අපට පෞද්ගලික වෛද්ය විද්යාල එපා, දොස්තර පැටව් පාරේ හඬා වැටෙයි... 🚯
O ozykolla Well-known member Jun 20, 2022 9,845 16,805 113 Oct 10, 2025 #1 Reactions: chalaka nuwan, vectorizer, BadAlucard and 23 others
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,965 167,777 113 එකමත් එක රටක Oct 10, 2025 #2 මුන්ට එපා උනා ට අනිත් උන්ට ඕන නේ . Reactions: zeuzapex, Tramadol, craabeysinghe and 21 others
Hamu mahaththaya1 Well-known member Dec 7, 2017 21,116 22,207 113 ගම මහනුවරයි Oct 10, 2025 #3 mun dan rata yanawa kiwwa ne e para me mokada? job eka karannath ba, okkoma pinatath one, wena ewunta karanna denneth na puduma kalakanni mun nam.. Reactions: chalaka nuwan, Tramadol, craabeysinghe and 8 others
mun dan rata yanawa kiwwa ne e para me mokada? job eka karannath ba, okkoma pinatath one, wena ewunta karanna denneth na puduma kalakanni mun nam..
deanXX Well-known member Oct 15, 2013 21,587 16,438 113 Oct 10, 2025 #4 මාර වැඩේ ජෙප්පොන්ට වුනේ.. Reactions: zeuzapex, Tramadol, itguy77 and 2 others
Fiona Dabare Well-known member Jul 28, 2024 8,110 7,601 113 Colombo Oct 10, 2025 #5 කුලේ අවුල Reactions: Tramadol, holman khan and bladeable
bladeable Well-known member Aug 25, 2012 2,179 2,400 113 Oct 10, 2025 #6 පට්ට අඩු කුලේ කාලකන්නි මුන්නන් , පුදුම තන්හාවක් තීන්නෙ ජොබ් එක ගැන. Reactions: Hamu mahaththaya1, chalaka nuwan, zeuzapex and 11 others
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,097 9,838 113 එක තැනක නෑ Oct 10, 2025 #7 Munta nam gahala pannna one Reactions: craabeysinghe, Sam Walton and bladeable
O ozykolla Well-known member Jun 20, 2022 9,845 16,805 113 Oct 10, 2025 #8 deanXX said: මාර වැඩේ ජෙප්පොන්ට වුනේ.. Click to expand... කුහකකම + ඊරිසියාව = newප්රභූ Reactions: Tramadol, craabeysinghe and Sam Walton
Shamal3001 Well-known member Sep 22, 2021 7,241 12,049 113 Oct 10, 2025 #9 ප්රයිවට් දීලා රජයෙන් නියාමනය කරා නම් හරිනේ.....මුනගේ තියෙන්නේ කුහකකම... Reactions: zeuzapex, Tramadol, craabeysinghe and 9 others
Voltage Well-known member Feb 6, 2012 21,748 1 15,146 113 Oct 10, 2025 #10 අඩෝ රට යන්නේ නැද්ද උඹලා Reactions: wpril5
vito Well-known member May 5, 2008 10,973 1 12,314 113 අදාළ නෑ නේ Oct 10, 2025 #11 kuhaka ballo mun nam. nodakin Reactions: Sam Walton
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,275 6,792 113 East Blue (Goa Kingdom) Oct 10, 2025 #13 1st & 2nd year පොඩි උන් ඇරෙන්න ඕවට එන වෙන කරන්න දෙයක් නැති කමට අනිත් උඩ years වල 2.50 පොන්න මෝඩයෝ වගේ උන්ට medical වගේ field එකක trolley තල්ලු කරන ජොබ් එකක් වත් දෙන්න සුදුසු නැහැ Reactions: zeuzapex and craabeysinghe
1st & 2nd year පොඩි උන් ඇරෙන්න ඕවට එන වෙන කරන්න දෙයක් නැති කමට අනිත් උඩ years වල 2.50 පොන්න මෝඩයෝ වගේ උන්ට medical වගේ field එකක trolley තල්ලු කරන ජොබ් එකක් වත් දෙන්න සුදුසු නැහැ
C Cypress Well-known member Jul 22, 2021 16,177 27,654 113 Oct 10, 2025 #14 ඒ වුනාට පුද්ගලික රෝහල් නම් හොඳයි ලු. Reactions: zeuzapex, craabeysinghe, Sam Walton and 1 other person
Don GasCan Well-known member Nov 3, 2010 43,654 50,022 113 සේදවත්ත Oct 10, 2025 #15 නිකං දීලා සාපයක් වෙලා මේ රටට කන්නගර මහත්තයෝ. වැරදි රටේ නිකං දුන්නේ Reactions: craabeysinghe, clumsyhulk, pradeeplk1025 and 3 others
N nalin0001 Well-known member Jun 12, 2014 20,276 34,929 113 Oct 10, 2025 #16 කඳුලු ගෑස් පාරක් ගහලා එළවලා දන්නැතුව මොකට හුරතල් කරනවද? අනුරයියා හොඳ වැඩියි Reactions: Chimpanzee Putha and DiksonAlex
P Peace for All Well-known member Mar 10, 2024 3,092 2,230 113 Oct 10, 2025 #17 I believe I now have the maturity to see that there are two sides of this story... Reactions: craabeysinghe
emoji diaries Well-known member May 26, 2020 12,847 39,857 113 Homagama Oct 10, 2025 #18 ozykolla said: Click to expand... රුසියාව හඬයි! Reactions: ChamodhK, craabeysinghe, Chootyputha2014 and 1 other person
DiksonAlex Well-known member Sep 7, 2021 5,611 5,604 113 Colombo Oct 10, 2025 #19 ozykolla said: Click to expand... අපි එන් නැ පෙර ට හුත්තො උඹෙල ගිහිං වැඩ කරපං පුක දෙන්නද බයෝ කරේ පලයන් ගිහිං වැඩ කරපන් ඕවා උඹලා කරා කියල අපි නම් නැ එපා කියා ඒවත් ඕනා තොපි වගේ පුක දෙන උන්ට පේන තොපිගෙ ලොකුව අපිට පේන බෙහෙත් ගන්න ගියාම අපි තොපි ලෙඩ්ඩුව ඇපේට තියන් නික්න් ඉන්දන් සල්ලි ගරන හුත්තියෝ හුත්තො හැතිකරේම නැතිබංගස් තාන වෙලා යන්නෙ ඕන අසරණ මිනිස්සු පව් හුත්තො
ozykolla said: Click to expand... අපි එන් නැ පෙර ට හුත්තො උඹෙල ගිහිං වැඩ කරපං පුක දෙන්නද බයෝ කරේ පලයන් ගිහිං වැඩ කරපන් ඕවා උඹලා කරා කියල අපි නම් නැ එපා කියා ඒවත් ඕනා තොපි වගේ පුක දෙන උන්ට පේන තොපිගෙ ලොකුව අපිට පේන බෙහෙත් ගන්න ගියාම අපි තොපි ලෙඩ්ඩුව ඇපේට තියන් නික්න් ඉන්දන් සල්ලි ගරන හුත්තියෝ හුත්තො හැතිකරේම නැතිබංගස් තාන වෙලා යන්නෙ ඕන අසරණ මිනිස්සු පව් හුත්තො