අපේ අම්මා" යුටියුබ්නාලිකාව අනෙක් නිර්මා&a

rusaku

Well-known member
  • Nov 9, 2007
    3,682
    765
    113
    මෙය තමයි වරුනි කියන්නේ. මෙයාගේ තමයි මේ චැනල් එක. පට්ට ලස්සනයි නෙහ් ...!

    39846626_10214407240566282_2861027318166454272_n.jpg
     
    Last edited:

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    ඊට පස්සේ ජෝක් කරන එවුන් ටිකත් එයි ඒ ජෝක් එක මගේ මගේ ගාගෙන. ඊට පස්සේ ටෙක් review කරන එවුන් ටිකත් එයි ඕක ඉස්සෙල්ලම review කලේ මම කියාගෙන. :D
    ඉස්සෙල්ලාම පටන් ගන්න එක වැඩක් නැහැ බන්
    දැන් කො ගප්පියා?
    දැන් කො පොඩ්ඩ ?
    දැන් කෝ කුෂාන්- ශ්‍රී මාල් ?

    සමහරක් විට අද පටන් ගන්න එකෙක් මාස ගාණකින් ජනප්‍රියම යු ටියුබර් වෙන්න පුළුවන්.
    අපෙ උන් හෙන ගොන් නේද බන් .:rofl:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    මෙයාට හොදයි අපේ අම්මා එකේ ටැග්ස් දාන්න හැම වීඩියෝ එකකම ....ලොල් අපි නොදන්නා මොනරතැන්න
     

    Sanuka87

    Well-known member
  • Feb 16, 2018
    3,080
    493
    83
    ඔය ඔක්කොටම වඩා අනෝමා ඇන්ටි ශෝක් :yes: හිනාව දැක්කම බඩ පිරෙනව :love:

    හොඳ මනුස්සයා බන්. හොඳට කියලා දෙනවා පවුලේ කෙනෙක් වගේ. :yes:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    අන්තිමට මුන් ටික වලි දාගෙන හදන රිසිපි වලට වහ දාලා අපිව මරයිද දන්නේ නැහැ
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,646
    113
    හොඳ මනුස්සයා බන්. හොඳට කියලා දෙනවා පවුලේ කෙනෙක් වගේ. :yes:

    ඔව් බන් දුකේ බැහැ .....හරි හොදයි ඒ ඇන්ටි වීඩියෝ කිසිම කෘතීම බවක් නැහැ ....අපේ අම්මා ඉතින් ප්රෝෆෙසනලි ගේම් එක ගහනවා ....ගැනුනේ ඉරිසියාව එහෙම ඇති එකී නෙකාට
     

    Sanuka87

    Well-known member
  • Feb 16, 2018
    3,080
    493
    83
    ඔව් බන් දුකේ බැහැ .....හරි හොදයි ඒ ඇන්ටි වීඩියෝ කිසිම කෘතීම බවක් නැහැ ....අපේ අම්මා ඉතින් ප්රෝෆෙසනලි ගේම් එක ගහනවා ....ගැනුනේ ඉරිසියාව එහෙම ඇති එකී නෙකාට

    අපේ අම්මා එකත් හොඳයි බන් මටනම්. හැබැයි ඉතින් ඒ channel එක profit එක ගැන හිතනවා කියලා නම් පේනවා. ඒකෙ වරදකුත් නෑ. මහන්සි වෙලා සමාජෙට දෙයක් දීල සල්ලි හම්බු කරන එක හොඳ දෙයක් නේ.

    අනෝමා ඇන්ටි නම් එහෙම සල්ලි පස්සේ දුවන්නේ නෑ වගේ එච්චර. විනොදාන්ශේට වගේ කරන්නේ පේන විදියට නම්. අනික පවුලේ කෙනෙක් වගේ කියලා දෙන්නේ ආගිය විස්තර අරම මේවත් එක්ක. :yes:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    ඔව් බන් දුකේ බැහැ .....හරි හොදයි ඒ ඇන්ටි වීඩියෝ කිසිම කෘතීම බවක් නැහැ ....අපේ අම්මා ඉතින් ප්රෝෆෙසනලි ගේම් එක ගහනවා ....ගැනුනේ ඉරිසියාව එහෙම ඇති එකී නෙකාට
    අන්න ඒකයි නිකන් පසුබිමේ කතාවක් ලියාගෙන කියවනවට වඩා ස්වභාවික ගතියක් තියෙනව.
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,004
    35,932
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    ගොන් පොන්න යූ ටියුබ් චැනල් කරන වේසාවෝ සහ වෙසාවනි.... තොපි යකෝ යන යන තැන කුලල් කා ගන්න පර සිංහල හැත්ත... යුඋටිඋබ් එකෙත් කුලල් කා ගන්නවා.. තොපිට හෙන ගහන්න ඕන...

    රට කෙලවෙලා තියෙන්නේ එකය්... අපේ අම්ම නෙමෙය් යකෝ මොන ලබ්බ උනත් අපි යූ ටියුබ් සච් කරන්න අපි දන්නේ නැති කෑමක් හදා ගන්න ... එතකොට එන වීඩියෝ 3,4 කොමත් බලනවා... අපිට කාගේද කින්ද මන්ද වැඩක් නැහැ... හරියට වැඩේ කරපු එකා ගෙන් අපි එක බලල කෑම හදා ගන්නවා...

    මේ රට ගොඩ දාන්න බැහැ බන්...