අපේ අම්මා" යුටියුබ්නාලිකාව අනෙක් නිර්මා&a

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,692
    87,069
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    එකෙක් දෙන්නෙක් කුකරි චැනල් කරන්න ගත්තම හැම එකාම කුකරි චැනල් කරන්න පටන් අරන්. දැන් තරගේ කොච්චර වැඩිද කියනවා නම් කා -කොටා ගන්න තරමට නැගල ගිහිල්ල.
    ඊළඟට ඕක යන්නේ ට්‍රැවල් චැනල් කරන එවුන්ට. ලගදීම "මම තමයි ඉස්සෙල්ලම අරහේ ගියේ / මෙහේ ගියේ කියල කෑ ගහන්න පටන් ගනීවි.
    ටික දවසකින් ඉතුරු වෙන්නේ එක එකා බැනගන්න වීඩියෝ සෙට් එකකුයි, ඕපාදුප /කුනුකන්දල් අවුස්සන වීඩියෝ ටිකකුයි තමයි.

    :rofl::rofl::rofl::yes::yes::yes:

    eeta passe tawa set ekak hadenna puluwan kakota ganna ewa videos dala popular wenna hadana aya... :rofl::rofl:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,190
    12,725
    113
    38
    'අපේ අම්මා' චැනල් එක විතරයි මන් බලන්නේ නම් අනෝමා චැනල් එකේ ගෑනිගේ බොරු පොෂ් දාන්න යනවා එහෙන් ඒකිගේ ගෙදරට ආපු එකයි අරවා මේවා කියනවා අහන් ඉන්න බෑ, අනිත් චැනල් බලලා තියෙනවා Qulity එකක් නෑ පැහැදිලිව පෙන්නේ නෑ හරියට කියන එක තේරෙන්නේ නෑ ඒක නිසා වැඩක් නෑ මමනම් ඒවා බලන්නේ නෑ අපේ අම්මා චැනල් එකේ කොපි කරලා හරි පැහැදිලිව වැඩේ Qulity එකට කරලා තියෙනවා වැඩේ ලස්සනයි බලන්න ආසයි
     

    Rowdy Baby

    Well-known member
  • Dec 22, 2018
    3,229
    4,470
    113
    Colombo
    calm voice eka, hoda manussayek :love:

    ඔව් අනෝමා ඇන්ටි හරිම හොද කෙනෙක් ඒ උනාට මේ මනුස්සයා හැමෝගෙන්ම කොපි කරලා එය කියනවා එයාගෙන් කොපි කරලා අනිත් අය කෑම හදන්නේ කියලා .ඔය ගෑනු කෙනාගේ පුතා වෙන්න ඇති අනිත් කුකින් චැනල් වල ෆේක් වලින් කුණුහරුපෙන් බැන බැන කමෙන්ට් දානවා .කිසිම එතික්ස් නැ එයට ඕනි මොනොපොලි එකක් .අනිත් චැනල් ඔක්කොම පාගලා දාලා මම විතරයි පොර කියන්න.මොකද අනිත් චැනල් එකකට වෙන විව් එකක් වත් ගියොත් එයාට රුපියලක් වත් අඩුවෙයි කියලා .ශේම්ලස් ගැනු කෙනෙක් .නෝ ක්ලාස් .

    දැන් මේක සාදාරනි කරණය කරන්න කියන්න එපා කෑම වලට පේටන්ට් අරන් නෑ නේ ඕනි කෙනෙක්ට හදන්න ප්ලුවන් නේ කියලා. ඒ උනාට මේ කෙනා කරන්නේ වටෙන්ම කොපි කරලා දාලා එයා කියනවා එයාගෙන් තමා ඔක්කොම කොපි කරන්නේ.කෑම හදන එක රොකට් සයන්ස් වගේ අමාරු එකක් කියලා


    6jF7IkP.jpg
     

    damith sa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    ඔව් අනෝමා ඇන්ටි හරිම හොද කෙනෙක් ඒ උනාට මේ මනුස්සයා හැමෝගෙන්ම කොපි කරලා එය කියනවා එයාගෙන් කොපි කරලා අනිත් අය කෑම හදන්නේ කියලා .ඔය ගෑනු කෙනාගේ පුතා වෙන්න ඇති අනිත් කුකින් චැනල් වල ෆේක් වලින් කුණුහරුපෙන් බැන බැන කමෙන්ට් දානවා .කිසිම එතික්ස් නැ එයට ඕනි මොනොපොලි එකක් .අනිත් චැනල් ඔක්කොම පාගලා දාලා මම විතරයි පොර කියන්න.මොකද අනිත් චැනල් එකකට වෙන විව් එකක් වත් ගියොත් එයාට රුපියලක් වත් අඩුවෙයි කියලා .ශේම්ලස් ගැනු කෙනෙක් .නෝ ක්ලාස් .

    දැන් මේක සාදාරනි කරණය කරන්න කියන්න එපා කෑම වලට පේටන්ට් අරන් නෑ නේ ඕනි කෙනෙක්ට හදන්න ප්ලුවන් නේ කියලා. ඒ උනාට මේ කෙනා කරන්නේ වටෙන්ම කොපි කරලා දාලා එයා කියනවා එයාගෙන් තමා ඔක්කොම කොපි කරන්නේ.කෑම හදන එක රොකට් සයන්ස් වගේ අමාරු එකක් කියලා


    6jF7IkP.jpg

    ubath ehemane.me thread dagena dagalanne ara ube kallada?anyway lassana kalla machan.habai kata hoda na.parissamin jiwath weyan
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    mehe mara gannawa menna wadima subsla inna lankawe cooking channel eka

    686,749 subscribers

    views 5Mil

    50 Lakh views

     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    mehe mara gannawa menna wadima subsla inna lankawe cooking channel eka

    686,749 subscribers

    views 5Mil

    50 Lakh views



    මුනුත් ඉන්දියාවේ සීයාගේ channel එකෙන් උස්සල කියන්න පුළුවන්නේ එහෙනං. :P
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    113,925,329 views

    එකසිය දහතුන් මිලියන නමසිය විසි පන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි
    එක්දහස් එකසිය තිස් නමලක්ෂ විසිපන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි
    එකොලොස් කොටි තිස්නමලක්ෂ විසිපන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි

    බ්ළා බ්ලා බ්ලා
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    113,925,329 views

    එකසිය දහතුන් මිලියන නමසිය විසි පන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි
    එක්දහස් එකසිය තිස් නමලක්ෂ විසිපන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි
    එකොලොස් කොටි තිස්නමලක්ෂ විසිපන්දහස් තුන්සිය විසි නමයයි

    බ්ළා බ්ලා බ්ලා

    ee kiyanne kotiyakda