කෙල්ලගේ බර්ත්ඩේ එක එද්දී මගේ ගෑනි වෙලා ඉඳි... 😪
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,407 1 101,307 113 34 Kalutara Nov 1, 2023 #21 කෙල්ලගේ බර්ත්ඩේ එක එද්දී මගේ ගෑනි වෙලා ඉඳි...
BLACKLIST_MEMBER Well-known member Feb 9, 2008 37,854 14,819 113 127.0.0.1 Nov 1, 2023 #22 At least You could Show some titis. I got bored. Give me my time and data back Reactions: Mugen, HYBRIDPC and ChamaPro
ChamaPro Member Apr 29, 2023 20 22 3 Nov 1, 2023 #23 Anathai said: koheda ganna thiyenne ? Click to expand... පුලුවන්නම් call එකක් දීල මටත් විස්තරය දීපන් .. sudumalli2009 said: වැඩක් පලක් කරන්නේ නැතුව ගෙදරට වෙලා නිකං කාකා බිබී ඉන්න ටික්ටොක් නම්කිලට පුළුවන් ඉතින් ගෙදරට වෙලා ඔවා හදන්න වෙන වැඩනැති නිසා Click to expand... ටික්ටොක් account එකක් තියනවද දන්නේ නැහැ. ------ Post added on Nov 1, 2023 at 2:00 PM asanka+++ said: වලතරයා ත්රේඩ් එක දැක්කොත් තේරෙයි මං මොකක්ද කීවෙ කියලා Click to expand... ඒ යකාට දෙමාපියන් නැහැ කියලා අපි මොනවා කරන්නද ------ Post added on Nov 1, 2023 at 2:02 PM
Anathai said: koheda ganna thiyenne ? Click to expand... පුලුවන්නම් call එකක් දීල මටත් විස්තරය දීපන් .. sudumalli2009 said: වැඩක් පලක් කරන්නේ නැතුව ගෙදරට වෙලා නිකං කාකා බිබී ඉන්න ටික්ටොක් නම්කිලට පුළුවන් ඉතින් ගෙදරට වෙලා ඔවා හදන්න වෙන වැඩනැති නිසා Click to expand... ටික්ටොක් account එකක් තියනවද දන්නේ නැහැ. ------ Post added on Nov 1, 2023 at 2:00 PM asanka+++ said: වලතරයා ත්රේඩ් එක දැක්කොත් තේරෙයි මං මොකක්ද කීවෙ කියලා Click to expand... ඒ යකාට දෙමාපියන් නැහැ කියලා අපි මොනවා කරන්නද ------ Post added on Nov 1, 2023 at 2:02 PM
lankalk Well-known member May 14, 2023 4,416 5,935 113 Nov 1, 2023 #24 සුපිරි ඕක තව වටිනා දේවල් එකතු කරලා දිටුණු කරන්න පුළුවන්.හොඳම කොන්සේප්ට් එකක්.ඔබතුමාම නම් මේක කරන්නේ තව දියුණු කරගන්න ලැබේවා කියල ප්රර්ථනා කරනවා.හැබැයි ඉක්මන් කරන්න.කොන්සේප්ට් එක මම උනත් හොරකම් කරන්න බැරි නෑ Reactions: ChamaPro and HYBRIDPC
සුපිරි ඕක තව වටිනා දේවල් එකතු කරලා දිටුණු කරන්න පුළුවන්.හොඳම කොන්සේප්ට් එකක්.ඔබතුමාම නම් මේක කරන්නේ තව දියුණු කරගන්න ලැබේවා කියල ප්රර්ථනා කරනවා.හැබැයි ඉක්මන් කරන්න.කොන්සේප්ට් එක මම උනත් හොරකම් කරන්න බැරි නෑ
HYBRIDPC Well-known member May 13, 2015 1,426 983 113 Nov 1, 2023 #25 Creative gatiyak tiyanawa.. Reactions: ChamaPro
ChamaPro Member Apr 29, 2023 20 22 3 Nov 2, 2023 #26 Himazharin said: මම නම් කියන්නෙ දාල ගහපු කොන්ඩම් එහෙමත් හෝදලා පිහලා අරන් ඕකෙ අලවන්න ඕනෙ නැත්නම් ඒ ආදරෙන් වැඩක් නෑ Click to expand... හෝදන්න ඕනේ නැහැ අලුතෙන්ම එකක් අදිනකොට පිම්බෙන්න දාල දෙව්. Reactions: Himazharin and lankalk
Himazharin said: මම නම් කියන්නෙ දාල ගහපු කොන්ඩම් එහෙමත් හෝදලා පිහලා අරන් ඕකෙ අලවන්න ඕනෙ නැත්නම් ඒ ආදරෙන් වැඩක් නෑ Click to expand... හෝදන්න ඕනේ නැහැ අලුතෙන්ම එකක් අදිනකොට පිම්බෙන්න දාල දෙව්.