අපේ සහෝදරයා ටික ටික VIP වෙනවා

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,589
    10,420
    113
    44
    Living in an Atom
    ටික ටික VIP වෙනවා
    🤭
    😊

    කැබ් එකෙන් Lexus එකට
    😊


    VIP Ambulance විතරයි කියලාත් කිවුවා මතකයි
    😂
    😂


    460961358-10160972699384794-2513108890144308049-n.jpg
     
    • Haha
    Reactions: $onny

    P Gunaratnm

    Well-known member
  • Aug 23, 2024
    1,788
    2,310
    113
    Panadura
    ඩබල් කැබ් ජෙප්පෝ කෝ බන්? යකෝ security එකෙන්වත් ඩබල් කැබ් එකේ යන්නේ නෑ land cruiser වලනේ යන්නේ:lol:.
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ඔය කියන ඒවා කරන්න බැහැ බන් සිරිසේනත් දිනපු අලුත් කාර් එකෙන් බැහැල පයින් ගියා
     
    • Like
    Reactions: ruka!

    SDR2000

    Well-known member
  • Nov 25, 2015
    1,834
    1,447
    113
    ගෙදර
    apita loku unata Lexus kiyanne maha ganan loku vahanayak neve ne.
    kohomath president ta bullet proof ekak denna ona ne
    anith un giye maybach s600 walane..(,muth gani da dannea :baffled: )
     
    Last edited:

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,942
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    එහෙම කොහොමද
    අපි ගේන්න ඕන කෝටි 60 S class එකක්.
    ඔය සිප්පි කෑලි පුක තියපු වාහන වල අපේ සහෝව යවන්නෙ නෑ
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,976
    18,886
    113
    ඇයියෝ අපේ මයින් ද මාත්තියට යන්න තිබ්බ වාහනෙ නේද මෙව්වා..කෝමද මේව බලනෙ ඉන්නෙ අප්පා