අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය ගැන කතා කරන්න ෆොන්&#3523

mcj1983

Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    Mr.Nilanga06... in not talking to for any body. im a Sri lanken. i usually appreciate good things. and im talking very practically. please open your own eyes.. and observe what happening around you. One day you will realize what was happened

    ඕක උඹට නෙමෙ මචන් අරුට කියන්න ඇත්තෙ..............
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    yanne koheda ahuwama malle pollu :lol:

    general pattama naha dan fonsekata
    nikanma fonseka
    service ekak kare amu amuwe rata pawa dila
    bana ekka army eke salli gahalada ? :lol:
    maru sewaya. waraddak nathnam ko banawa eliyata danna kiyanna

    ane yako
    baduth hamuduruwange naduth hamuduruwange
    thopi wage kala kanni pu** arala maranna oni
     
    • Like
    Reactions: maheshmat

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    "අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය ගැන කතා කරන්න ෆොන්සේකාට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නෑ" - මන්ත්‍රී සචින්වාස් ගුණවර්ධන

    sajin.jpg

    සරත් ෆොන්සේකා මහතාට අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය පිළිබඳව කතා කිරීමට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නැති බව පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී සචින් වාස් ගුණවර්ධන මහතා ඊයේ (17) පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවැසීය.

    අධිකරණයට ගෞරව කරන්නේ නම්, සරත් ෆොන්සේකා මහතා තම බෑනාව අධිකරණයට ඉදිරිපත් කළයුතු බව ගුණවර්ධන මහතා කීය. අධිකරණ සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පිළිබඳව ඊයේ පාර්ලිමේන්තුවේ පැවති විවාදයේ දී ගුණවර්ධන මහතා මේ බව සඳහන් කෙළේය.


    Army eke salli koti ganan gahapu hora banawa hangan inna fonseka gana mona kathada

    banawa eliyata dammoth thathai puthai ekata gahapuwa mattune

    Umbagen mama me prashne dan 4 paraka ahuwa.

    Kiyapan balanna fonseka keeyak salli gahala thiyenawada? Monada karala thiyena desha drohi wada? Umbala wage eunta rate nindahase yanna jeevithe kapa karala udde karapu ekada?

    Ane thopila wage kelehiguna danne nathi eun....:no::no::no:
     

    shiwankaswe

    Well-known member
  • Apr 30, 2007
    7,561
    634
    113
    Colombo Sri Lanka
    Mahanayakas of Malwathu & Asgiriya Chapters reject President's decision to punish Gen. Fonseka PDF Print E-mail
    Tuesday, 17 August 2010 09:30


    altMs. Anoma Fonseka said that Malwathu-Asgiri Chief Incumbents told her that they do not accept the decision taken by President to dishonorably discharge General Sarath Fonseka from all ranks he held in the Army.

    After visiting Malwathu-Asgiri Chief Incumbents she made this comment to Lanka Truth.

    Chief Incumbents had told Ms. Anoma Fonseka that despite the charges against him what president should do was to forgive him as an appreciation for his great dedication to save Sri Lanka from terrorism.


    Chief Incumbents further emphasized that president could not have won the war against terrorism without such talented Army Commander like Gen. Sarath Fonseka.

    source SOURCE
     

    sudheera077

    Member
    May 25, 2007
    76
    2
    0
    colombo
    කලගුණ සලකන්න කියලා කිව්ව එකා කලගුණ සලකපු &#352

    "අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය ගැන කතා කරන්න ෆොන්සේකාට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නෑ" - මන්ත්‍රී සචින්වාස් ගුණවර්ධන

    sajin.jpg

    සරත් ෆොන්සේකා මහතාට අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය පිළිබඳව කතා කිරීමට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නැති බව පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී සචින් වාස් ගුණවර්ධන මහතා ඊයේ (17) පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවැසීය.

    අධිකරණයට ගෞරව කරන්නේ නම්, සරත් ෆොන්සේකා මහතා තම බෑනාව අධිකරණයට ඉදිරිපත් කළයුතු බව ගුණවර්ධන මහතා කීය. අධිකරණ සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පිළිබඳව ඊයේ පාර්ලිමේන්තුවේ පැවති විවාදයේ දී ගුණවර්ධන මහතා මේ බව සඳහන් කෙළේය.


