka wenawa nam u melahakata court ekata avilla ivarai.thope kala kanni maha rajata karanna beri deyak tiyenawada.aru idiripath unan passe uwa boru waradi walata patalawala uwa hire dai.ekai u enne natte.terum ganin.


    apith ratata adarei hinda tamai thota mewa sudda sinhalen kiyala denne.thope maha raja rate image eka kala tiyenne yako.meka gonpart ratak wela tiyenne.Ubala ge rajjuruwanta kohomath wadi ayusha ne mataka tiya ganin.

    uba kohomada kiyanne nithiya asadaranai kiyala :angry: boruwata dodanne nathuwa oppu karapan mokada ndau ahanneth janadipathithumada?

    thopilage awasiyata nithiyath piliganne naha

    rata pawa dipu pahara kalawaddonta kohomath nithiyen samawak naha dana ganin
     

    sudheera077

    Member
    May 25, 2007
    76
    2
    0
    colombo
    Pissek.....

    uba kohomada kiyanne nithiya asadaranai kiyala :angry: boruwata dodanne nathuwa oppu karapan mokada ndau ahanneth janadipathithumada?

    thopilage awasiyata nithiyath piliganne naha

    rata pawa dipu pahara kalawaddonta kohomath nithiyen samawak naha dana ganin

    Ube kata hari oya wage wadak una data theri ubata
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala

    kalawadda?? kawda ube dad da? nikan nodi hitapan.. e manussaya war eka tiyana kale ratata wadak kala.. ubala dan hariyata ka gahane ubala war eka kara wage.. oya mahalokuwata ka gahana ewun eda hitiye nehe.. lajja natda yako LTTE karayo inna anduwata kade yana.. war eka nisa maruna ape kollo gana wat hitapan.. dan oya uba kade yana anduwe inna LTTE karayo eda ape kollo kiyak marana atda?? ubala dan oya hire dagena inna fonsekala tamai meh rata ungen beruwe.. ubala wage jathi drohiyo tamai ellala marana ona..

    Mun wage un hinda thama macho apr rata winasa wenne!.. Aurudu 30 war eka puarama thibbe K.P ewapu badu. windows8 wage unge parammarawe un. e bomb walin marila nathuwa athi. Thaman gana witharak hithana pahara ballo. Thota nidahase pare yanna hadala dunne kauda.

    Anika politics wala wada karanna thiyenne AAnduwa awoth witharai ner.
    ehema eke MR ge 40 years walin bagayak thiyenne nikan ke gahapuwa.

    Eth army eke kauru unath army ekata join una da idan me rata wenuwen marenna wenawa..
    eka gana hithapan...

    :yes::yes: muta owata answers nehe
     

    Isuru20085

    Member
    Sep 15, 2008
    253
    4
    0
    38
    kaluthara
    yanne koheda ahuwama malle pollu :lol:

    general pattama naha dan fonsekata
    nikanma fonseka
    service ekak kare amu amuwe rata pawa dila
    bana ekka army eke salli gahalada ? :lol:
    maru sewaya. waraddak nathnam ko banawa eliyata danna kiyanna

    machan ethakota mahinda uncle n gota uncle?? hw abt them.. wht u say abt them?? ha:no: