අනේ කොල්ලනේ මේක බලපල්ලා .. Plz .. (*)(*)

Shan Alex

Member
Nov 29, 2013
207
25
0
Colombo
අනුකම්පාව ටික කාලෙකින් ආදරේට හරේන්ද පුළුවන් සහෝ. කරන දේ තමන්ට හිතෙන හොඳමදේ කරන එකයි වැදගත්. එතකොට උබ දන්නවා එකෙන් වෙන්න පුළුවන් මොනාද එකට rdy වෙන්නේ කොහමද කියල. නැත්තම් ආයි Ek ම අහන්න වෙයි එන ප්‍රශ්න වලට විසදුම්. ජය වේවා!
 

DaRk RiDeR

Well-known member
  • Jun 4, 2013
    1,761
    188
    63
    32
    කෙල්ලෝ කැමති නෑ බන් සල්ලි නැති කොල්ලන්න්ට. අනික උබට හෙන පඩියක් තියනවා කියලා දාලා තිබුනා නේද නූලක. පොඩ්ඩක් කෙල්ලට කැමති දෙයක් ඇරන් දීලා එහෙම ශේප් එකේ තියාගනින්. අනික උබ කෙල්ලව බැදලා බින්න බහින්නේ නෑනේ. කෙල්ලව ටවුන් එකට එක්ක ආවහම ඌ මොනවා කරන්නද!!!
     

    sanjaya22

    Well-known member
  • Nov 19, 2012
    1,356
    482
    83
    හුඟක් හොඳින් පැහැදිලි කරලා දීපන්

    ඌ හොඳ සිහියෙන් ඉන්න වෙලාවක දෙන්නත් එක්කම ගිහින් ඌට හුඟක් හොඳින් පැහැදිලි කරලා දීපන් උබල දෙන්නා යාලු බව.තව සතියක් විතර කෙල්ලත් එක්කම හිටපන්.ඒකිව ගෙදරට අරලවපන්…..ඌට පේන්න කෙල්ලත් එක්ක හිටපන්.අර කිව්වා වගේ SIM එකකුත් අරගෙන දීපන්.උඹ බිල් එක බලපන්.කෙල්ලට කියපන් කතා කරන්න යන්න එපා කියල.එත් එකී යනවනම් ,උඹ වෙන කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක වටිනවා .....
     
    Dec 9, 2013
    64
    4
    0
    " අනේ පව් නවීන් .. මට එයා ගැන දුකත් හිතෙනවා ." :dull:


    අනේ පව් නවීන් මම එයාටත් ටිකක් ඔබන්න දෙන්නද කියලා අහයි ටික දවසකින්


    හරියටම හරි :lol::lol::lol: , ඕක තමයි මූට අහන්න වෙන්නෙ ... :P:P කෙල්ලො කියන්නෙ කව්ද කියල මූ මේ කෙල්ලගෙන්ම ඉගෙන ගනී ... ඔන්න බලපන්, ඔය කෙල්ල අනිවා ඕකත් එක්ක කොහේ හරි මූට හොරෙන් යයි ... හිත රිදෙන්න කියනව නෙමෙයි , උඹ ඇක්ෂන් එකක් ගත්තෙ නැත්තන් .. අනිවා පිට ... ඔය කෙල්ලන්ගෙ අනුකම්පාවල් භූමි කම්පාවල් වෙන්න වැඩි වෙලාවක් යන්නෙ නෑ ... :yes::yes:
    උඹ ටිකක් සත්‍ය ප්‍රේම භ්රුංග රාජයෙක් වගේ පේන්නෙ ... කෙල්ල සෙක්ස් වලට වගේ දේවල් වලට කැමතිද, අවශ්‍යද කියල දැනගනින් (පොල්ලෙලි ගහන්න නෙමෙයි, අඩුම ගානෙ කිස් එකක් වත්) ... ඔය වගේ ඒව දැනට ඉන්න කොල්ලගෙන් ලැබෙන්නෙ නැති උනාම පිට යන කෙල්ලො අනන්තයි අප්‍රමානයි ... :yes::rolleyes: ... ඇයි ඉතින් කෙල්ලෙක් කියන්නෙත් හැගීම් දැනීම් තියෙන මනුෂ්‍යයෙක් නෙ ... :rofl::yes:
     

    DonDuli

    Member
    Oct 23, 2012
    1,074
    380
    0
    Nugegoda
    කට්ටිය කියන කතාව ඇත්ත...අනුකම්පාව තමි පස්සේ දවසක බුමිකම්පව වෙන්නේ. පොඩ්ඩක් මොලෙන් game එක ගහපන් මචං . කෙල්ලෝ කියන්නේ පට්ට ඉක්මනට වෙනස් වෙන ජාතියක්. උබේ පොඩි වරදක් උනත් ඇති උන්ට. උබෙන් මොකක් හරි වරදක් උනොත් එය හිතනවා අනේ අර කොල්ල මම මෙච්චර එයාව ගණන් ගන්නේ නැති උනාට මගේ පස්සෙන් එනවා නේ..අරකද මේකද කියල. අන්න එතකොට තමඊ උබට ටොක්ක අනෙන්නේ.

    ආදරේ කියන වචන ටෙරුමවත් දන්නේ නැති වේ*ගේ දුවලා තමඊ අද ගොඩක් ඉන්නේ.
     

    Rosswell

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    1,003
    99
    48
    hodama dee gewal walata kiyala engage wena eka.. no kathaa no sinaa.. serma nirawul.. naththan kella ubata nathi wei.. ara kolla kuddek nisa no other options.. kuddo kohoma hari daganna balanawa atharinne naa.. eka nisa gewal walata kiyapan.. ubala adarei na kohomath badinawa nan mokadda ochchara bara baree...
     
    Dec 9, 2013
    64
    4
    0
    කට්ටිය කියන කතාව ඇත්ත...අනුකම්පාව තමි පස්සේ දවසක බුමිකම්පව වෙන්නේ. පොඩ්ඩක් මොලෙන් game එක ගහපන් මචං . කෙල්ලෝ කියන්නේ පට්ට ඉක්මනට වෙනස් වෙන ජාතියක්. උබේ පොඩි වරදක් උනත් ඇති උන්ට. උබෙන් මොකක් හරි වරදක් උනොත් එය හිතනවා අනේ අර කොල්ල මම මෙච්චර එයාව ගණන් ගන්නේ නැති උනාට මගේ පස්සෙන් එනවා නේ..අරකද මේකද කියල. අන්න එතකොට තමඊ උබට ටොක්ක අනෙන්නේ.

    ආදරේ කියන වචන ටෙරුමවත් දන්නේ නැති වේ*ගේ දුවලා තමඊ අද ගොඩක් ඉන්නේ.


    ඇත්ත .. :yes::yes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    උඹ මුලින්ම කොල්ලට සින්හලෙන් තේරුම් කරලා දියන්.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    බැහැ මචං ගෙදරට නම් කියන්න .
    අපි දෙන්නගේ සම්බන්දය අපේ ගෙදරින්වත් දන්නේ නෑ .
    මට කොල්ලව හමු වෙන්න යන්නත් පුළුවන් .
    ඒත් ඊට වඩා හොද විසදුමක් නැද්ද ?




    නැහැ .
    එහෙම අවුලක් නැහැ මචං .
    කෙල්ල ok .
    කෙල්ල ෂුවර් .
    අපෝ උඹ මූ කියලා තියෙන්නෙ කොල්ලට කියලා ඊටපස්සෙ කොල්ලගෙ ගෙදරට ගිහින් කියන්න කියල.
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ගෙදරට ආරන්චි වෙන්නෙ නැති වෙන්නත් ඕනෙ නිසා කෙලින්ම ඌට කතා කරන්න බෑ නේ. මම නම් ඔය වගේ සීන් ගොඩක් කෙලින්ම කතා කරලා ගොඩදාගෙන තියෙනවා
    .
    උඹට කරන්න තියෙන හොදම දේ තමයි කෙල්ල මාර්ගෙනම් ඌව කපන එක. ඒ කියන්නේ කෙල්ලට හුරතල් වෙන්නෙ නැතුව ඌට කෙලිනම් අකමැති බව පෙන්නන්න කියපන්. ඔය බුරුල හින්ද තමයි ඌ තවත් ෆොම් වෙන්නේ. කෙලින් ම මූනවත් නොබල ඕනෙ නම් බනින්නත් කියපන්. කෙල්ලෙක්ට චන්ඩි පාර්ට් දාන්න එන්නේ නෑ බන් ඌ පිරිමියෙක් නම්. ඕක තම්යි එකෙන්ම උත්තරෙ.
    කෙල්ල කීයටවත් ඕකනම් කරන්නෙ නැහැ. හෙ හෙ:rofl:
     
    Dec 9, 2013
    64
    4
    0
    hodama dee gewal walata kiyala engage wena eka.. no kathaa no sinaa.. serma nirawul.. naththan kella ubata nathi wei.. ara kolla kuddek nisa no other options.. kuddo kohoma hari daganna balanawa atharinne naa.. eka nisa gewal walata kiyapan.. ubala adarei na kohomath badinawa nan mokadda ochchara bara baree...


    ඒකනේ , ඔච්චරම දෙන්නට දෙන්න ඕනෙ නම්, ශේප් එකේ ගෙවල් වලටත් කියල, ලොකුවට නැතුව දෙතුන් දෙනෙකුට කියල, එන්ගේජ් උනානම් ඉවරයි නෙ ... :yes::yes:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මට පෙන්නේ කෙල්ල ඌව ටිකක් හරි care කරනවා වගේ. එහෙම බැහැ

    දැනට උබගේ මට්ටමෙන් ඕකට කරන්න තියෙන්නේ ක්‍රම දෙකයි.

    මුලින්ම කෙල්ලට කියපන් අරුව කිසිසේත්ම කෙයාර් කරන්න එපා කියල. ඌ ඉන්න කොට බිම බලාගෙන යන්න කියපන්, කතා කරන්න එපා කියපන්.

    පොතේ හැටියට උ කෙල්ලගේ පස්සෙන් එන එක අඩු වෙන්න ඔනේ. එහෙම නැතුව කෙල්ලට උ තර්ජනය කරලොත් උබට ඌ එක්ක කතා කරන්න වෙනවා කරන්න දෙයක් නෑ. උ එක්ක ඇර ගන්න නෙමේ ;) . ඌව ප්‍රයිවට් ගෙන්න ගෙන කතා කරපන් ;) . එහෙමත් බැරි උනොත් ආයේ ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්කො

    කෙල්ලට ඔය කියන විදියට කරන්න බැහැ බන්. එහෙම කලත් අරූ වෛර බැඳගන්න ඉඩ තියෙනව. එහෙමවුනොත් එක දෙක තුන හතර වෙලා නවතින්නෙ. මුගෙ අතේ තමයි ගේම තියෙන්නෙ. මූ හොඳින් කිව්වොත් අනිවා අරූ අහනව. කෙල්ල ඌට කැමති නැහැ කියන එකත් අනිවා කියන්න වෙනව:dull:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    hodama dee gewal walata kiyala engage wena eka.. no kathaa no sinaa.. serma nirawul.. naththan kella ubata nathi wei.. ara kolla kuddek nisa no other options.. kuddo kohoma hari daganna balanawa atharinne naa.. eka nisa gewal walata kiyapan.. ubala adarei na kohomath badinawa nan mokadda ochchara bara baree...
    මූ ඔය කිව්වට සමහරවිට අර කොල්ලා නිකන් බොරුවට කුඩ්ඩා කියල ලේබල් වැදිච්ච එකෙක්ද දන්නෙ නැහැ. :rofl::rofl:එහෙම උනුත් ඉන්නව අනන්තව අප්‍රමානව ඉන්නව. :P
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ඒකනේ , ඔච්චරම දෙන්නට දෙන්න ඕනෙ නම්, ශේප් එකේ ගෙවල් වලටත් කියල, ලොකුවට නැතුව දෙතුන් දෙනෙකුට කියල, එන්ගේජ් උනානම් ඉවරයි නෙ ... :yes::yes:
    හෆොයි:baffled::baffled:

    මේකනම් සුපිරි අයිඩියා එක

    මුට්ටිය බේරගන්න එලුවගෙ බෙල්ල කපනව වගේ වැඩක්:rofl: