Lankawe work karanna agreement ekak ekka AL hondata pass wenna unda gewala medical college yanna dunna nam iwarayi.
ewagema dan inna kattiyatath PGIM eke MD karanawa nam 10 year agreement ekak gahanna ona. naththan MD part 2 ekata rata gihin kattiya lassanta lankawata bye bye kiyanawa..
godak kariyo dan intern ivarawela awruddak yanakotama PGIM eke..
godak unge main target eka lankawen puluwan tharam deyak free karan awasthawa apu gaman rata panina eka..
kawadawath ratata wadak karanna hithanne naha..
45 panala rata gihin PR ganna dan lesi nathi naki set eka thama 63 wenakan illanne
රට යන එක වැරදි නම් රජයේ අධ්යාපනය ලබපු හැමෝම රට යන එක වැරදි නැද්ද?
ඇයි දොස්තරලා විතරක් migrate කලොත් bond ගෙවන්න ඕනේ??
උදාහරණයක් විදියට මොරටුවේ IT කරපු උන් migrate කරද්දී bond ගෙවිය යුතු නැත්තේ ඇයි?
ඇයි දොස්තරලා migrate වෙන්නේ? පිටරට පඩී වැඩි ද? ඒ කියන්නේ අපේ රටේ දෙන්නේ අඩු පඩියක්ද?
පිටරට අතුගාන එකයි දොස්තර සමානයි නම් ඇයි මුන් මෙච්චර රට දුවන්නේ?
SAITM වැහුවට පස්සේ අලුතෙන් රජයේ medical faculty 4ක් පටන් ගත්තා. ඒත් private campus ම ඕනේ කියන්නේ ඇයි?
Private campus වලින් දොස්තරලා ඒකාධිකාරය කඩන්නේ කොහොමද?
Foreign degree ගත්ත කිදෙනෙක් GMOA එකේ office bearer ඉන්නවද කියාල දන්නවද?
අලුතෙන් දොස්තරලා හැඳෙනකොට පරණ උන්ගේ ඒකාධිකාරය කැඩෙනවා නම් රජයේ medical faculty අලුතෙන් හදනවාට දොස්තරලා විරුද්ධ වෙන්නේ නැත්තේ ඇයි?
උබල කී දෙනෙක් Bio කළා ද?
Tigger වෙයල්ල.