අපේ ගෙදර බයි නෑයෝ පවුලක් ඇවිත්

dilann

Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,731
    113
    එකමත් එක රටක
    අඩෝ මුන් වෙනස් වෙලාම නෑ නේ. :lol:

    කොරෝනා නිසා සල්ලි වියදම් කරලලු මෙහෙම උනේ
    ගෝල්ෆේස් අරගෙලේ උන්ට කෑම කොහෙන්ද අහනවා
    ඕකට සල්ලි දෙන්නේ LTTE උන්ලු
    මතිනිගේ කාලෙත් කන්න නැතිව හිටියා, ටික කාලෙකින් හරි යයිලු
    දැන් පොලිය වැඩි. මිනිස්සු බැංකු වල සල්ලි දාන්න ගනී එතකොට රටට සල්ලි එයිලු 🤭
    මහින්ද මහත්තය, ගෝටබය මහත්තය නැතුව අනිත් ය වෙනස් කරන්න ඕනේලු
    ගොටාබය චාම් ලු. නාමල් තමයි ලු වියදම් කරන්නේ :lol:. පවුලේ අනිත් උන් තමයි ලු සල්ලි නාස්ති කරන්නේ.
    ඩයනගේ video එකක් පෙන්නවා විපක්ෂේ එකෙක් ගොටාගේ හොද කියනව කියලා.මුන් දන්නේ නෑ ඒකිට රාජ්‍ය ඇමති කමක් කියලා.:lol:
    අපි නම් දර ලිප්කුත් හදාගත්ත, පයින් යන එකත් ඇගට හොදයි ......


    ඒ අස්සේ මට කියනව හාමුදුරු කෙනෙක් කිව්වලු මේවට සල්ලි එවන්නේ ඩයස්පෝරාවෙන් කියලා.
    මම නිකමට ඇහුව ඔයාල බලන්නේ ITN ද ? ඔය හාමුදුරුවෝ කිරුලපනේ දැම්මවිජය ද කියලා.
    හරියටම හරි කුකුලනි. :lol:

    මම හෙන ආතල් එකක් ගත්ත ඕයි උන්ගෙන්.. . අවුරුද්දට ගෙදරට ආපු බයි පවුලකට ඔහොම කරන්න හරිත් නෑ . :lol:


    උන් ටික අර දෙරණේ සංගීතේ කියන එකත් හිනා වේවි බල බල හිටියා. දැන් දෙවැනි ඉනිම බලන ගමන් කනවා. :P

    ගාල්ල පැති වලින් පැවතගෙන එන තනි බයි පවුලක්.
     

    Amathi Putha

    Well-known member
  • Dec 20, 2018
    5,295
    10,128
    113
    පෙට්‍රල් පෝලිමේ
    a8c31cf373e9ee9b2e00291d6137246a.jpg_.webp
     
    Last edited:

    sk_ralahami

    Well-known member
  • Mar 28, 2018
    3,312
    5,416
    113
    colombo
    අඩෝ මුන් වෙනස් වෙලාම නෑ නේ. :lol:

    කොරෝනා නිසා සල්ලි වියදම් කරලලු මෙහෙම උනේ
    ගෝල්ෆේස් අරගෙලේ උන්ට කෑම කොහෙන්ද අහනවා
    ඕකට සල්ලි දෙන්නේ LTTE උන්ලු
    මතිනිගේ කාලෙත් කන්න නැතිව හිටියා, ටික කාලෙකින් හරි යයිලු
    දැන් පොලිය වැඩි. මිනිස්සු බැංකු වල සල්ලි දාන්න ගනී එතකොට රටට සල්ලි එයිලු 🤭
    මහින්ද මහත්තය, ගෝටබය මහත්තය නැතුව අනිත් ය වෙනස් කරන්න ඕනේලු
    ගොටාබය චාම් ලු. නාමල් තමයි ලු වියදම් කරන්නේ :lol:. පවුලේ අනිත් උන් තමයි ලු සල්ලි නාස්ති කරන්නේ.
    ඩයනගේ video එකක් පෙන්නවා විපක්ෂේ එකෙක් ගොටාගේ හොද කියනව කියලා.මුන් දන්නේ නෑ ඒකිට රාජ්‍ය ඇමති කමක් කියලා.:lol:
    අපි නම් දර ලිප්කුත් හදාගත්ත, පයින් යන එකත් ඇගට හොදයි ......


    ඒ අස්සේ මට කියනව හාමුදුරු කෙනෙක් කිව්වලු මේවට සල්ලි එවන්නේ ඩයස්පෝරාවෙන් කියලා.
    මම නිකමට ඇහුව ඔයාල බලන්නේ ITN ද ? ඔය හාමුදුරුවෝ කිරුලපනේ දැම්මවිජය ද කියලා.
    හරියටම හරි කුකුලනි. :lol:

    මම හෙන ආතල් එකක් ගත්ත ඕයි උන්ගෙන්.. . අවුරුද්දට ගෙදරට ආපු බයි පවුලකට ඔහොම කරන්න හරිත් නෑ . :lol:


    උන් ටික අර දෙරණේ සංගීතේ කියන එකත් හිනා වේවි බල බල හිටියා. දැන් දෙවැනි ඉනිම බලන ගමන් කනවා. :P

    ගාල්ල පැති වලින් පැවතගෙන එන තනි බයි පවුලක්.
    ubata maru nayone bn inne. :ROFLMAO:
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ඉතිං උබලා උන්ට කන්න බත්ද හැදුවේ 😁😁 වානනෙක නම් ආවේ ශේප් එකේ රෝද වල හුළං ඇරපන් ඇගට හොද එකේ ගාල්ලට පයින් යන්න 😁
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    same experience.
    තනි සිංහල ආණ්ඩුව පෙරලන්න ගෝල් ෆේස් එකේ මුස්ලිම් උන් ටික උත්ගොෂණ කරනව කිව්ව.
    මමත් ගෝල් ෆේස් එකේ තමයි අන්කල් මේ දවස් ටිකේ හිටියෙ මාවත් මුස්ලිම් එකෙක් වගේද පේන්නෙ ඇහුවම කට වහගත්ත.
    මේ නාකි වේසිගෙ පුතාලව හදන්න බෑ කවදාවත්.
     
    Last edited:

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,941
    167,731
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉතිං උබලා උන්ට කන්න බත්ද හැදුවේ 😁😁 වානනෙක නම් ආවේ ශේප් එකේ රෝද වල හුළං ඇරපන් ඇගට හොද එකේ ගාල්ලට පයින් යන්න 😁
    උන් ජිවත් වෙන්නේ නම් මේ පැත්තේ...

    හුලන් යැව්වොත් ඕකුන් මෙහෙ ලගි :baffled:
     

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    මම දන්න නෑ බයි ගෑණු කෙනෙක් කියනව දැන් ඉන්න ගෑණුන්ගෙ විච්චූර්ණ වැඩියිලු..ගෑස්ම ඕනලු උයන්න,දර වලින් උයන්න කැමති නෑලු දැලි ගෑවෙන නිසා..රටක් වුනහම දුක් විඳින්න ඕනලු දියුණු වෙන්න.තෙල්,ගෑස් නැති ප්‍රශ්ණ තාවකාලිකයිලු.මහින්දට කියන්නෙ මහින්ද මහත්තයා කියලා..මටනම් වමනෙටත් අාවා..🤣🤣🤣
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ඉතිං උබලා උන්ට කන්න බත්ද හැදුවේ 😁😁 වානනෙක නම් ආවේ ශේප් එකේ රෝද වල හුළං ඇරපන් ඇගට හොද එකේ ගාල්ලට පයින් යන්න 😁
    නෑ නෑ පෙට්‍රල් හරි ඩීසල් ටික ඇදපන්. අද රත්මලාන, මහරගම, හෝමාගම අවිස්සාවෙල්ල ට එනකම්ම තෙල් තිබ්බේ සෙඩ් එකක දේකක විතරයි නේද. මන් දැක්ක විදිහට හුගක් සෙඩ් වහලා.
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,420
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    අඩෝ මුන් වෙනස් වෙලාම නෑ නේ. :lol:

