අනේ කොල්ලනේ මේක බලපල්ලා .. Plz .. (*)(*)

Dec 28, 2013
94
11
0
ඔව්..ඔව්.. උබ කියන්නේ මම ගැන තමයි , ජොබ් කරන්න ඕනේයෑ බං අපිට තියෙන වත්කම්
වල හැටියට.. ගිර්ල් ට කියපන් මම බස් එකේදී ඇවිත් අන්තිම පාරට කතා කරලා යන්නම් කියලා

හෙ හේ ..
එහෙනම් උබ නෙමේ .. :P
මොකද ඌට ඔය කියන වත්කම් නැහැ . :rofl:
 

win7dot

Active member
  • Apr 7, 2011
    427
    82
    28
    මචං මේකයි...මටත් ඔවගේම සිද්දියක් උනා...එකට මම ගේමත් දුන්න... උ සිද්දියෙන් අයින් උනා...කෙල්ල අව්ලක් තිබෙත් නෑ ...එත් බං එක දවසක් අයිත් අරු msg දානවා කිව්වා...පස්සේ මම අයිත් හොයල බැලුව බං....අව්ලක් පෙන්න තිබේ නෑ...එත් බං දවස් දෙකයි ගියේ කෙල්ල මත් එක්ක case දාගන්න ගත්ත....මම පස්සේ දන්නේ බං ඒ දවස් දෙකට මෙකි අරු එක්ක set වෙලා...උබට ජොබ් නෙමේ මොන රෙද්ද බං ගෑනු විස්වාස කරන්න එපා බං...මම කිවේ ඕනවට වඩා එපා කියල...උබ හැම මොහොතේම හෙවිල්ලෙන් ඉදපන්...උබට හිතෙන දේවල් ගොඩක් ඒවා උබේ වාසියට උබෙම හිතෙන් මැවෙන දේවල්....අන්ද වෙන්න එපා පුතෝ...උබ කෙල්ලව එකාගෙන් පුළුවන් තරන් ඇත් කරපං..නැත්තන් බඩුම තමා...මගේ එකත් ඕවගේ තමා හිටියේ...උබේ කෙල්ල වෙනස් වෙන්න පුළුවන් එත් ගොඩක් කෙල්ලෝ එක වගේ බං...උන්ට සබැ ජිවිතේ ගැන අවබොදේ අඩුයි මචං....පොඩි අනුකම්පාව තමා බුමිකම්පව වෙන්නේ....කරන දේ මොකක් උනත් කෙල්ල එක දැනගන්න එක හොදද නැද්ද කියල හිතල ඉක්මනට කරපන් මොකක් හරි...උබ එක එකා කියන ඒවා එක පාර විස්වාස කරන්න යන්නත් එපා...අරුට දෙකක් අනින එක හොදයි හැබැයි කෙල්ලට දැනගන්න තියන්න එපා...කෙල්ල ඉස්සරහ සුජාත පුත්‍රයා වියන්...
     

    Beeper

    Well-known member
  • Nov 1, 2012
    4,279
    656
    113
    Classified
    1)අපේ පොරක් කිව්වා වගේ,මුලින්ම කෙල්ලට අලුත් සිම් එකක් අරන් දීපන්.උබේ නමට නෙමෙයි, කෙලින්ම කෙල්ලගේ නමට ගත්තොත් ලෙඩක් නෑ.කෙල්ලගේ ගෙදරටත් අලුත් අම්බර් එක ගැන කිව්වට අවුලක් වෙන එකක් නෑ මයෙ හිතේ.අරූ කතා කරලා කරදර කරන නිසා ගත්තෙ කිව්වා නම් කෙල්ලගේ ගෙදරින් අවුලක් නැති වෙයි.උබට මේක කරන්න කෙල්ල ඉඩ දුන්නොත් ඊලග පියවරට යමු.

    2)සිම් එකේ වැඩේට කැමති උනා කියන්නේ කෙල්ල ෂුවර් කරන්න පුලුවන්.උබ එක්ක මිසක් අරුත් එක්ක කතා කරන්න අකමැතියි කියන එක ඒකෙන් ඔප්පු වෙනවා.දැන් ඉතින් කොන්ද පණ ඇති පිරිමියෙක් වගේ, මේ සම්බන්දේ ගැන කෙලින්ම කෙල්ලගේ ගෙදරට කියපන්.උබේ ආදායම් තත්ත්වේ, කෙල්ලව මලක් වගේ බලා ගන්නවා වගේ ඒ මිනිස්සු කැමති වෙන දේවල් කියපන්.

