ටික ටික VIP වෙනවා කැබ් එකෙන් Lexus එකට VIP Ambulance විතරයි කියලාත් කිවුවා මතකයි
Mr.Wikirana Well-known member Jun 28, 2023 4,589 10,420 113 44 Living in an Atom Sep 23, 2024 #1 ටික ටික VIP වෙනවා කැබ් එකෙන් Lexus එකට VIP Ambulance විතරයි කියලාත් කිවුවා මතකයි Reactions: $onny
P Gunaratnm Well-known member Aug 23, 2024 1,788 2,310 113 Panadura Sep 23, 2024 #2 ඩබල් කැබ් ජෙප්පෝ කෝ බන්? යකෝ security එකෙන්වත් ඩබල් කැබ් එකේ යන්නේ නෑ land cruiser වලනේ යන්නේ. Reactions: Dr.Amdan
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,468 36,411 113 මැදමහනුවර Sep 23, 2024 #3 කතාව පයින් ගමන V8 එකෙන්
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Sep 23, 2024 #4 ඔය කියන ඒවා කරන්න බැහැ බන් සිරිසේනත් දිනපු අලුත් කාර් එකෙන් බැහැල පයින් ගියා Reactions: ruka!
kasun_kbp Well-known member May 12, 2015 18,297 1 59,381 113 Kaduwela Sep 23, 2024 #5 Reactions: Hyaenidae, silent one, Naughtykolla48 and 5 others
SDR2000 Well-known member Nov 25, 2015 1,834 1,447 113 ගෙදර Sep 23, 2024 #6 apita loku unata Lexus kiyanne maha ganan loku vahanayak neve ne. kohomath president ta bullet proof ekak denna ona ne anith un giye maybach s600 walane..(,muth gani da dannea ) Last edited: Sep 23, 2024
apita loku unata Lexus kiyanne maha ganan loku vahanayak neve ne. kohomath president ta bullet proof ekak denna ona ne anith un giye maybach s600 walane..(,muth gani da dannea )
helplesser Well-known member Nov 20, 2017 18,231 27,942 113 36 Mirihana alis.alberta.ca Sep 23, 2024 #7 එහෙම කොහොමද අපි ගේන්න ඕන කෝටි 60 S class එකක්. ඔය සිප්පි කෑලි පුක තියපු වාහන වල අපේ සහෝව යවන්නෙ නෑ
Tricle_Buwa Well-known member Sep 15, 2019 12,976 18,886 113 Sep 23, 2024 #8 ඇයියෝ අපේ මයින් ද මාත්තියට යන්න තිබ්බ වාහනෙ නේද මෙව්වා..කෝමද මේව බලනෙ ඉන්නෙ අප්පා
shenat Well-known member May 13, 2007 58,706 87,086 113 ආශ්චර්යමත් රටක Sep 23, 2024 #9 බයි අඳෝනා මෙගාත්රෙඩ්ස්