අනේ අපොයි ! මට මේ වෙච්ච දේ උබලට නොවේවා !

sudumalli2009

Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,065
    3,791
    113
    මුහුද පැත්තේ..
    reputation_neg.gif
    අනේ අපොයි ! මට මේ වෙච්ච... 08-08-2012 08:54 AM boru nokiya pala galle ena epa huknwa ubata
    මේකට උබගේ ID එකත් දැම්ම නම් තමයි වටින්නේ... අපිට අමුතුවෙන් ගාල්ලේ එන්න දෙයක් නෑ යකෝ...:D:D ගොන් ආතල් නොදී හිටපන්...
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    ah ela ela matath thiyenne 41 chipset ekak thama

    mata una scene eka macho godak kaalekin motherboard eka sudda kare nethi hinda lagadi sudda karanna gaththa :baffled: dan macho pinsalekin parissamin ehema pihala anan manan karala processor heat sink etc okkoma galawala sudda kala :dull:

    karala macho redi kellakinuth nikan duwili gasala demma :no::no::no: , but processro eka aye hai karanna yaddi pins ada wela :angry::angry::angry: but eke awualk ne kiyamuko wade thiyenne macho eka pin ekak ne :rofl::rofl::rofl: gala wilama gihialla so board eken wadak nethuwa giya :( aye ekak damma monawa karannada

    so sudda karaddi vacuum or blower ekak use karanawanam thama godak ma hoda :)
     
    • Like
    Reactions: sudumalli2009

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    අනේ අපොයි ! keylogger deela මට මේ වෙච්ච දේ උබලට නොවේවා !
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    paw ban mu :( mona unath hita honda kolla...
    so keep it up broo...

    මු හොද එකා කියලා හිතපු හන්දානෙ බන් මු දෙන ඔනම ලින්ක් එකක් බය නැතිව බැවෙ
    ශික් මම හිතුවෙ නැහැ මු මෙහෙම පොරක් කියලා
    2.gif
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    මු හොද එකා කියලා හිතපු හන්දානෙ බන් මු දෙන ඔනම ලින්ක් එකක් බය නැතිව බැවෙ
    ශික් මම හිතුවෙ නැහැ මු මෙහෙම පොරක් කියලා
    2.gif
    agree with u macha.mu ජරා සතෙක්.තු නොදෝකින්:angry: