අපේ නැන්දම්මා ගෙදර ඇවිල්ල#මට සෙල්ලම :( :(

Thunderhawk

Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    ඇහුවට මුකුත් හිතන්න එපා
    උඹගේ ප්‍රස්නේ පැහැදිලි මදි නිසා අහන්නේ

    උඹට දැන් ඕනේ නැන්දම්මට නොන්ඩි නොවී ගෑනිට ගහන්නද ?:confused:
    නැත්තං ගෑනිට නොන්ඩි නොවී නැන්දම්මට ගහන්නද ? (මෙහෙම වෙන්න බැරිකමකුත් නැහැනේ මේකේ ඉන්න උන්ගේ අසහනේ හැටියට):baffled:
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    මම කිව්වේ ඔහොම ළමයින්ගේ ජිවිත වල පශ්න ගැන අවබෝදයක් නැති අම්මාකෙනෙක් ඉන්න පවුලකට මොකට කර ගැහුවද කියල

    eka attha ban

    nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban
     
    Sep 4, 2015
    3,212
    269
    0
    Dawas dekak witara toilet nogihin kattiyama nidagannakota soundless gu padayak arapan. Arala nandammawa allapan. Anit dawase idan sale nida ganiie.
     

    Vandetta

    Well-known member
  • Dec 29, 2015
    3,123
    996
    113
    V
    eka attha ban

    nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban

    wtf I just read?:baffled:
     

    [email protected]

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    1,339
    105
    63
    42
    ekkenek thamun weda karana thena boodimeedi hena fun eke sinduwak kiya kiya innawalu kammalikamata..
    lingika esurakata...mata den awasarada...
    kiyala.

    porageth nendamma innawalu gedara..
    dawasak ohoma haiyen kiyawila porata
    pora kiyanne bodime puruddata athal eke kiuwa kiyalali
    edaama nendamma giyalu anik duulai diha
     

    Mr Tharindu

    Junior member
  • Jan 19, 2007
    251
    17
    18
    අපේ නැන්දම්මා ගෙදර ඇවිල්ල බන් අපේ ගෙදර එක කාමරයයි තියෙන්නේ ... මාසයක් වගේ ඉන්න හදන්නේ
    මට සෙල්ලම දන්නා විදිහක් නැතිව ඉන්නේ බන් පිස්සු වගේ

    මේකට මොකද බන් කරන්නේ ? හොඳ උපක්‍රමයක් කියපන් සෙල්ලම දාන්න ... නැන්දම්මා නිදා ගන්නෙත් අපේ කාමරේ...

    මම ශේප් එකේ උදේට ගනිව උස්සන් ගිහින් කුස්සියේ ඉඳන් සෙල්ලම දැම්ම එකදවසක් හිටගෙන.... කොන්දත් රිදුන බන්


    නැන්දම්මටත් සෙල්ලම දාපන්..
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    යේක ෂෙරී නෙ මාතියා :no:

    ශින්හලයන්ට බෙරි උනාට මුස්ලිම් එපිලට පුළුවන් මාතියා.. 7 ම යෙක්ක ඉදල එපා වෙලානම් අපිලගේ නබියා වගේ ගෙදර ඉන්න එළුවටත් ජින්ක ජිගිරි කොරල තමයි මේ මුශ්ලීම් මුනිය පශ්ෂ බලන්නේ :angry:
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,158
    113
    Panadura
    ශින්හලයන්ට බෙරි උනාට මුස්ලිම් එපිලට පුළුවන් මාතියා.. 7 ම යෙක්ක ඉදල එපා වෙලානම් අපිලගේ නබියා වගේ ගෙදර ඉන්න එළුවටත් ජින්ක ජිගිරි කොරල තමයි මේ මුශ්ලීම් මුනිය පශ්ෂ බලන්නේ :angry:

    :lol: :lol: :lol:
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    ශින්හලයන්ට බෙරි උනාට මුස්ලිම් එපිලට පුළුවන් මාතියා.. 7 ම යෙක්ක ඉදල එපා වෙලානම් අපිලගේ නබියා වගේ ගෙදර ඉන්න එළුවටත් ජින්ක ජිගිරි කොරල තමයි මේ මුශ්ලීම් මුනිය පශ්ෂ බලන්නේ :angry:


    :rofl::rofl::rofl::rofl::P
     

    DJ_HarDWelL

    Well-known member
  • Jul 31, 2016
    871
    155
    63
    127.0.0.1
    Brazzers - Moms in control :yes::yes:

    02.jpg
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    eka attha ban

    nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban
    නැන්දම්මා එහෙමයි කියන්නෙ දුවත් කාට හරි අල්ලනවද දන්නෙ නැහැ :lol: