උබ හිතුවද රනිල්, රජපස්සල වගෙ නයක් ගත්තාම කට්ටිය ටික එකෙන් කොටසක් යටිමඩි ගහල බෙදගන්නව කියලාරට හදන්න නේද බං අනුර කෝටි 45 000 ක ණය ගත්තේ![]()
උබ හිතුවද රනිල්, රජපස්සල වගෙ නයක් ගත්තාම කට්ටිය ටික එකෙන් කොටසක් යටිමඩි ගහල බෙදගන්නව කියලාරට හදන්න නේද බං අනුර කෝටි 45 000 ක ණය ගත්තේ![]()
යටි මඩී ගැහුවා නම් නඩු දාපන් හුත්තිගේ puthoඋබ හිතුවද රනිල්, රජපස්සල වගෙ නයක් ගත්තාම කට්ටිය ටික එකෙන් කොටසක් යටිමඩි ගහල බෙදගන්නව කියලා
උබ කියන්න ඕනේ නැහැ පොන්නයෝ මට කනෙන් ඇදන් ගිහින් දාන්න බැහැ කියලා.එකදන්නෙ නැතුව දේසපලනෙ කතාකරනව, අනෙ තො වගෙ මෝඩ මූසලයෙක් ගොන් හරකෙක්
එවව් හොයල නඩු පිට නඩු දන්න ඕන වෙසිගෙ පුතෝ නැත්නම් වැඩක් නැ....යටි මඩී ගැහුවා නම් නඩු දාපන් හුත්තිගේ putho
දැන් ඒවට අපිද නඩු දාන්න ඕනේ
නැද්ද පොන්නයෝ ඔක්කොම වැඩ පටන් ගෙන තියෙන්නෙඋබ කියන්න ඕනේ නැහැ පොන්නයෝ මට කනෙන් ඇදන් ගිහින් දාන්න බැහැ කියලා.
අඩුගානේ මාසයක් තිබ්බ එකේ ප්රොසෙස් එක පටන්ගනින්. නැතුව කොත්තු පොන්නයෝ අල්ලලා හිරේ දාපන් මෙතන අඩන්නේ නැතුව.
E madi ban pukawal welila amabarila yanda ona chande dunnu eungeමෙහෙමයි මචන්, ඔය මුලු වීඩියෝ එකම බැලුවද? මෙහෙමයි මචන්, මෙතන කිය.. see more
PS: ඇත්ත කතාව මට පට්ට හැපි බන් මේකට. පුක උඩ දාගෙන තැපැල් ඡන්දේ දීපු උන්ට නේද මේ පුකේ අරින්නෙ. කන්න බොන්න නැතුව ඇඹරිලා යන්න ඕනා වෙසිගෙ පුතාල ටික
5,000ට පුක දුන්නෙ කවුද කියලා වෙසිගෙ පුතෝ ඔක්කොම දන්නවා.. දැන් අල්ලපන් ගිහින් කුනු කොත්තුවව.. ඉහි ඉහි ඉහිනැද්ද පොන්නයෝ ඔක්කොම වැඩ පටන් ගෙන තියෙන්නෙ
දැන් ඉතින් 5000 ට ම්කෙක් කොට කොට නාහෙන් අඩ අඩ හිටපන්
මට නම් තේරෙන්නෙ ඔතන අනුර imply කරන්නෙ පඩි වැඩි කරන එක ගැන කියල. මොකද පඩිය කියන්නෙ තෙල් මිල වගේ දෙයක් නෙවේ. අපේ රටේ වැඩි කල පඩියක් එහෙම next increment එකකදි decrement කරල නෑ මම දැනුවත්ව නම්. එක්කො increment එක නවත්තනව නැත්තම් increment එක දෙනව. private sector එකේ වෙන විදිහට රජයෙත් increments දෙනව කියන එක තමයි කියල තියෙන්නෙ.
එක තමයි පොන්න අනුර බලාගෙන ඉන්නේ හොරු ඇවිත් බාර වෙනකම් ද httpඑවව් හොයල නඩු පිට නඩු දන්න ඕන වෙසිගෙ පුතෝ නැත්නම් වැඩක් නැ....
නැද්ද පොන්නයෝ ඔක්කොම වැඩ පටන් ගෙන තියෙන්නෙ
දැන් ඉතින් 5000 ට ම්කෙක් කොට කොට නාහෙන් අඩ අඩ හිටපන්
නඩු වැටිල හිරෙ යනකොට පලිගන්නව පලිගන්නව කියල අඩපන්
------ Post added on Oct 18, 2024 at 11:26 AM
ආං ඒකයි! විදේශීය වෙලඳ පොලේ පිරිපහදු නොකල බොරතෙල් බැරලයක මිල වගේ තමයි.. ඉහල යයිද? පහල යයිද?මාත් හිතුවේ එහෙමයි.. ඒත් එහෙම නෑලු..
රජයේ සේවකයාගේ පඩිය දෙන්නේ ඕනි ගානට විතරයිලු.. මාස 6 න් 6 ට බලනවාලු කාලා, ඇඳලා ඉන්න පඩි මදිද, නැත්නම් දෙන ගාන වැඩිද, කීයක් හරි ඉතුරුයිද කියලා.. ඉතුරුයි, වැඩි වගේ නම් ඊළඟට අඩු කරනවලු..
උගත් බුද්ධිමත් රජයේ සේවකයෝ ඒකට කැමති වෙලාලු ඡන්දේ දුන්නේ.. පඩි වැඩි වේවි යනවාට වඩා ඒක හොඳ system එකක්ලු.. කොහොමත් යන්තම් කාලා ඇඳලා ඉන්න ගානට දුන්නම මදැයි නේද?