අන්තිම දොස්තරත් ඔන්න රටින් ගියා. දැන් සතුටුද?

Roxxy2K

Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    විය යුතුම දේ වෙමින් පවතී. ජය වේවා.....!!! මං නම් කියන්නෙ ඉන්දියාවෙන් දොස්තරලා ගෙන්නලා මුන්ට බෙහෙත් කරන්න ඕනේ පුපේ අමාරුව සනීප වෙන්න පණ ඉතිරි උනොත්. මදි පාඩුවට ප්‍රයිවට් කැම්පස් ටිකකුත් දාන්න ඕනේ.

    ඩොක්ටර්ලට ඉංග්‍රීසි එක්සෑම් පාස් වෙන්න බෑ නේත ? 😂🤔
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Lankawe work karanna agreement ekak ekka AL hondata pass wenna unda gewala medical college yanna dunna nam iwarayi. 🤷🏽‍♂️
    ewagema dan inna kattiyatath PGIM eke MD karanawa nam 10 year agreement ekak gahanna ona. naththan MD part 2 ekata rata gihin kattiya lassanta lankawata bye bye kiyanawa..
    godak kariyo dan intern ivarawela awruddak yanakotama PGIM eke..
    godak unge main target eka lankawen puluwan tharam deyak free karan awasthawa apu gaman rata panina eka..
    kawadawath ratata wadak karanna hithanne naha..

    45 panala rata gihin PR ganna dan lesi nathi naki set eka thama 63 wenakan illanne
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: eksudda and dmsupun

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    ewagema dan inna kattiyatath PGIM eke MD karanawa nam 10 year agreement ekak gahanna ona. naththan MD part 2 ekata rata gihin kattiya lassanta lankawata bye bye kiyanawa..
    godak kariyo dan intern ivarawela awruddak yanakotama PGIM eke..
    godak unge main target eka lankawen puluwan tharam deyak free karan awasthawa apu gaman rata panina eka..
    kawadawath ratata wadak karanna hithanne naha..
    Oaka unta agreement gahala nawattanna ban bun. Rata kelogenana ne thiyenne. Ara widiyata karamaa mula indalama eakata kamathi un witharayi field ekata enne. Mula indama mulu ratakma medical council ekata oane widiyata natanna giyama oaka thama wenne. Uk walath eka thama dan scene eka.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Oaka unta agreement gahala nawattanna ban bun. Rata kelogenana ne thiyenne. Ara widiyata karamaa mula indalama eakata kamathi un witharayi field ekata enne. Mula indama mulu ratakma medical council ekata oane widiyata natanna giyama oaka thama wenne. Uk walath eka thama dan scene eka.
    kamathi ewun witharak thama ona horu epa..
    naththan ithin koti ganak athin wiyadam karan private karanna minissunge tax salli horakanne nathuwa.
     
    • Like
    Reactions: dmsupun

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    724
    2,080
    93
    33
    Lankawe work karanna agreement ekak ekka AL hondata pass wenna unda gewala medical college yanna dunna nam iwarayi. 🤷🏽‍♂️
    ewagema dan inna kattiyatath PGIM eke MD karanawa nam 10 year agreement ekak gahanna ona. naththan MD part 2 ekata rata gihin kattiya lassanta lankawata bye bye kiyanawa..
    godak kariyo dan intern ivarawela awruddak yanakotama PGIM eke..
    godak unge main target eka lankawen puluwan tharam deyak free karan awasthawa apu gaman rata panina eka..
    kawadawath ratata wadak karanna hithanne naha..

    45 panala rata gihin PR ganna dan lesi nathi naki set eka thama 63 wenakan illanne


    රට යන එක වැරදි නම් රජයේ අධ්‍යාපනය ලබපු හැමෝම රට යන එක වැරදි නැද්ද?

    ඇයි දොස්තරලා විතරක් migrate කලොත් bond ගෙවන්න ඕනේ??

    උදාහරණයක් විදියට මොරටුවේ IT කරපු උන් migrate කරද්දී bond ගෙවිය යුතු නැත්තේ ඇයි?

    ඇයි දොස්තරලා migrate වෙන්නේ? පිටරට පඩී වැඩි ද? ඒ කියන්නේ අපේ රටේ දෙන්නේ අඩු පඩියක්ද?

    පිටරට අතුගාන එකයි දොස්තර සමානයි නම් ඇයි මුන් මෙච්චර රට දුවන්නේ?

    SAITM වැහුවට පස්සේ අලුතෙන් රජයේ medical faculty 4ක් පටන් ගත්තා. ඒත් private campus ම ඕනේ කියන්නේ ඇයි?

    Private campus වලින් දොස්තරලා ඒකාධිකාරය කඩන්නේ කොහොමද?

    Foreign degree ගත්ත කිදෙනෙක් GMOA එකේ office bearer ඉන්නවද කියාල දන්නවද?

    අලුතෙන් දොස්තරලා හැඳෙනකොට පරණ උන්ගේ ඒකාධිකාරය කැඩෙනවා නම් රජයේ medical faculty අලුතෙන් හදනවාට දොස්තරලා විරුද්ධ වෙන්නේ නැත්තේ ඇයි?

    උබල කී දෙනෙක් Bio කළා ද?

    Tigger වෙයල්ල.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    රට යන එක වැරදි නම් රජයේ අධ්‍යාපනය ලබපු හැමෝම රට යන එක වැරදි නැද්ද?

    ඇයි දොස්තරලා විතරක් migrate කලොත් bond ගෙවන්න ඕනේ??

    උදාහරණයක් විදියට මොරටුවේ IT කරපු උන් migrate කරද්දී bond ගෙවිය යුතු නැත්තේ ඇයි?

    මොරා IT කරපු අය ඉතින් migrate වෙන එකින් එකාට මාධ්‍ය සාකච්ඡා තියල කියන්නෑනෙ ඔන්න එකෙක් ගියා ඔන්න තවත් එකෙක් ගියා කියලා 🤷‍♂️
     

    Kelvin0

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    927
    1,018
    93
    කැරි ම ඉරිසියාවක් නෙ මුන්ට තියෙන්නෙ ඇයි බන් මිනිස්සු මෙහෙම, අර ටයිටැනික් නැවේ මැරිච්ච මිනිස්සු ගැන සතුටු වෙන හැටි දැක්ක ම මට රට ම එපා උනා. සල්ලි නැතත් ඉරිසියාකාරකම් කරන්නෙ නැති මිනිස්සු ඇත්තෙ ම නැද්ද මේ රටෙ
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: DHE and Bad_horse