අප්‍රේල් 18 මගෙ ජීවිතේ විශේෂ තීරනාත්මක දවසක්

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    මූ නැතුව තාරකට ඩිප්‍රෙශන් හැදෙයි මෙහෙම ගියොත්
    ඌට වෙන දෙන්නෙක් හම්බෙලා දැන්

    පණවාගේ හිටියාට.. වෙන්වීලා ගියදාට පෙම්‌ ලෝකයේ මතක ටික කාලයයි.. 😥
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,311
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    Propranolol
    මං සෑහෙන මුඩ් ගහලා හිටියේ, self harm පවා ගියා කීප සැරයක්
    එතන ගිහිල්ලත් බය හිතුනා
    consultant කෙනෙක්, සති තුනක් කෙලින්ම high dose දුන්නා, හතරවෙනි සතිය හිමිට අඩු කරලා ආයේ එන්න කිව්වා
    Propranolol dose එක කීයද? මොනාද දුන්න antidepressant එක පාර ලොකු dose දුන්නම එක දෙක වෙනවා බං. සුසයිඩ් වගෙ නං ෂෝර්ට් ටම් potent anti-anxiety med දෙන්නෙ. රජයේ රෝහලකින්ද ගත්තේ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    කියල මට හිතෙන්නෙ ඇයි??. 🤔
    මට දැනෙනව මොකක්හරි ලොකු දෙයක් සිද්ධවෙනව කියල මගෙ ජීවිතේ වෙනස් දිශාවකට හැරවෙන
    උඹේම අම්මට හුකන ආසව ඉශ්ට වෙන සීන් එකක්ද තියෙන්නෙ වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා? 🤭 🤭
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උඹේම අම්මට හුකන ආසව ඉශ්ට වෙන සීන් එකක්ද තියෙන්නෙ වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා? 🤭 🤭
    @Chemist මූට paroxetine දුන්නොත් හරියයිද
    නැත්තන් පොලිඩෝල්ද
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    @Chemist මූට paroxetine දුන්නොත් හරියයිද
    නැත්තන් පොලිඩෝල්ද
    ඉන්සෙස්ට් පොන්නයෝ දෙන්න ඕක බීලා තමුන්ගෙ අම්මලා ඉස්සරහට ගිහින් බලපන් පයිය නගිනවද කියලා, කෙමිස්ට් පොන්නයටනම් ඉතින් වල ගාවට යන්න වෙන්නෙ 🤭 🤭
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,311
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    @Chemist මූට paroxetine දුන්නොත් හරියයිද
    නැත්තන් පොලිඩෝල්ද
    ඕවා හරියන්නේ නැහැ මුට කෙලින්ම දෙන්න ඕනෙ මාර්ෂල්-20
    ඉන්සෙස්ට් පොන්නයෝ දෙන්න ඕක බීලා තමුන්ගෙ අම්මලා ඉස්සරහට ගිහින් බලපන් පයිය නගිනවද කියලා, කෙමිස්ට් පොන්නයටනම් ඉතින් වල ගාවට යන්න වෙන්නෙ 🤭 🤭
    ඇයි වෙලා ගියෙ පොන්ස්. වයිෆ්ගේ පෑන්ටි හේදුවාද? 😆
     
    • Haha
    Reactions: Wadakaru

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ඕවා හරියන්නේ නැහැ මුට කෙලින්ම දෙන්න ඕනෙ මාර්ෂල්-20

    ඇයි වෙලා ගියෙ පොන්ස්. වයිෆ්ගේ පෑන්ටි හේදුවාද? 😆
    උඹට වගේ නෙවී ඉන්සෙස්ට් පොන්නයා අපිට ජීවිතයක් තියෙනවානේ, උඹට ඉතින් අම්ම මලාට පස්සෙ උඩ බලන් ඉන්නනේ තියෙන්නෙ 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Wadakaru

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උඹට වගේ නෙවී ඉන්සෙස්ට් පොන්නයා අපිට ජීවිතයක් තියෙනවානේ, උඹට ඉතින් අම්ම මලාට පස්සෙ උඩ බලන් ඉන්නනේ තියෙන්නෙ 🤭 🤭
    දැක්ක අවුරුදු දවසෙත් මේකෙ ලැගන් ත්රේඩ් දහයක් විතර දාගෙන රනිල්ගෙ පුක හෝදද්දි උබෙ ජීවිතේ තරම. දැන් පැය දෙකකට විතර මිසින් උනේ ගෑනිගෙ පෑන්ටි හේදුව නේද පොන්නයො
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    දැක්ක අවුරුදු දවසෙත් මේකෙ ලැගන් ත්රේඩ් දහයක් විතර දාගෙන රනිල්ගෙ පුක හෝදද්දි උබෙ ජීවිතේ තරම. දැන් පැය දෙකකට විතර මිසින් උනේ ගෑනිගෙ පෑන්ටි හේදුව නේද පොන්නයො
    උඹට තියෙන්නෙ උඹේ අම්ම දිහා හොරෙන් බලලා අතේ ගහන්න විතරනේ වරුන incest වේසිගෙ පුතා. 🤭 🤭
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    කියල මට හිතෙන්නෙ ඇයි??. 🤔
    මට දැනෙනව මොකක්හරි ලොකු දෙයක් සිද්ධවෙනව කියල මගෙ ජීවිතේ වෙනස් දිශාවකට හැරවෙන

    Ekath pachayak :lol: 🤌
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,356
    1
    61,945
    113
    Mother Earth
    It's been about a month and 20 days
    And we're goin' 'round and 'round, playin' silly games
    Now you're sayin', "Slow it down, not right now"
    Then you wink at me and walk away
    :love:
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    What Is Wrong Whats Going On GIF by Sony Pictures Television