

මම කිව්වේ ඔහොම ළමයින්ගේ ජිවිත වල පශ්න ගැන අවබෝදයක් නැති අම්මාකෙනෙක් ඉන්න පවුලකට මොකට කර ගැහුවද කියල
gani bada unahama danna hithan innne
eka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban

අපේ නැන්දම්මා ගෙදර ඇවිල්ල බන් අපේ ගෙදර එක කාමරයයි තියෙන්නේ ... මාසයක් වගේ ඉන්න හදන්නේ
මට සෙල්ලම දන්නා විදිහක් නැතිව ඉන්නේ බන් පිස්සු වගේ
මේකට මොකද බන් කරන්නේ ? හොඳ උපක්රමයක් කියපන් සෙල්ලම දාන්න ... නැන්දම්මා නිදා ගන්නෙත් අපේ කාමරේ...
මම ශේප් එකේ උදේට ගනිව උස්සන් ගිහින් කුස්සියේ ඉඳන් සෙල්ලම දැම්ම එකදවසක් හිටගෙන.... කොන්දත් රිදුන බන්
යේක ෂෙරී නෙ මාතියා![]()

eka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban

ශින්හලයන්ට බෙරි උනාට මුස්ලිම් එපිලට පුළුවන් මාතියා.. 7 ම යෙක්ක ඉදල එපා වෙලානම් අපිලගේ නබියා වගේ ගෙදර ඉන්න එළුවටත් ජින්ක ජිගිරි කොරල තමයි මේ මුශ්ලීම් මුනිය පශ්ෂ බලන්නේ![]()
ශින්හලයන්ට බෙරි උනාට මුස්ලිම් එපිලට පුළුවන් මාතියා.. 7 ම යෙක්ක ඉදල එපා වෙලානම් අපිලගේ නබියා වගේ ගෙදර ඉන්න එළුවටත් ජින්ක ජිගිරි කොරල තමයි මේ මුශ්ලීම් මුනිය පශ්ෂ බලන්නේ![]()





නැන්දම්මා එහෙමයි කියන්නෙ දුවත් කාට හරි අල්ලනවද දන්නෙ නැහැeka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban
