Aunty kenek neda Lama Adikariye lokka
Mara buddimath aunty kenek maru happa..Me auntynam Lamai gana hoda sewillen inna bawa penawa anika mahinda chintana ediri dekma hodata study karala ba penawa
Dan bus wala,train wala akkila aunty la boobs elige dagena bageta adan wadi hariyak yanne..ethakota ethana hitan yana pirimi lamainta e boobs penawa..Anika short skirts gahala bus eke yanakota thinghs cover karaganna Sofa kotta th bus wala den nahane ethin essaraha inna pirimi lamai narak wevi..tv program walanam short skirt gahala wadi wena nehara akki,piyumi akkige bokku wahaganna sofa kotta denawa..eth bus walata e pahasukam nane tawama.
Pansal ena auntylath enney bageta heluwen. anika parawal wala yana auntyla godak dan buri pena saree adala bra eka eliyata pannala adinne..tawa hatte kotata kotai thattam pawa penna dan sari adinne..oya school lamai parey joke karanne "Buri saree" kiyala
mewa balanakota dan nam sure podi ewun parey geniyanakota es deka kalu reddakin wahala geniyanna kiyala parents lata lagadima order ekak ewi.Adugane pansalata wath dan podi eke ekka yanna bari wei wage neda Lama adikariye Aunty.
Mona unath aunty hodai government ekath hondaaaaai


ඇයි යකෝ එතකොට password එකක් ගහන්නත් බෑනෙ වටේම ඉන්න එවුන් බඩු බනිස් කරයි ඕව බලන් ඉඳල
ඔයිට වඩා හොඳයිනේ බං 18 ට අඩු අයට විතරක් ඔහොම එකක් දුන්න නම්. කිසිම පෞද්ගලිකත්වයක් නෑනෙ. වෙන රටක නම් අවුලක් නෑ මොකෝ තව එකෙකුගේ දේවල් හොයන්න අනිත් මිනිස්සුන්ට වෙලාවක් නෑනෙ..අපේ එවුන් හොයන්නෙම ඕප දූපනේ![]()