නමට අකුරු තුනක් තියෙන කෙනෙක් තමයි ජනපති වෙන්නේ. අද කිව්වා කියලා මතක තියාගන්න.
Absolute Zero Well-known member Mar 31, 2015 13,449 1 17,240 113 −273.15°C Sep 4, 2024 #21 නමට අකුරු තුනක් තියෙන කෙනෙක් තමයි ජනපති වෙන්නේ. අද කිව්වා කියලා මතක තියාගන්න. Reactions: Honda.putha and Tricle_Buwa
Lovtus Well-known member Apr 26, 2015 13,120 21,668 113 Sep 4, 2024 #22 hirashgeff said: එකතුවෙන්නේ නෑ අනුරයාගේ ටිම් එක ෆුල් ට්රයි දෙනවා එකතු කරන්න.... රනිලා කියන කතාවේ හොඳ දෙයක් තියෙනවා.. අනුරයා ඉන්නේ සජිත්ට පල්ලෙහා ඒ කිව්වේ තුන්වෙනි තැන සජියා තව මෝඩ වුනොත් අනුරට පරදින්න වෙනවා.... Click to expand... අල්ලාහ් පුක මවලා තියෙන්නේ කතා කිරීමට නොව රීම සඳහාය. අල් කුරානය 2:286 Click to expand... බොරුනම් @Al Baik ගෙන් අහලා බලපන්
hirashgeff said: එකතුවෙන්නේ නෑ අනුරයාගේ ටිම් එක ෆුල් ට්රයි දෙනවා එකතු කරන්න.... රනිලා කියන කතාවේ හොඳ දෙයක් තියෙනවා.. අනුරයා ඉන්නේ සජිත්ට පල්ලෙහා ඒ කිව්වේ තුන්වෙනි තැන සජියා තව මෝඩ වුනොත් අනුරට පරදින්න වෙනවා.... Click to expand... අල්ලාහ් පුක මවලා තියෙන්නේ කතා කිරීමට නොව රීම සඳහාය. අල් කුරානය 2:286 Click to expand... බොරුනම් @Al Baik ගෙන් අහලා බලපන්
mastech Well-known member Oct 16, 2023 1,177 1,645 113 ගෙවල් ලග Sep 4, 2024 #24 lasankandy said: සජිත් අඩු කුලේ හින්දා වෙන්න ඔන ඔය රනිල් කකුලෙන් අදින්නෙ උගේ. Click to expand... රනිල්ට ඔන උන්ගෙ පරම්පාරවෙ එකෙක්ට unp එක පවරන්න, රුවන් විජෙවර්දනට තැන දෙන්න වෙන්න ඔන හදන්නෙ, Reactions: lasankandy and gannicuz
lasankandy said: සජිත් අඩු කුලේ හින්දා වෙන්න ඔන ඔය රනිල් කකුලෙන් අදින්නෙ උගේ. Click to expand... රනිල්ට ඔන උන්ගෙ පරම්පාරවෙ එකෙක්ට unp එක පවරන්න, රුවන් විජෙවර්දනට තැන දෙන්න වෙන්න ඔන හදන්නෙ,
L lasankandy Well-known member Jul 18, 2009 32,780 34,254 113 KY Sep 4, 2024 #25 kasunkaru said: naa uge yata hitya ekek hinda dinanawata kamati naa. okage PM post eka 2018 beraganna wadima senaga adde sajiya. kelehi guna nodanna ballek ranil kiaynne. komat medaa potee minihaa hedilama yay Click to expand... කුල සින් එක තමා. අඩු කුලේ එකෙක්ට පක්ශේ ගියොත් ආයේ උන්ගෙන් ගන්න බෑ බන් එකයි ඔය නොදෙන්නෙ. mastech said: රනිල්ට ඔන උන්ගෙ පරම්පාරවෙ එකෙක්ට unp එක පවරන්න, රුවන් විජෙවර්දනට තැන දෙන්න වෙන්න ඔන හදන්නෙ, Click to expand... ඔව් එක තමා වෙන්නෙ. හැබැයි ඉතින් රනිල් එහෙම් පක්ශේ දෙනකොට යු එන් පි එකෙ විජෙවර්දන විතරක් ඉදි යන විදියට බන් ------ Post added on Sep 4, 2024 at 7:35 PM Reactions: mastech
kasunkaru said: naa uge yata hitya ekek hinda dinanawata kamati naa. okage PM post eka 2018 beraganna wadima senaga adde sajiya. kelehi guna nodanna ballek ranil kiaynne. komat medaa potee minihaa hedilama yay Click to expand... කුල සින් එක තමා. අඩු කුලේ එකෙක්ට පක්ශේ ගියොත් ආයේ උන්ගෙන් ගන්න බෑ බන් එකයි ඔය නොදෙන්නෙ. mastech said: රනිල්ට ඔන උන්ගෙ පරම්පාරවෙ එකෙක්ට unp එක පවරන්න, රුවන් විජෙවර්දනට තැන දෙන්න වෙන්න ඔන හදන්නෙ, Click to expand... ඔව් එක තමා වෙන්නෙ. හැබැයි ඉතින් රනිල් එහෙම් පක්ශේ දෙනකොට යු එන් පි එකෙ විජෙවර්දන විතරක් ඉදි යන විදියට බන් ------ Post added on Sep 4, 2024 at 7:35 PM
emoji diaries Well-known member May 26, 2020 12,850 39,875 113 Homagama Sep 4, 2024 #26 ruchira55 said: මේක කුල ප්රශ්නයක් බන් Click to expand... 1956 චන්දේ මේ කාටුන් එක ඇති ඔය සම්පුර්ණ චිත්රයම කියන්න. Reactions: ruchira55 and Lovtus
ruchira55 said: මේක කුල ප්රශ්නයක් බන් Click to expand... 1956 චන්දේ මේ කාටුන් එක ඇති ඔය සම්පුර්ණ චිත්රයම කියන්න.
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,999 2 116,141 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Sep 4, 2024 #27 අනුරව පරද්දන්ඩ සජිත්ට බෑ රනිල්ම කියයි දෙගොල්ලො සෙට් උනේ නැත්නම් රනිලුත් ඉවරයි කියලද දන්නෑ අර අරුන්දික කියන පොර කිව්වෙ
අනුරව පරද්දන්ඩ සජිත්ට බෑ රනිල්ම කියයි දෙගොල්ලො සෙට් උනේ නැත්නම් රනිලුත් ඉවරයි කියලද දන්නෑ අර අරුන්දික කියන පොර කිව්වෙ
Kumbhakarna22 Well-known member Feb 3, 2022 12,507 15,474 113 Gampaha Sep 11, 2024 #28 අද මුළු රට එක මිටකට සුභ නැකතට රට අනුරට !!!! Reactions: gahasitha