Thanxx For the sharing Macha!!!
If You can
Make the sorce link correct to go to the original one...
it will be great for U!!
www.chamikawp.blogspot.com
tho chamikayage blog eken copy karala balapiya hariyanawada kiyala
''''yako meka balu wadak karala thiyenne.....polburuwa....machan oyage blog eken aran methana copy karala mahansi welalu...nodakin kalakanniya....oka dagena inna namatai ...pinturetai agaurawayak.....minissu rawattana kalakanniyek...'''''
ela machan chamikaya.....good work....


..bageta bagayakma copy karahama sudu patata watenne...eewa coloured kalath colour wenne na.ewa apahu type karanna una...yaluwa mata oya ekka bena ganna one ne...nikan danne nethuwa kee gahanna epa.
oyath karala balanna copy karala....nikan ponsiyek wenna epa



...kalakanniya!!!tho chamikayage blog eken copy karala balapiya hariyanawada kiyala..bageta bagayakma copy karahama sudu patata watenne...eewa coloured kalath colour wenne na.ewa apahu type karanna una...yaluwa mata oya ekka bena ganna one ne...nikan danne nethuwa kee gahanna epa.
oyath karala balanna copy karala....nikan ponsiyek wenna epa
...kalakanniya!!!




..mamatha nikamma nemei kiuwe.....ethanin copy kara kiyala dannagena..anika...uth ethenta awilla kiyala thiyenawa......anika oka chamika meka dala thiyenawa......mama nemei ponnaya...mama thama etha okkotoma penna kiuwe....balan giyama ubathama ponnaya......matath ubath ekka banaganna one na...uba oya wage ewa nemei ....monawa karala hari rep gaththath mata wadak na....mata ganakuth na......mata eka gana kisima amaruwak na....eth oyawage ponna wada karanna epa...


uba internet eken hoya wenama ubagema nirmanayak widihata idiripath karapan.....anna ethakota ubata oita wada hoda prathichara thiyei....sama wennaමුල් පෝස්ට් එකේ දාපු චාමිකගේ බ්ලොග් එකේ ලින්ක් එක වැරදී
කරුණාකර මිනිස්සුන්ව නොමගයවන්නෙ නැතුව හරි ලින්ක් එක ඇඩ් කරන්න
කරුණාකරලා




