අනේ මන්දා සසර කලකිරිලා...මන් හෙන කටු කාලා කැ&#

fkguy

Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    27 :rofl: ane huththo tika kalekin mole awama terei. Wayasa 30 k wela mama thawama athal eke inne casual sex kara kara. Love kiyala marriage kiyala deyak ne. Dennek athara agreement ekak thiyenne sex walatai wena gedara wada tikatai. Minissu kasada badinne wayasata giyama balanna ekek nathi wena bayata misak onawata nemei.

    ane pakaya adare Kiyala ekak labalama na Uba wayasa kiyada. Une? Uba wage naki nuruwek Mata adare gana talk denawa da? Man godak man gana sathutu wenawa ubala wage naki ponnayo laga Mata laga tiynna dewal nati nisa..
    Man kiwwa kiyala mathaka thiya ganiya ubala wage unta labenne oya wage office polu walin Kala sadda natuwa Inna baduwak mayi
     
    Last edited:

    fkguy

    Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    යාළුවා;23203256 said:
    අඩුම ගානෙ පැය පහක්වත් නිදියපන්. නැත්තන් ටික දවසකින් පුකෙන් යන්න වෙන්නෙ

    Ade man a\l kale idan ehemai :rofl:
     

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    1.මොනදේ කලත් දවසට අවශ්‍ය අවම පැය ගානවත් නිදාගනින්. (නිරෝගීබව සඳහා)
    2. හැමදේම බදාගන්න යන්න එපා දොඩම් ගොඩ වගේ (මොකක් හරි එක දෙයක් එක අරමුණකින් කරපන්.)
    3. තමන් ආස දේ තමයි කරන්න ඕන.එකෙක්කෙනා කියන දේවල් නෙමෙයි. (යම් උපදෙසක් ගත්තට කමක් නෑ.)
    4. ඩිග්රි නැතත් හොඳ ජීවනෝපායක් හදාගන්න පුලුවන්නම් ජීවිතේ ගොඩදාගන්න පුළුවන් (ඉර හඳ නැතත් සතුටින් ජීවත් වෙන්න පුලුවන්නම් පරම ධනය එයයි.)
    5. මොනදේ කලත් ආත්ම විශ්වාසයක් ඇතිව කරන්න.වරදින්නේ නෑ.
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    ane pakaya adare Kiyala ekak labalama na Uba wayasa kiyada. Une? Uba wage naki nuruwek Mata adare gana talk denawa da? Man godak man gana sathutu wenawa ubala wage naki ponnayo laga Mata laga tiynna dewal nati nisa..
    Man kiwwa kiyala mathaka thiya ganiya ubala wage unta labenne oya wage office polu walin Kala sadda natuwa Inna baduwak mayi

    Ane uba me tawama camous wath nogiya hujja kollek neda?:rofl: Uba campus yana athare mama ube wenna wife wa pro kenek karala gannamko.
     

    fkguy

    Well-known member
  • Apr 19, 2018
    680
    448
    63
    man ube ammata hukala pregnant karannam...
    Puka iran reply Dai wadak ponna hukiye man ignore list damma pan kiya ganna ba salli na Keri hignno awith nikam hena talks dennawa pawww uba
    Ane uba me tawama camous wath nogiya hujja kollek neda?:rofl: Uba campus yana athare mama ube wenna wife wa pro kenek karala gannamko.
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    man ube ammata hukala pregnant karannam...
    Puka iran reply Dai wadak ponna hukiye man ignore list damma pan kiya ganna ba salli na Keri hignno awith nikam hena talks dennawa pawww uba

    Thoo mona ponnayekda huththo?tawama campus gihinuth ne hujja kolla enawa methana ape ammata @##. Ube ammawa bala ganin okkotama kalin freelancer anatha ponnaya. Higanno wage idala online puka deela salli tikak athe gaveddi hena porawal kiyala hithan inne wesige kolla. :rolleyes::rofl:
     

    SaJitH.j.a

    Active member
  • May 23, 2014
    277
    69
    28
    ජිවිතේ කලකිරිලා කියල පටන් අරන් අනුන්ගේ අම්මලටත් හුකන්න යන බුවෙක්නේ මූ :P