අන්තර්ජාලය ලොවට බෙදන මුහුදුබත් වු කේබල් &#3490

HASITHA DIMANTHA

Well-known member
  • Mar 7, 2009
    7,709
    535
    113
    Kandy
    Thanxx For the sharing Macha!!! :D
    If You can
    Make the sorce link correct to go to the original one...:P
    it will be great for U!!

    www.chamikawp.blogspot.com




    ''''yako meka balu wadak karala thiyenne.....polburuwa....machan oyage blog eken aran methana copy karala mahansi welalu...nodakin kalakanniya....oka dagena inna namatai ...pinturetai agaurawayak.....minissu rawattana kalakanniyek...'''''


    ela machan chamikaya.....good work....
     

    ''''yako meka balu wadak karala thiyenne.....polburuwa....machan oyage blog eken aran methana copy karala mahansi welalu...nodakin kalakanniya....oka dagena inna namatai ...pinturetai agaurawayak.....minissu rawattana kalakanniyek...'''''


    ela machan chamikaya.....good work....
    tho chamikayage blog eken copy karala balapiya hariyanawada kiyala:growl::growl::growl:..bageta bagayakma copy karahama sudu patata watenne...eewa coloured kalath colour wenne na.ewa apahu type karanna una...yaluwa mata oya ekka bena ganna one ne...nikan danne nethuwa kee gahanna epa.:frown::frown:oyath karala balanna copy karala....nikan ponsiyek wenna epa:dull::growl::growl::growl::growl:...kalakanniya!!!
     

    HASITHA DIMANTHA

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    7,709
    535
    113
    Kandy
    tho chamikayage blog eken copy karala balapiya hariyanawada kiyala:growl::growl::growl:..bageta bagayakma copy karahama sudu patata watenne...eewa coloured kalath colour wenne na.ewa apahu type karanna una...yaluwa mata oya ekka bena ganna one ne...nikan danne nethuwa kee gahanna epa.:frown::frown:oyath karala balanna copy karala....nikan ponsiyek wenna epa:dull::growl::growl::growl::growl:...kalakanniya!!!

    kauda yako ponsiya..:growl::growl::growl::angry::angry:..mamatha nikamma nemei kiuwe.....ethanin copy kara kiyala dannagena..anika...uth ethenta awilla kiyala thiyenawa......anika oka chamika meka dala thiyenawa......mama nemei ponnaya...mama thama etha okkotoma penna kiuwe....balan giyama ubathama ponnaya......matath ubath ekka banaganna one na...uba oya wage ewa nemei ....monawa karala hari rep gaththath mata wadak na....mata ganakuth na......mata eka gana kisima amaruwak na....eth oyawage ponna wada karanna epa...:angry::angry::angry::angry:uba internet eken hoya wenama ubagema nirmanayak widihata idiripath karapan.....anna ethakota ubata oita wada hoda prathichara thiyei....

    tho ma thama kalakanniya.....

    good luck!!!!
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    මුල් පෝස්ට් එකේ දාපු චාමිකගේ බ්ලොග් එකේ ලින්ක් එක වැරදී
    කරුණාකර මිනිස්සුන්ව නොමගයවන්නෙ නැතුව හරි ලින්ක් එක ඇඩ් කරන්න
    කරුණාකරලා
     
    මුල් පෝස්ට් එකේ දාපු චාමිකගේ බ්ලොග් එකේ ලින්ක් එක වැරදී
    කරුණාකර මිනිස්සුන්ව නොමගයවන්නෙ නැතුව හරි ලින්ක් එක ඇඩ් කරන්න
    කරුණාකරලා
    sama wenna:(:(:(:(:(
    mata eka dhan edit karanna be...
    weradiimak unee!!!!
     

    sura@min

    Well-known member
  • Mar 13, 2011
    1,064
    171
    63
    Pluto
    නියමයි මචෝ ..... ගොඩක් නොදන්න දේවල් දැන ගත්තා :dull::dull::dull::dull:

    මෙන්න මගෙන් + ගෝනියක්


    gunnybags250x250.jpg