    කොරෝනා නිසා සල්ලි වියදම් කරලලු මෙහෙම උනේ
    ගෝල්ෆේස් අරගෙලේ උන්ට කෑම කොහෙන්ද අහනවා
    ඕකට සල්ලි දෙන්නේ LTTE උන්ලු
    මතිනිගේ කාලෙත් කන්න නැතිව හිටියා, ටික කාලෙකින් හරි යයිලු
    දැන් පොලිය වැඩි. මිනිස්සු බැංකු වල සල්ලි දාන්න ගනී එතකොට රටට සල්ලි එයිලු 🤭
    මහින්ද මහත්තය, ගෝටබය මහත්තය නැතුව අනිත් ය වෙනස් කරන්න ඕනේලු
    ගොටාබය චාම් ලු. නාමල් තමයි ලු වියදම් කරන්නේ :lol:. පවුලේ අනිත් උන් තමයි ලු සල්ලි නාස්ති කරන්නේ.
    ඩයනගේ video එකක් පෙන්නවා විපක්ෂේ එකෙක් ගොටාගේ හොද කියනව කියලා.මුන් දන්නේ නෑ ඒකිට රාජ්‍ය ඇමති කමක් කියලා.:lol:
    අපි නම් දර ලිප්කුත් හදාගත්ත, පයින් යන එකත් ඇගට හොදයි ......


    ඒ අස්සේ මට කියනව හාමුදුරු කෙනෙක් කිව්වලු මේවට සල්ලි එවන්නේ ඩයස්පෝරාවෙන් කියලා.
    මම නිකමට ඇහුව ඔයාල බලන්නේ ITN ද ? ඔය හාමුදුරුවෝ කිරුලපනේ දැම්මවිජය ද කියලා.
    හරියටම හරි කුකුලනි. :lol:

    මම හෙන ආතල් එකක් ගත්ත ඕයි උන්ගෙන්.. . අවුරුද්දට ගෙදරට ආපු බයි පවුලකට ඔහොම කරන්න හරිත් නෑ . :lol:


    උන් ටික අර දෙරණේ සංගීතේ කියන එකත් හිනා වේවි බල බල හිටියා. දැන් දෙවැනි ඉනිම බලන ගමන් කනවා. :P

    ගාල්ල පැති වලින් පැවතගෙන එන තනි බයි පවුලක්.
    කනට දෙකක් ගහලා එළවාපන් මගේ පවුලේ උනා නම් කන පැලෙන්න ගහලා එලවනවා අපේ බයියෝ ටික ඔක්කොම දැන් කන්වර්ට් වෙලා ගෙදරට එද්දිම ආණ්ඩුවට බැනගෙන එන්නේ දන්නවා මෙහෙ ඇවිත් කියෙව්වොත් කන්න වෙනවා කියලා. 😂
     

    LoneWalker

    Well-known member
  • Jun 11, 2016
    1,178
    396
    83
    6°3′13″N 80°12′42″E
    ඔවු බන් ඔහොම කතා කරන ගොඩ දෙනෙක් ඉන්නවා තවම. එතකොට නම් හිතෙනවා ලංකාව මේ කපේට ගොඩදාන්න බෑ කියලා.
    මොකද ජන්දයක් තියපු ගමන් මේ වගේ හිතන පතන උන් වැහි වහිනවා. එපා වෙලා ඉන්නෙ බං දැන්නම්
     
    • Like
    Reactions: Cypress and dilann

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    same experience.
    තනි සිංහල ආණ්ඩුව පෙරලන්න ගෝල් ෆේස් එකේ මුස්ලිම් උන් ටික උත්ගොෂණ කරනව කිව්ව.
    මමත් ගෝල් ෆේස් එකේ තමයි අන්කල් මේ දවස් ටිකේ හිටියෙ මාවත් මුස්ලිම් එකෙක් වගේද පේන්නෙ ඇහුවම කට වහගත්ත.
    මේ නාකි වේසිගෙ පුතාලව හදන්න බෑ කවදාවත්.
    uba muslim neda :P