27ane huththo tika kalekin mole awama terei. Wayasa 30 k wela mama thawama athal eke inne casual sex kara kara. Love kiyala marriage kiyala deyak ne. Dennek athara agreement ekak thiyenne sex walatai wena gedara wada tikatai. Minissu kasada badinne wayasata giyama balanna ekek nathi wena bayata misak onawata nemei.
ane pakaya adare Kiyala ekak labalama na Uba wayasa kiyada. Une? Uba wage naki nuruwek Mata adare gana talk denawa da? Man godak man gana sathutu wenawa ubala wage naki ponnayo laga Mata laga tiynna dewal nati nisa..
Man kiwwa kiyala mathaka thiya ganiya ubala wage unta labenne oya wage office polu walin Kala sadda natuwa Inna baduwak mayi
Last edited:
ane huththo tika kalekin mole awama terei. Wayasa 30 k wela mama thawama athal eke inne casual sex kara kara. Love kiyala marriage kiyala deyak ne. Dennek athara agreement ekak thiyenne sex walatai wena gedara wada tikatai. Minissu kasada badinne wayasata giyama balanna ekek nathi wena bayata misak onawata nemei.





