ආසියාවෙ ලොකුම මගුලලු.
@AnuradhaRa උඹ තවම පරක්කු නෑ..
@AnuradhaRa උඹ තවම පරක්කු නෑ..
හරි හරි බන් මං දන්නවාThats Ambhanis Son ooi
nettan body structure eka bathala , oya wage ekekta billionare wenna puluwanda ooi ?
ආසියාවෙ ලොකුම මගුලලු.
@AnuradhaRa උඹ තවම පරක්කු නෑ..
money money moneyබලපන්කො ඌ කැත බතල පොන්නයෙක් උනාට බැදලා ඉන්න කෑල්ල![]()
බිල් ගේට්ස් කාරයයි සකර්බර්ග් කාරයයි වෙඩිමෙ කොනක අඩියක් දාන ගමන් කතා කරන්න ඇති නේ කෙල්ල මුගෙ බඩට යටවෙන්නෙ නැතුව උකාගන්න නම් මොන මොන පොසිශන් පාවිච්චි කරන්න වෙයිද කියලාmoney money money
ඌ දැන් කෙට්ටුයි බංබලපන්කො ඌ කැත බතල පොන්නයෙක් උනාට බැදලා ඉන්න කෑල්ල![]()
ඌ කට්ට කාලා දිගටම ආසම කෑම නොකා ජිමි එකේ දුක් විදලා පැක් 6 හදාගෙන ඉදී ඌ සාමාන්ය එකෙක්ගෙ පුතෙක් උනානං. මොකද නැත්තං උට මලාට ලස්සන කෑල්ලක් බැදගන්න බෑනෙ? පස්සෙ ඌට මතක් වෙන්න ඇති ඌ අම්බානිගෙ පුතා ඌ මහත නෙවෙයි කාලා කාලා ඇවිදින්න බැරුව රෝද පුටුවක ගියත් ඌට රටේ ඉන්න ලස්සනම කෙල්ලෙක් බදින්න පුලුවන්නෙහ් කියලාඌ දැන් කෙට්ටුයි බං
![]()
Ps හුටා මූ ආයෙම තඩිය වෙලානෙ
![]()
mu nikan Linus Sex Tips eke Anthony wageඌ දැන් කෙට්ටුයි බං
![]()
Ps හුටා මූ ආයෙම තඩිය වෙලානෙ
![]()

ඌ දැන් කෙට්ටුයි බං
![]()
Ps හුටා මූ ආයෙම තඩිය වෙලානෙ
![]()
ඌ කට්ට කාලා දිගටම ආසම කෑම නොකා ජිමි එකේ දුක් විදලා පැක් 6 හදාගෙන ඉදී ඌ සාමාන්ය එකෙක්ගෙ පුතෙක් උනානං. මොකද නැත්තං උට මලාට ලස්සන කෑල්ලක් බැදගන්න බෑනෙ? පස්සෙ ඌට මතක් වෙන්න ඇති ඌ අම්බානිගෙ පුතා ඌ මහත නෙවෙයි කාලා කාලා ඇවිදින්න බැරුව රෝද පුටුවක ගියත් ඌට රටේ ඉන්න ලස්සනම කෙල්ලෙක් බදින්න පුලුවන්නෙහ් කියලාඊටපස්සෙ ඉතිං අහවල් මගුලකටද කට්ට කන්නෙ කියලා ආස කෑම කකා නෙට්ෆිල්ක්ස් බල බල ආතල් එකේ ඉන්න ඇති කැම්රියා
![]()
ලංකාවේ hotel clarion න් වගේ නමක් තියන hotel එකේ අයිති එකා ගේ පුතා බැන්දෙත් පට්ට කෑල්ලක්. ඌ රෝද පුටුවේඌ කට්ට කාලා දිගටම ආසම කෑම නොකා ජිමි එකේ දුක් විදලා පැක් 6 හදාගෙන ඉදී ඌ සාමාන්ය එකෙක්ගෙ පුතෙක් උනානං. මොකද නැත්තං උට මලාට ලස්සන කෑල්ලක් බැදගන්න බෑනෙ? පස්සෙ ඌට මතක් වෙන්න ඇති ඌ අම්බානිගෙ පුතා ඌ මහත නෙවෙයි කාලා කාලා ඇවිදින්න බැරුව රෝද පුටුවක ගියත් ඌට රටේ ඉන්න ලස්සනම කෙල්ලෙක් බදින්න පුලුවන්නෙහ් කියලාඊටපස්සෙ ඉතිං අහවල් මගුලකටද කට්ට කන්නෙ කියලා ආස කෑම කකා නෙට්ෆිල්ක්ස් බල බල ආතල් එකේ ඉන්න ඇති කැම්රියා
![]()
මේක test කර ගන්න විදියක් කියපන්. ප්රායෝගිකවසල්ලි තියෙනවා නම් කෙල්ලෝ හොයාගන්න එක අමාරු නෑ ඒත් ඉතිං උන් ඇත්තටම එන්නේ මිනිහට ආදරේටද නැත්නම් සල්ලි වලට ආදරේටද කියලා ඕන ගොනෙකුට තේරෙනවා