    Army eke salli koti ganan gahapu hora banawa hangan inna fonseka gana mona kathada

    banawa eliyata dammoth thathai puthai ekata gahapuwa mattune
    :eek:

    කලගුණ සලකන්න කියලා කිව්ව එකා කලගුණ සලකපු හැටි ඔන්න
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    yanne koheda ahuwama malle pollu :lol:

    general pattama naha dan fonsekata
    nikanma fonseka
    service ekak kare amu amuwe rata pawa dila
    bana ekka army eke salli gahalada ? :lol:
    maru sewaya. waraddak nathnam ko banawa eliyata danna kiyanna


    Uba ITN neda balanne.ekai ubata ohoma wela tiyenne.yako Danunayawa hoyanne U signature ekak forge karapau waradata.uba eka dannawada.U court ekata enne natte SF ta wage utath oya podi waradata awurudu ganak hire inna wenawa.ekai.U th ban api wage taruna kollekne yako.itin uge mulu young age ekama hire laginna onada oya karapu waradata.oya signature ekak forge karana eka maha loku waradakada ban.ubala wage meharak pataw th innawane.
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,008
    4,599
    113
    ow ow atta, fonsekata aithiyak naa, KP tai karunatai Prabhatai tiyenawa.. ane huke nan nane kiwwalu
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    Umbagen mama me prashne dan 4 paraka ahuwa.

    Kiyapan balanna fonseka keeyak salli gahala thiyenawada? Monada karala thiyena desha drohi wada? Umbala wage eunta rate nindahase yanna jeevithe kapa karala udde karapu ekada?

    Ane thopila wage kelehiguna danne nathi eun....:no::no::no:

    bana horakam karapuwa madida

    pons gahapu gana nam hariyata danne naha habai eka koti ganaka ekak

    horakan karala nathnam mokada baye hangala thiyanne banawa

    amu amuwe rata pawa dena eka tharam thawath pahara wadak thiyenawada
     

    Welusumana

    Well-known member
  • Aug 16, 2010
    2,108
    154
    63
    why would I tell you
    bana horakam karapuwa madida

    pons gahapu gana nam hariyata danne naha habai eka koti ganaka ekak

    horakan karala nathnam mokada baye hangala thiyanne banawa

    amu amuwe rata pawa dena eka tharam thawath pahara wadak thiyenawada

    balapan hondata mama reply karala tiyenawa ay danuna(SF ge Bana) court ekata enne natte kiyala.uba eka dakke nedda??:oo: nethnam dakke ne wage innawada.kiyanna deyak natuwata.nikan eka ekata kade yanna epa ban.
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    balapan hondata mama reply karala tiyenawa ay danuna(SF ge Bana) court ekata enne natte kiyala.uba eka dakke nedda??:oo: nethnam dakke ne wage innawada.kiyanna deyak natuwata.nikan eka ekata kade yanna epa ban.

    uba gahala thiyenne amu pachayakne

    danuna kiyana eka army eke salli gahapu loka horek

    waradi godak karala hangila inne

    waradi nathnam podi waraddak nam mokada baya

    uba rata pawa dena kalawaddonta kade noya hitapan

    mama katha karanne rata wenuwen ratata adare minissu godak innawa
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    "අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය ගැන කතා කරන්න ෆොන්සේකාට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නෑ" - මන්ත්‍රී සචින්වාස් ගුණවර්ධන

    sajin.jpg

    සරත් ෆොන්සේකා මහතාට අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය පිළිබඳව කතා කිරීමට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නැති බව පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී සචින් වාස් ගුණවර්ධන මහතා ඊයේ (17) පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවැසීය.

    අධිකරණයට ගෞරව කරන්නේ නම්, සරත් ෆොන්සේකා මහතා තම බෑනාව අධිකරණයට ඉදිරිපත් කළයුතු බව ගුණවර්ධන මහතා කීය. අධිකරණ සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පිළිබඳව ඊයේ පාර්ලිමේන්තුවේ පැවති විවාදයේ දී ගුණවර්ධන මහතා මේ බව සඳහන් කෙළේය.

    ah ponciya wada allauwada??? nikan cha wene natuwa pala!