ah ponciya wada allauwada??? nikan cha wene natuwa pala!
thopilage kalawadda gana kiyanna de nathu unama kunuharapa kiyala berennada hadanne
ubalane ponnaseka wage ponna wada karanne
ah ponciya wada allauwada??? nikan cha wene natuwa pala!
thopilage kalawadda gana kiyanna de nathu unama kunuharapa kiyala berennada hadanne
ubalane ponnaseka wage ponna wada karanne
Can understand how your mind working, from your profile picture...





kalawadda?? kawda ube dad da? nikan nodi hitapan.. e manussaya war eka tiyana kale ratata wadak kala.. ubala dan hariyata ka gahane ubala war eka kara wage.. oya mahalokuwata ka gahana ewun eda hitiye nehe.. lajja natda yako LTTE karayo inna anduwata kade yana.. war eka nisa maruna ape kollo gana wat hitapan.. dan oya uba kade yana anduwe inna LTTE karayo eda ape kollo kiyak marana atda?? ubala dan oya hire dagena inna fonsekala tamai meh rata ungen beruwe.. ubala wage jathi drohiyo tamai ellala marana ona..
Sinhalese can't remember things more than 1-2 weeks that's why KP become general & SF become Terror
)ඔව් මචන් වැඩේ වාසී මාසෙට රු 50,000 ට වඩා ගෙවනවලු.......මු අන්තිමයි බං මුගේ ගානට කෙලවෙයි කියල අපිට තොරතුරු මුකුත් කියන්නෙ නෑ................
![]()


mama witharak newei ratama balan inne sakwithi alluwa wage army eke salli ussapu ekawa allanakan


Uba ITN neda balanne.ekai ubata ohoma wela tiyenne.yako Danunayawa hoyanne U signature ekak forge karapau waradata.uba eka dannawada.U court ekata enne natte SF ta wage utath oya podi waradata awurudu ganak hire inna wenawa.ekai.U th ban api wage taruna kollekne yako.itin uge mulu young age ekama hire laginna onada oya karapu waradata.oya signature ekak forge karana eka maha loku waradakada ban.ubala wage meharak pataw th innawane.

ponseka wage kalawaddo nisa ratama epa wenawa


eka kara kiyala kiyanne ITN ekane ban. matanam oka sure naha.![]()
hey bro.singature eka forge karapu eka atta.a kiyanne uge bussiness pawarapu scene ekedi yaluwage sing eka gahala echcharai.a wage monada ban ahinsaka waraddakne.ITN eke kiyanne mu hycorp eka hada gena SF ekka horakam kala kiyalane.a scene eka boruwak.eka government dannawa.danunage one and only waradda mcn signature eka forge karapu eka vitarai.


uba gahala thiyenne amu pachayakne
danuna kiyana eka army eke salli gahapu loka horek
waradi godak karala hangila inne
waradi nathnam podi waraddak nam mokada baya
uba rata pawa dena kalawaddonta kade noya hitapan
mama katha karanne rata wenuwen ratata adare minissu godak innawa
yako sadarana vidiyata neetiya kriyathmaka wenawa nam u melahakata court ekata avilla ivarai.thope kala kanni maha rajata karanna beri deyak tiyenawada.aru idiripath unan passe uwa boru waradi walata patalawala uwa hire dai.ekai u enne natte.terum ganin.
apith ratata adarei hinda tamai thota mewa sudda sinhalen kiyala denne.thope maha raja rate image eka kala tiyenne yako.meka gonpart ratak wela tiyenne.Ubala ge rajjuruwanta kohomath wadi ayusha ne mataka tiya ganin.
boruwata dodanne nathuwa oppu karapan mokada ndau ahanneth janadipathithumada?uba kohomada kiyanne nithiya asadaranai kiyalaboruwata dodanne nathuwa oppu karapan mokada ndau ahanneth janadipathithumada?
thopilage awasiyata nithiyath piliganne naha
rata pawa dipu pahara kalawaddonta kohomath nithiyen samawak naha dana ganin
Amma Gahai Meya Dekka Kalසචින්වාස් ගුණවර්ධන
Ube kata hari oya wage wadak una data theri ubata

kalawadda?? kawda ube dad da? nikan nodi hitapan.. e manussaya war eka tiyana kale ratata wadak kala.. ubala dan hariyata ka gahane ubala war eka kara wage.. oya mahalokuwata ka gahana ewun eda hitiye nehe.. lajja natda yako LTTE karayo inna anduwata kade yana.. war eka nisa maruna ape kollo gana wat hitapan.. dan oya uba kade yana anduwe inna LTTE karayo eda ape kollo kiyak marana atda?? ubala dan oya hire dagena inna fonsekala tamai meh rata ungen beruwe.. ubala wage jathi drohiyo tamai ellala marana ona..
Mun wage un hinda thama macho apr rata winasa wenne!.. Aurudu 30 war eka puarama thibbe K.P ewapu badu. windows8 wage unge parammarawe un. e bomb walin marila nathuwa athi. Thaman gana witharak hithana pahara ballo. Thota nidahase pare yanna hadala dunne kauda.
Anika politics wala wada karanna thiyenne AAnduwa awoth witharai ner.
ehema eke MR ge 40 years walin bagayak thiyenne nikan ke gahapuwa.
Eth army eke kauru unath army ekata join una da idan me rata wenuwen marenna wenawa..
eka gana hithapan...

muta owata answers neheyanne koheda ahuwama malle pollu
general pattama naha dan fonsekata
nikanma fonseka
service ekak kare amu amuwe rata pawa dila
bana ekka army eke salli gahalada ?
maru sewaya. waraddak nathnam ko banawa eliyata danna kiyanna

joke eka kawda kiyala penawa..Gon Joke walata mama answers denne naha


