අන්ටිලත් එක්ක ආතල් ගත්ත උන් වරෙව්

johntuma

Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    අන්ටිලත් එක්ක ආතල් ගත්ත උන් වරෙව්

    කිරියේ ඉන්න අන්ටිලත් එක්ක ආතල් උන් කොටගෙන පලයල්ලා උබලගේ අත්දැකීම්
     

    erankuma

    Junior member
  • Jan 4, 2014
    233
    23
    18
    Me siddiya une giya awuruddata udin awurudde... Api relatives la okkoma eka gedara Kata set wela awurudu uthsawayak Kara... Patta fun.. Allapu gewal wala auntylath awilla hitiya maarama fun ekak gatte.... Sangeetha putu tharaha kaba andina kota ehema.... Sirawatama....
     
    • Like
    Reactions: Rockstar Athelete

    johntuma

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    1,855
    91
    48
    Me siddiya une giya awuruddata udin awurudde... Api relatives la okkoma eka gedara Kata set wela awurudu uthsawayak Kara... Patta fun.. Allapu gewal wala auntylath awilla hitiya maarama fun ekak gatte.... Sangeetha putu tharaha kaba andina kota ehema.... Sirawatama....

    ෆොටෝ දාපන් අපිටත් බලන්න
     

    MAHAADENAmutta

    Well-known member
  • Sep 25, 2016
    6,263
    1,115
    113
    76
    ගෙදර
    පුතී මං පොඩි කාලේ එහා ගෙදර ඇන්ටිත් එක්ක කාඩ් අතක් ඇදලා තියේ ඒ ඇන්ටි කාඩ් සෙල්ලම් කරද්දි හරියට හොර කරනවා:sorry: හැම පාරම මම පරාදයි!
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala