Unta dei pakakමාලිමා අාණ්ඩුවකදී අායෙත් ඕක පටන් ගන්නවා කිව්ව නේද..
මේ නිහඬබව බිඳින්න තව මොනව හරි කියන්න..
Isp loan ekath hariyata manage karaganna baruwa owa kohe hadannada.
NPP ආණ්ඩුව LRT එක හදනවා කියලා ප්රතිපත්ති ප්රකාශයේ තියෙන්නේ දැන් හදයි නේ බලමුකෝ හදන හැටි
Champika wedaරජපක්ශලාගේ අමන වැඩ ඉතින් , ජාපානයත් තරහ වුනා මිලියන 500ක් වන්දි ගෙවන්නත් ඔනා අපරාදේ සලිල්ලි, මේක ඉතාමත් වැදගත් Project එකක්.
LRT තියා එදා වෙලා කන්න නැතුව බිලියන 500 කට ලන් වෙන්න දැම්ම ණය අරගෙන ඉවරයිIsp loan ekath hariyata manage karaganna baruwa owa kohe hadannada.
Champika weda
Ai Diana ganja project eka ekath kawa
------ Post added on Oct 14, 2024 at 10:52 AM
hadai huthige putho. pako mona paksheka unath rata hodak wenawanam eka wenna dipan. kariyo wage ponna katha kiyana epa. tho kamathi pakshe witharada pako rata palanaya karana ona. ubalanam huthigema hadicha lamai
NPP ආණ්ඩුව LRT එක හදනවා කියලා ප්රතිපත්ති ප්රකාශයේ තියෙන්නේ දැන් හදයි නේ බලමුකෝ හදන හැටි
හදයි පකක්hadai huthige putho. pako mona paksheka unath rata hodak wenawanam eka wenna dipan. kariyo wage ponna katha kiyana epa. tho kamathi pakshe witharada pako rata palanaya karana ona. ubalanam huthigema hadicha lamai