    3)ඊට පස්සේ ඒ දෙමව්පියො අහයි, උබලගේ දෙමව්පියෝ මේකට කැමති වෙයිද කියලා.කියපන් මම කැමති කර ගන්නම් කියලා.ඉතින් තුන් වෙනි පියවර තමයි බොලාගේ ගෙදර මිනිස්සු කැමති කර ගන්න එක.කෙල්ල හොද ගති ගුණ, දෙමව්පියන්ගේ හොද කම වගේ පොසිටිව් පැත්ත කියපන්.මේ තියෙන ප්‍රශ්න ගැන දැන්ම කියන්න ඕනා නැහැ.එහෙම උනොත් වැඩේ වර්චස්.

    4)දැන් ඉතින් උබ හැම තිස්සෙම ඒකි ගැන කල්පනාවෙන් හිටපන්.නිතරම කෝල් කරලා,හොයලා බලපන්.ඒකිගේ පස්සෙන් අරූ එනවා වගේ බැරෑරුම් අවස්තාවකදි, උබට කෝල් කරන්න කියපන්.හැබැයි පුතෝ ඒ එන කෝල්වලට නම් ආන්සර් නොකර ඉන්න එපා, මොන වැඩේ තිබුනත්.මොකද ඒ එන කොල් එකිගෙයි උබෙයි, දෙන්නගෙම ජීවිතේ පිලිබඳ තීරණය කරන කෝල් නිසා.

    මේ ටික කරලා බලපන්කෝ.අනිත් උන්ගේ අදහසුත් බලලා මේ ටික කිව්වේ.සුබ පැතුම් මචන්.උබට වරදින එකක් නැහැ.අනික මේ වැඩවල ප්‍රගතිය ගැන කියලා හෝ, ගැටලුවක් ආවොත් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක් දලා අහන්නත් අමතක කරන්න එපා.
    11.gif
    11.gif

    :yes::yes::yes:
     

    T h u s h

    Well-known member
  • Jan 21, 2011
    4,434
    735
    113
    මචං මේකයි...මටත් ඔවගේම සිද්දියක් උනා...එකට මම ගේමත් දුන්න... උ සිද්දියෙන් අයින් උනා...කෙල්ල අව්ලක් තිබෙත් නෑ ...එත් බං එක දවසක් අයිත් අරු msg දානවා කිව්වා...පස්සේ මම අයිත් හොයල බැලුව බං....අව්ලක් පෙන්න තිබේ නෑ...එත් බං දවස් දෙකයි ගියේ කෙල්ල මත් එක්ක case දාගන්න ගත්ත....මම පස්සේ දන්නේ බං ඒ දවස් දෙකට මෙකි අරු එක්ක set වෙලා...උබට ජොබ් නෙමේ මොන රෙද්ද බං ගෑනු විස්වාස කරන්න එපා බං...මම කිවේ ඕනවට වඩා එපා කියල...උබ හැම මොහොතේම හෙවිල්ලෙන් ඉදපන්...උබට හිතෙන දේවල් ගොඩක් ඒවා උබේ වාසියට උබෙම හිතෙන් මැවෙන දේවල්....අන්ද වෙන්න එපා පුතෝ...උබ කෙල්ලව එකාගෙන් පුළුවන් තරන් ඇත් කරපං..නැත්තන් බඩුම තමා...මගේ එකත් ඕවගේ තමා හිටියේ...උබේ කෙල්ල වෙනස් වෙන්න පුළුවන් එත් ගොඩක් කෙල්ලෝ එක වගේ බං...උන්ට සබැ ජිවිතේ ගැන අවබොදේ අඩුයි මචං....පොඩි අනුකම්පාව තමා බුමිකම්පව වෙන්නේ....කරන දේ මොකක් උනත් කෙල්ල එක දැනගන්න එක හොදද නැද්ද කියල හිතල ඉක්මනට කරපන් මොකක් හරි...උබ එක එකා කියන ඒවා එක පාර විස්වාස කරන්න යන්නත් එපා...අරුට දෙකක් අනින එක හොදයි හැබැයි කෙල්ලට දැනගන්න තියන්න එපා...කෙල්ල ඉස්සරහ සුජාත පුත්‍රයා වියන්...


    අරූට දෙකක් ඇනගන්න හැකියාවක් නැතුවනේ බං මු මේ පච වෙන්නේ :rofl:

    උබට හැකියාව තිබ්බත් ඌට ගහන්න යන්න එපා එහෙම උනොත් කෙල්ල තවත් ඌට කිට්ටු වෙනවා අනුකම්පාවට ..
    ඔක්කොටම ඉස්සෙල්ලා උබ මිටරෙන් කෙල්ලගෙන් විස්තර ටික ගනින් ඌගේ සක නොහිතෙන්න කෙල්ලගේ හිතේ ඌ ගැන තියෙන්නේ මොන වගේ හැගිමක්ද කියලා හොයලා බලපන් ..
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    ane manda oi,affair eka thiyena kale puluwan tharan athal ganin.
    nathnam wenne passe duk wenna.oya case eka ekige prashnayak misak ube
    prashnayak nemei.sathuten relationship ekak geniyanna barinam atharala daala
    wena kellek set karaganin.mama kellata ararei kella mata adarei owa boru katha.
     

    cvgdude

    Active member
  • Jun 29, 2008
    460
    124
    43
    1)අපේ පොරක් කිව්වා වගේ,මුලින්ම කෙල්ලට අලුත් සිම් එකක් අරන් දීපන්.උබේ නමට නෙමෙයි, කෙලින්ම කෙල්ලගේ නමට ගත්තොත් ලෙඩක් නෑ.කෙල්ලගේ ගෙදරටත් අලුත් අම්බර් එක ගැන කිව්වට අවුලක් වෙන එකක් නෑ මයෙ හිතේ.අරූ කතා කරලා කරදර කරන නිසා ගත්තෙ කිව්වා නම් කෙල්ලගේ ගෙදරින් අවුලක් නැති වෙයි.උබට මේක කරන්න කෙල්ල ඉඩ දුන්නොත් ඊලග පියවරට යමු.

    2)සිම් එකේ වැඩේට කැමති උනා කියන්නේ කෙල්ල ෂුවර් කරන්න පුලුවන්.උබ එක්ක මිසක් අරුත් එක්ක කතා කරන්න අකමැතියි කියන එක ඒකෙන් ඔප්පු වෙනවා.දැන් ඉතින් කොන්ද පණ ඇති පිරිමියෙක් වගේ, මේ සම්බන්දේ ගැන කෙලින්ම කෙල්ලගේ ගෙදරට කියපන්.උබේ ආදායම් තත්ත්වේ, කෙල්ලව මලක් වගේ බලා ගන්නවා වගේ ඒ මිනිස්සු කැමති වෙන දේවල් කියපන්.

    3)ඊට පස්සේ ඒ දෙමව්පියො අහයි, උබලගේ දෙමව්පියෝ මේකට කැමති වෙයිද කියලා.කියපන් මම කැමති කර ගන්නම් කියලා.ඉතින් තුන් වෙනි පියවර තමයි බොලාගේ ගෙදර මිනිස්සු කැමති කර ගන්න එක.කෙල්ල හොද ගති ගුණ, දෙමව්පියන්ගේ හොද කම වගේ පොසිටිව් පැත්ත කියපන්.මේ තියෙන ප්‍රශ්න ගැන දැන්ම කියන්න ඕනා නැහැ.එහෙම උනොත් වැඩේ වර්චස්.

    4)දැන් ඉතින් උබ හැම තිස්සෙම ඒකි ගැන කල්පනාවෙන් හිටපන්.නිතරම කෝල් කරලා,හොයලා බලපන්.ඒකිගේ පස්සෙන් අරූ එනවා වගේ බැරෑරුම් අවස්තාවකදි, උබට කෝල් කරන්න කියපන්.හැබැයි පුතෝ ඒ එන කෝල්වලට නම් ආන්සර් නොකර ඉන්න එපා, මොන වැඩේ තිබුනත්.මොකද ඒ එන කොල් එකිගෙයි උබෙයි, දෙන්නගෙම ජීවිතේ පිලිබඳ තීරණය කරන කෝල් නිසා.

    මේ ටික කරලා බලපන්කෝ.අනිත් උන්ගේ අදහසුත් බලලා මේ ටික කිව්වේ.සුබ පැතුම් මචන්.උබට වරදින එකක් නැහැ.අනික මේ වැඩවල ප්‍රගතිය ගැන කියලා හෝ, ගැටලුවක් ආවොත් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක් දලා අහන්නත් අමතක කරන්න එපා.
    11.gif
    11.gif

    this is true. Machan kella ohoma giyoth umba monawa kiwwath okath ekka set wei. Umbata yanna wenawa kella ekka bus eke uta penna. anith eka kella ohoma katha karana eketh sakayak thiyanawa. sorry machan but aththa thiththai any way mu kiyana eka karala balapan. kella gana danaganna puluwan ethakota :rofl:
     

    august

    Well-known member
  • Nov 26, 2009
    1,107
    65
    48
    me katawa atta...me widihata karapan..full touch eke hitapan...ikmanata gewalwalata kiyala settle weyan. reg karapan ASAP.
     

    Fox Mulder89

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    1)අපේ පොරක් කිව්වා වගේ,මුලින්ම කෙල්ලට අලුත් සිම් එකක් අරන් දීපන්.උබේ නමට නෙමෙයි, කෙලින්ම කෙල්ලගේ නමට ගත්තොත් ලෙඩක් නෑ.කෙල්ලගේ ගෙදරටත් අලුත් අම්බර් එක ගැන කිව්වට අවුලක් වෙන එකක් නෑ මයෙ හිතේ.අරූ කතා කරලා කරදර කරන නිසා ගත්තෙ කිව්වා නම් කෙල්ලගේ ගෙදරින් අවුලක් නැති වෙයි.උබට මේක කරන්න කෙල්ල ඉඩ දුන්නොත් ඊලග පියවරට යමු.

    2)සිම් එකේ වැඩේට කැමති උනා කියන්නේ කෙල්ල ෂුවර් කරන්න පුලුවන්.උබ එක්ක මිසක් අරුත් එක්ක කතා කරන්න අකමැතියි කියන එක ඒකෙන් ඔප්පු වෙනවා.දැන් ඉතින් කොන්ද පණ ඇති පිරිමියෙක් වගේ, මේ සම්බන්දේ ගැන කෙලින්ම කෙල්ලගේ ගෙදරට කියපන්.උබේ ආදායම් තත්ත්වේ, කෙල්ලව මලක් වගේ බලා ගන්නවා වගේ ඒ මිනිස්සු කැමති වෙන දේවල් කියපන්.

    3)ඊට පස්සේ ඒ දෙමව්පියො අහයි, උබලගේ දෙමව්පියෝ මේකට කැමති වෙයිද කියලා.කියපන් මම කැමති කර ගන්නම් කියලා.ඉතින් තුන් වෙනි පියවර තමයි බොලාගේ ගෙදර මිනිස්සු කැමති කර ගන්න එක.කෙල්ල හොද ගති ගුණ, දෙමව්පියන්ගේ හොද කම වගේ පොසිටිව් පැත්ත කියපන්.මේ තියෙන ප්‍රශ්න ගැන දැන්ම කියන්න ඕනා නැහැ.එහෙම උනොත් වැඩේ වර්චස්.

    4)දැන් ඉතින් උබ හැම තිස්සෙම ඒකි ගැන කල්පනාවෙන් හිටපන්.නිතරම කෝල් කරලා,හොයලා බලපන්.ඒකිගේ පස්සෙන් අරූ එනවා වගේ බැරෑරුම් අවස්තාවකදි, උබට කෝල් කරන්න කියපන්.හැබැයි පුතෝ ඒ එන කෝල්වලට නම් ආන්සර් නොකර ඉන්න එපා, මොන වැඩේ තිබුනත්.මොකද ඒ එන කොල් එකිගෙයි උබෙයි, දෙන්නගෙම ජීවිතේ පිලිබඳ තීරණය කරන කෝල් නිසා.

    මේ ටික කරලා බලපන්කෝ.අනිත් උන්ගේ අදහසුත් බලලා මේ ටික කිව්වේ.සුබ පැතුම් මචන්.උබට වරදින එකක් නැහැ.අනික මේ වැඩවල ප්‍රගතිය ගැන කියලා හෝ, ගැටලුවක් ආවොත් අලුත් ත්‍රෙඩ් එකක් දලා අහන්නත් අමතක කරන්න එපා.
    11.gif
    11.gif


    this is the solution. give a medal to that man.:yes::yes::yes:
     

    bhanu perera

    Well-known member
  • Jul 10, 2010
    2,166
    522
    113
    Italy naples
    1)අපේ පොරක් කිව්වා වගේ,මුලින්ම කෙල්ලට අලුත් සිම් එකක් අරන් දීපන්.උබේ නමට නෙමෙයි, කෙලින්ම කෙල්ලගේ නමට ගත්තොත් ලෙඩක් නෑ.කෙල්ලගේ ගෙදරටත් අලුත් අම්බර් එක ගැන කිව්වට අවුලක් වෙන එකක් නෑ මයෙ හිතේ.අරූ කතා කරලා කරදර කරන නිසා ගත්තෙ කිව්වා නම් කෙල්ලගේ ගෙදරින් අවුලක් නැති වෙයි.උබට මේක කරන්න කෙල්ල ඉඩ දුන්නොත් ඊලග පියවරට යමු.

    2)සිම් එකේ වැඩේට කැමති උනා කියන්නේ කෙල්ල ෂුවර් කරන්න පුලුවන්.උබ එක්ක මිසක් අරුත් එක්ක කතා කරන්න අකමැතියි කියන එක ඒකෙන් ඔප්පු වෙනවා
     

    Jax_Teller

    Member
    Oct 19, 2013
    890
    50
    0
    38
    Charming, California
    machan ubage kellata kiyapan kudu pons va ganan ganna epa kiyala completely ignore karanna kiyahan oo game kudu gahuva kiyala oo monava karannada ara pons passen enne ube kellage konda pana nathi kama nisai. Kellage gama koheda kiyahan samaharavita e patte danna kawru hari athi meke
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    Ithin ubala engage wela kellawa ube gedarata genna ganin ubala denna love nan......nattan ata arala dapan ban....